Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@17:29:41 GMT

فقط مشاغل گروه یک در شهرهای قرمز اجازه فعالیت دارند

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۲۸۸۱۲

فقط مشاغل گروه یک در شهرهای قرمز اجازه فعالیت دارند

به گزارش خبرگزاری مهر، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در گفتگو با خبر ۲۱ با بیان اینکه متاسفانه سیستان و بلوچستان از نظر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی جزو آخرین استان‌هاست و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در این استان زیر ۴۰ درصد است، اظهار داشت: از سه ماه پیش نیروهای مسلح و ارتش و ناجا، ۱۱۷ درصد رشد در مراقبت از مرزها داشته‌اند و نظارت کاملی بر رفت و آمدهای مرزها وجود داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما باز هم شاهد رفت و آمدهای غیرقانونی از مرزها در برخی استان‌های جنوبی بودیم.

علیرضا رئیسی افزود: عبور و مرور در مرزهای غیر قانونی بیشتر از مرزهای قانونی است و باید کنترل بر این مرزها بیشتر شود.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: به دلیل درگیری‌های اخیر در افغانستان، هموطنان افغانستانی ما به کشور مهاجرت داشته‌اند و این نیز یکی از علل افزایش بیماری در جنوب کشور بود.

ادارات سیستان‌وبلوچستان تعطیل هستند

رئیسی گفت: در نظر داریم برای سیستان و بلوچستان کارهای ویژه انجام دهیم ابتدا واکسیناسیون را در سنین کمتر هم انجام می‌دهیم و مصوب شد که اکثر ادارات در این استان تعطیل باشند و فقط در ارگان‌های دولتی ضروری ۳۰ درصد از کارمندان حضور داشته باشند. خوشبختانه کمبود تخت در سیستان و بلوچستان نداریم.
۲۲۰ هزار دوز واکسن برکت در استان‌ها توزیع شده است

او گفت: تاکنون ۳۲۰ هزار دز واکسن برکت تحویل گرفته‌ایم و هفته آینده یک میلیون دز دیگر دریافت خواهیم کرد و از هفته بعد روند واکسیناسیون منظم‌تر خواهد شد و سرعت واکسیناسیون افزایش خواهد یافت.

تردد «از» و «به» شهرهای قرمز ممنوع است

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار کرد: از فردا فقط مشاغل گروه یک (ضروری) اجازه فعالیت دارند و بقیه مشاغل همگی تعطیل هستند و رفت و آمدها هم از و به شهرهای قرمز ممنوع است. ابلاغ این دستورها قبلاً صورت گرفته و از فردا جریمه‌ها در صورت تخطی، برای افراد، اعمال خواهد شد.

او گفت: در حال حاضر ۱۰ شهرستان تهران از جمله خود تهران، قرمز هستند.

کد خبر 5249867

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا سیستان و بلوچستان منع تردد واکسیناسیون ویروس کرونا واکسن کرونا آمار کرونا شیوع کرونا واکسیناسیون سازمان غذا و دارو ریسک بیماری قلبی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی سرطان کووید 19 محدودیت های کرونایی ستاد ملی مقابله با کرونا دارو سازمان نظام پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۸۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است

«علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اولویت اساسی مجلس دوازدهم از نظر دولت چیست اظهار کرد: اولویت اساسی همه، چه دولت و چه مجلس، توجه به معیشت مردم است؛ امروز اولویت مردم مسائل اقتصادی است و بر همین اساس، شعار امسال «جهش تولید با مشارکت مردم» اعلام شد.

وی با بیان اینکه همه باید تلاش کنیم تا زمینه‌های تحقق شعار سال فراهم شود افزود: ایجاد زمینه‌های مشارکت حداکثری مردم در حوزه‌های مولد اقتصادی، امکان ایجاد رقابت و شرایط مناسب برای تولید اقتصادی، حمایت از فعالیت‌های زاینده و سازنده اقتصادی و عدم رقابت منفی دولت و نهادهای دولتی و حاکمیتی با بخش خصوصی از جمله اقداماتی است که وجه مشترک میان دو قوه مجریه و مقننه است.

سخنگوی دولت تاکید کرد: نظارت مؤثر بر بازار، مهار مؤثر تورم و حمایت بیش از پیش از فعالیت‌های مولد اقتصادی، باید زبان مشترک مجلس و دولت باشد تا ان شاء الله بتوانیم خدمت‌رسانی موثرتری برای مردم و کشور انجام دهیم.

کد خبر 6090316

دیگر خبرها

  • هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد
  • تعطیلی موزه‌های دفینه در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • سخنگوی دولت: اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • سپاه: نباید اجازه داد مشاغل کاذب جای مشاغل اصیل را بگیرد
  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم
  • نباید اجازه داد مشاغل کاذب جای مشاغل اصیل را بگیرد
  • کشف تکنیکی جدید برای تغییر گروه خونی اهدایی
  • هوای برخی شهرهای خوزستان ، ناسالم برای گروههای حساس
  • جزئیات آلودگی‌ هوا در شهرهای خوزستان