Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@03:25:10 GMT

آخرین روند انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در شهرری تشریح شد

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۲۹۲۷۶

آخرین روند انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در شهرری تشریح شد

به گزارش خبرنگار مهر، حسین توکلی کجانی شامگاه شنبه در خصوص تشریح آخرین روند انتخابات در شهرستان ری اظهار داشت: از ۴ انتخابات ۲۸ خردادماه، صحت سه انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در شهرستان ری به تأیید شورای نگهبان رسید و در خصوص انتخابات شوراهای اسلامی نیز صحت انتخابات در مرکز شهرستان که در حوزه انتخابیه تهران- ری و تجریش قرار دارد از طریق فرمانداری تهران در حال رسیدگی است و همچنین برای شهرهای حسن آباد، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و قلعه نو موضوع از سوی هیأت‌های اجرایی و نظارت شهرستان ری مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توکلی کجانی افزود: پس از اعلام نتایج شمارش آرا ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در صندوق‌های اخذ رأی در شهرستان ری، تعدادی از داوطلبین که عمدتاً از بخش کهریزک و دو شهر باقرشهر و کهریزک بودند، به نتایج مربوطه اعتراض و شکایت خود را رسماً به فرمانداری ویژه شهرستان ری اعلام نمودند که بر اساس ماده ۵۵ قانون انتخابات، روند رسیدگی به شکایات در جلسات مشترک هیأت‌های اجرایی و نظارت انتخابات شهرستان ری آغاز و طی آن تعدادی از صندوق‌ها بازشماری و صورت جلسات با سامانه جامع انتخابات انطباق داده شد و موارد اختلاف لحاظ شد.

فرماندار ویژه ری بیان داشت: هیأت اجرایی انتخابات شهرستان ری پس از رسیدگی به شکایات، پیشنهادات و نظرات خود را به هیأت نظارت شهرستان ارائه و طی آن صحت انتخابات شورای اسلامی سه شهر حسن آباد، قیام دشت و قلعه نو تأیید و هیأت نظارت در خصوص انتخابات شورای اسلامی شهرهای باقرشهر و کهریزک و همچنین برخی افراد، موارد و پیشنهاداتی را مبنی بر عدم صحت به هیأت عالی نظارت استان تهران ارائه نموده تا نظر نهایی اعلام شود.

وی عنوان داشت: نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای حسن آباد، قیام دشت و قلعه نو شهرستان ری در صورت اعتراض به آگهی نتایج صحت انتخابات این سه شهر، می‌توانند ظرف مدت دو روز شکایت خود را به هیأت عالی نظارت استان تهران ارائه تا در زمان قانونی نظر نهایی اعلام شود.

فرمانداری ویژه شهرستان ری اجرای مُرّ قانون در خصوص انتخابات را در اولویت قرار داده و تا زمان اعلام نظر هیأت عالی نظارت استان تهران، هرگونه گمانه زنی در خصوص منتخبین شوراهای اسلامی صحت نداشته و از عموم مردم تقاضا می‌شود به شایعات توجه نکرده تا در کمال آرامش فرایند قانونی طی شود.

وی گفت: در خصوص تخلفات انتخاباتی در شهرهای باقرشهر و کهریزک، دستگاه قضائی پرونده‌هایی را تشکیل داده که روند آن درحال بررسی است.

کد خبر 5249886

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری ری حسین توکلی کجانی انتخابات 1400 ویروس کرونا کرمانشاه شیوع کرونا آمار کرونا گرگان بوشهر ایلام خطبه های نماز جمعه انتخابات 1400 عکس استانها اراک کنکور سراسری اردبیل واکسن کرونا شوراهای اسلامی شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۹۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت یکم خرداد در تقویم به نام «روز لرستان»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، استاندار لرستان در آئین تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید لرستان، از نام‌گذاری اول خرداد سالروز عملیات حاج عمران به عنوان روز لرستان در تقویم خبر داد.
ابوطالب شفقت گفت: این نامگذاری به مناسبت سالروز عملیات حاج عمران، غرورآفرینی رزمندگان لرستانی و تقدیم صد‌ها شهید صورت گرفته است.
شفقت همچنین با گرامیداشت روز کارگر و معلم، گفت: کارگر تقویت کننده مسیر خودکفایی جمهوری اسلامی است.
ابوطالب شفقت گفت: امروز در نبرد اقتصادی نیازمند کار جهادی و حمایت از تولید داخل هستیم.
استاندار لرستان با بیان اینکه پایداری نظامی اسلامی به تقویت و در صحنه‌بودن نیروی انسانی است، افزود: پایداری جمهوری اسلامی به عمل درست معلمین و کارگران است.
شفقت، سهم اشتغال استان را پائین دانست و افزود: لرستان علی‌رغم برخورداری از نیروی انسانی باکفایت، مواهب طبیعی و خدادادی، قرار گرفتن در نقطه استراتژیک کشور، اما سهم اشتغال کارگری پائینی دارد.
وی تصریح کرد: تأمین امنیت شغلی، ایجاد فضای کسب و کار برای کارفرمایان و ایجاد فضا برای بازار تولیدگران ضروری است.
استاندار لرستان با تأکید بر لزوم افزایش کیفیت محصولات تولیدی، تصریح کرد: باید با تولید محصولات باکیفیت سهمی از بازار‌های خارجی را پیدا کنیم.
مدیر کل کار تعاون و رفاه اجتماعی استان لرستان نیز در این مراسم با اشاره به جایگاه کار و کارگر، با بیان اینکه استان ما به دلایل مختلف از صنعت‌های مادر کم بهره بوده است گفت: اگر استان لرستان متفاوت دیده نشود ما شاهد ایجاد تحول و ایجاد اشتغال در این استان نخواهیم بود.
سید فرهاد ناصری نیا در این زمینه افزود: تا معافیت‌های مالیاتی، نرخ دستمزد و مشوق‌های کارگری اتفاق نیفتد سرمایه‌گذار رغبتی به سرمایه گذاری ندارد.
مدیر کل کار تعاون و رفاه اجتماعی استان در بخش دیگری از سخنانش خواستار ایجاد بازارچه‌های مشاغل خورد دائمی در استان شد.
لازم به ذکر است جامعه کارگری کشور تا کنون نزدیک به ۱۴ هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده که سهم لرستان ۲۰۴ شهید کارگر می‌باشد.
۱۸ هزار و ۹۱۵ کارگاه با ۱۳۸ هزار و ۵۱۷ کارگر در لرستان فعال است.
در ادامه از نخبگان جامعه کار و تولید لرستان قدر دانی شد.

دیگر خبرها

  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی/ برگزاری دو مانور انتخاباتی
  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی / چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی/چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
  • طعنه سنگین حسن روحانی به ابراهیم رئیسی و کاندیدای پوششی او در انتخابات ۱۴۰۰ /مگر نگفتید این‌ها بلد نیستند بورس را اداره کنند، ما می‌آییم اداره می‌کنیم
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم در گنبدکاووس
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم؛ گنبدکاووس
  • ثبت یکم خرداد در تقویم به نام «روز لرستان»
  • تشریح جزئیات مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات
  • کشاورزان مکلف به نظارت بر استخرهای کشاورزی
  • ۱۴۰۰ اتوبوس به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است