Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@23:29:17 GMT

مارتین اودگارد جدایی خود از آرسنال را اعلام کرد

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۲۹۲۷۳

مدت زمان حضور اودگارد در آرسنال به پایان رسید. 

مارتین اودگارد از آرسنال جدا شد.

به گزارش طرفداری، مارتین اودگارد که از ژانویه 2020 به صورت قرضی از رئال مادرید به آرسنال پیوسته بود، با انتشار یک پست اینستاگرامی جدایی خود از این باشگاه لندنی را اعلام کرد.

به خاطر این 6 ماه خیلی متشکرم. زمانی که کنار خانواده آرسنال گذراندم، همیشه جایگاه ویژه ای در قلب من خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می خواهم از تمام افراد داخل و خارج از باشگاه که از همان روز اول باعث شدند احساس کنم جزئی از این خانواده هستم، تشکر کنم. همچنین یک تشکر ویژه دارم از هواداران، با اینکه اغلب فصل شما در استادیوم نبودید اما همیشه حس کردم که کنار من هستید. از سرمربی و کادر فنی به خاطر تمام چیزهایی که طی دوران حضورم در اینجا یاد گرفتم هم خیلی سپاسگزارم. از هم تیمی هایم به خاطر اوقات خوش داخل و خارج از زمین ممنونم، دلم برای همه شما تنگ می شود. ممنونم خانواده توپچی ها! همیشه در قلب من حضور خواهید داشت. 

اودگارد در مجموع 20 بازی برای توپچی ها انجام داد و آمار 2 گل و 2 پاس گل را هم به نام خودش ثبت کرد. 

اخبار داغ 

فیلم سارا و نیکا با حوله حمام ! + بیوگرافی خاطره بازی با مهدی پاشازاده در طرفداری: یاوری تیم ملی را به من سپرد، سبیل همه بچه ها را زدم! کنایه علی کریمی به انتخاب جدید شهاب الدین عزیزی خادم شاهرخ بیانی: جای گل‌ محمدی بودم امروز کنعانی‌ زادگان را بیرون می‌ کردم برونو فرناندز: مجبورم یک سال دیگر برای پیراهن شماره 8 منچستریونایتد صبر کنم! گابریل ژسوس و دریافت کارت قرمز مستقیم پس از اجرای فن کاراته روی بازیکن شیلی / فیلم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۹۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لواندوفسکی: تا زمانی که از نظر جسمانی آماده باشم، به جدایی از بارسلونا فکر نمی‌کنم

مهاجم تیم ملی لهستان قصد دارد در جمع کاتالان‌ها به کارش ادامه بدهد. 

روبرت لواندوفسکی انتظار دارد دو سال دیگر در بارسلونا ماندنی شود. 

طرفداری | این مهاجم ۳۵ ساله که به پایان دومین سال حضورش در بلوگرانا نزدیک می‌شود، در مصاحبه‌ای با بیلد، درباره آینده صحبت کرده است.

جدایی من از بارسلونا در این تابستان، قطعا امکان‌پذیر نیست؛ چنین موضوعی اصلا برای من مطرح نیست. من از نظر جسمانی حس و حال خوبی دارم و بر حسب شرایط فعلی، این وضعیت دو سال دیگر پابرجا خواهد بود. وقتی از نظر جسمانی دیگر در بالاترین سطح قرار نداشته باشم، آنگاه در این‌باره فکر خواهم کرد. 

مهاجم پیشین بایرن مونیخ، پیش‌تر هم در مصاحبه‌های متعدد از قصد خود برای ماندن در بارسا گفته بود و حالا به نظر می‌رسد که او تصمیم نهایی خود در این زمینه را گرفته است.  

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم
  • لواندوفسکی: تا زمانی که از نظر جسمانی آماده باشم، به جدایی از بارسلونا فکر نمی‌کنم
  • طرح پیراهن خارج از خانه آرسنال برای فصل 25-2024 لو رفت / عکس
  • جدایی ستاره عراقی از مس رفسنجان
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • فرستاپن: استون مارتین به دنبال قهرمانی با آلونسو است
  • فیلم| محرومیت ۵ نفر به‌خاطر کتک‌زدن داور!
  • ۲۷۴ زندانی ندامتگاه قزلحصار با پابند الکترونیکی خارج از زندان هستند
  • بی‌میلی رایان خرافنبرخ به جدایی از لیورپول
  • اجرای پویش «پای کار ایرانیم»در پایتخت