Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@18:04:24 GMT

مشاغلی که در شهرهای قرمز فعال هستند

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۲۹۱۲۶

مشاغلی که در شهرهای قرمز فعال هستند

دبیرکل اتاق اصناف ایران درباره مشاغل گروه یک که در شهرهای قرمز فعال هستند، توضیح داد.

به گزارش مشرق، مجتبایی دبیرکل اتاق اصناف ایران گفت: خوشبختانه در ارتباطی که با وزارت بهداشت داریم، هر وقت شرایط خاصی ایجاد می‌شود اطلاع رسانی ها صورت می‌گیرد تا بتوانیم آمار ابتلا و مرگ و میر را کاهش دهیم.

او گفت: ۳ میلیون واحد صنفی داریم که باید در این شرایط آنها را مدیریت کنیم، در وضعیت قرمز فقط مشاغل گروه یک از ۴ گروه تعریف شده توسط وزارت بهداشت می توانند فعالیت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: گروه یک شغلی شامل سوپر مارکتها، پخش کالاهای ضروری و خوراکی و بهداشتی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تولیدکنندگان و فروشندگان فرآورده‌های لبنی و پروتئینی، نانوایی‌ها، تعمیرگاه ها، کارخانه جات عرضه کننده وسایل ضروری، فروشندگان قطعات یدکی و از این قبیل مشاغل فعال خواهد بود.

مجتبایی افزود: طبق رایزنی‌های اتاق اصناف و وزارت بهداشت، کسب و کارها تا جایی که آسیبی به مردم وارد نکنند، فعال خواهند بود ولی بخش قابل توجهی از کسب و کارها به لحاظ امنیت و سلامت اجتماعی تعطیل خواهند بود

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا محدودیت های کرونایی محدودیت کرونایی اتاق اصناف ایران وزارت بهداشت شهرهای قرمز مشاغل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۹۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون گردشگری وزارت میراث وارد خوزستان شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر شالبافیان، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی صبح امروز چهارشنبه وارد استان خوزستان شد.

هدف از سفر شالبافیان، شرکت در ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت ایران با محوریت خوزستان است.

نقش جوامع محلی در گردشگری مقاومت، صنعت نفت و هویت فرهنگی و همچنین نقش اقوام خوزستان در دفاع ملی و حفاظت از سنت و فرهنگی بومی، بخشی از موضوعات این نشست است.

شالبافیان در شهرهای آبادان و خرمشهر نیز حضور خواهد یافت و فعالان گردشگری خواستار توجه وی به مطالبات خود هستند.

تفویض اختیار صدور مجوز سمن به سازمان منطقه آزاد اروند، بهبود وضعیت ادارات میراث شهرهای آبادان و خرمشهر، پیگیری حذف پلکانی عوارض خروج از کشور در اروند، اجرای طرح جامع گردشگری اروند و تشکیل دبیرخانه دائمی گردشگری سلامت ایران در منطقه آزاد اروند بخشی از مطالبات فعالان گردشگری شهرهای آبادان و خرمشهر است.

کد خبر 6087449

دیگر خبرها

  • انتقاد تند اتاق اصناف به تعطیلی پنجشنبه‌ها؛ خودتحریمی بزرگ در کمین ایران
  • وضعیت قرمز هوا در دو ایستگاه اصفهان
  • گشت صیانت از حقوق شهروندی در رفسنجان
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • تجلیل از ۱۰۰ فعال حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • بیمه فراگیر خانواده ایرانی برای تحقق توسعه پوشش‌های بیمه‌ای در خوزستان
  • معاون گردشگری وزارت میراث وارد خوزستان شد
  • تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری