Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم استاد سابق دانشگاه هاروارد آمریکا به روایت شکنجه آمریکایی ها پس از افشاگری جنایت این کشور پرداخت.

اسکات جان ویتکوویچ امشب در سومین کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری، که در قم برگزار شد، عنوان کرد: من استاد سابق هاروارد و یک زندانی دینی در آمریکا هستم؛ زیرا دین اسلام را پذیرفتم و جنایت‌های امریکا را محکوم کردم به همین علت بازداشت و شکنجه شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این سؤال مطرح می‌شود که آیا معاهده حقوق بشری وجود دارد که آمریکا نقض نکرده باشد؟ من هم می‌گویم خیر؛ زیرا امریکا زیرساخت خود را بر نسل کشی بومی ها بنا کرده است و به این کارهای زشت خود ادامه خواهد داد و این شر دامن خود آنها را خواهد گرفت.
وی با اشاره به اینکه قساوت‌ها و جنایت‌ها سازمان‌های بین‌المللی در کمک کردن و نسل‌کشی در فلسطین را شاهد هستیم، افزود: مسئولین ایران و شیعیان که رهرو امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب هستند بدانند بدون تأخیر به کمک کسانی به شتایند که مورد ظلم واقع‌شده‌اند.
وی اظهار کرد: یکی از راه این است که ایران به‌عنوان یک قدرت بزرگ و ملت مستقل پناهندگی سیاسی به کسانیکه توسط آمریکا مورد ظلم واقع شده اند بدهد و امنیت آن‌ها را تضمین کند و از استعداد های آنها استفاده کند، قطعاً این کار به سقوط آمریکا سرعت می‌دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی بين المللي حقوق بشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۹۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیزش دانشجویی در آمریکا جنایت اسرائیل را نشان داد

خطیب موقت نماز جمعه کیش گفت: بیدار‌ی و خیزش دانشجویی در اروپا و آمریکا جنایت‌های صهیونیست‌ها در غزه را به جهانیان نمایان کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کیش، حجت‌الاسلام حسینی در خطبه‌های نمازجمعه کیش اظهار داشت: این خیزش جوانان آمریکایی به خوبی نشان می‌دهد که وجدان ملت‌ها بیدار است و پذیرای سیاست‌های ظالمانه نخواهند بود.

وی ادامه داد: در قضایای اخیر اعتراض دانشجویان آمریکا و اروپا به ادامه نسل کشی غاصبان صهیونیستی به خوبی وضعیت حقوق بشر را در غرب دیدیم.

امام جمعه موقت کیش گفت: جنبشی که در دانشگاه‌های آمریکا به راه افتاده، موج بیداری دانشجویی علیه صهیونیستهاست و به اروپا نیز سرایت کرده و این بیداری توطئه‌های صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها علیه مردم غزه را نقش بر آب کرد.

حسینی به سالروز خروج یک طرفه آمریکا از برجام اشاره کرد و افزود: باید از اتفاقات گذشته درس گرفت و این حرکت نشان داد دیپلماسی و میز مذاکره زمانی اثر بخش است که میدان قوی باشد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود ضمن تبریک هفته معلم و با اشاره به جایگاه ویژه معلمان در رشد و بالندگی جامعه، بر حل مشکلات این قشر به ویژه در بحث مسکن و معیشت تاکید کرد.

خطیب موقت نمازجمعه کیش به اجرای طرح نور و رضایت مندی مردم از طرح نور اشاره کرد و با قدردانی از فراجا برای اجرای این طرح گفت: برای موفقیت هرچه بیشتر طرح نور در کشور، دستگاه‌های فرهنگی و انتظامی باید هر کدام به وظایف خود به درستی عمل کنند.

انتهای پیام/7558/.

دیگر خبرها

  • طالبان بازداشت دانشجویان در آمریکا محکوم کرد
  • عکس/ مجسمه جرج واشنگتن دانشگاه هاروارد بعد از اعتراضات!
  • کره شمالی: هیات‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها، محکوم به شکست هستند
  • فیلم| انتقاد تند سناتور آمریکایی از سیاست آمریکا در قبال جنایات در غزه؛ وقت آن رسیده به صدای مردم آمریکا گوش دهیم!
  • رژیم هایی که بیشترین نقش را در جنایت جنگی داشته‌اند درحال سرکوب دانشجویان هستند
  • اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات رژیم صهیونیستی با پاسخ وحشیانه پلیس و ارتش آمریکا مواجه شد
  • شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در دانشگاه آزاد ملارد طنین‌انداز شد
  • خیزش دانشجویی در آمریکا جنایت اسرائیل را نشان داد
  • راهپیمایی مردم همدان علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • پیام اعتراض دانشجویان آمریکا، پایان دادن به جنایت در غزه است