Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم های تراکتور و ماشین سازی فصل خوبی را سپری نکرده اند و فراز و فرود های زیادی در لیگ بیستم داشته اند.

خبرگزاری میزان – باشگاه‌های تبریزی این فصل اصلا اوضاع پایدار و مناسبی نداشته‌اند و بیشتر از هر تیمی تغییرات و فراز و نشیب دیده‌اند.

ماشین سازی؛ خداحافظ لیگ برتر

ماشین سازی تبریز که قدیمی‌ترین تیم منطقه آذربایجان است همان ابتدای فصل تکلیف خود را مشخص کرد و با عوض شدن تمام و کمال ترکیب و ساختار تیم، نشان داد عزمی برای ماندن در لیگ برتر ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها چندین بار مربی و کادر فنی خود را تغییر دادند.

وحید بیاتلو، سعید اخباری، مهدی پاشازاده، کاظم محمودی، مجتبی خورشیدی (سرپرست تیم ملی) و علیرضا اکبرپور نام‌هایی هستند که این فصل روی نیمکت ماشین سازی نشسته‌اند و یا قرار بوده هدایت تیم سبزپوش را برعهده بگیرند.

ماشین سازان در میانه فصل دچار تغییرات عمده مدیریتی شدند و این باشگاه از سوی محمدرضا زنوزی به یونس قربانی تحویل داده شد. این تیم ریشه دار از ۲۵ بازی خود در لیگ برتر تنها ۱ برد و در مجموع ۱۱ امتیاز کسب کرده و در ضعیف‌ترین فصل خود قرار دارد و عملا به لیگ یک سقوط کرده است.

تراکتور؛ سالی بدون جام

تراکتور با وجود اینکه در حال حاضر از نظر هوادار، جایگاه، سخت افزار و سایر مسائل تیم اول تبریز است در مسائل مدیریتی و ساختاری تفاوت چندانی با ماشین نداشته است. سرخپوشان تبریزی فصل بیستم لیگ برتر را با علیرضا منصوریان استارت زدند، اما حضور او خیلی تداوم نداشت و مسعود شجاعی به عنوان بازیکن-مربی هدایت تیم را عهده دار شد.

پس از مدتی رسول خطیبی به تیم شهرش آمد و تراکتور را در آسیا هدایت کرد. رسول در مدت مربی گری خود با ۲ کاپیتان سابق تیم ملی یعنی اشکان دژاگه و مسعود شجاعی به مشکل خورد و این دو ستاره پرخرج از تیم کنار رفتند.

پس از چند بازی و نتیجه نگرفتن در جام حذفی، سوپرجام و لیگ برتر، خطیبی از هدایت این تیم برکنار شده و فیروز کریمی سکان دار این تیم تبریزی شد.

این تیم هم در بحث مدیریت دچار تغییراتی شد و از ابتدای فصل تاکنون میرمعصوم سهرابی، محمد علیپور، سجاد سیاح، عباس الیاسی و حالا جمشید نظمی مدیران عامل تراکتور بوده اند.

تراکتور امسال را بدون جام به پایان خواهد برد و ماشین سازی به لیگ یک سقوط خواهد کرد. وضعیتی که اصلا برای فوتبال دوستان تبریزی خوشایند نیست و به روز‌های بهتر در فصل بعد چشم خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: کریمی: مقابل استقلال دست‌مان خالی است / به تراکتور ایمان کامل دارم

انتهای پیام/

برچسب ها: تراکتور ماشین سازی رسول خطیبی محمدرضا زنوزی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز تراکتور تراکتور ماشین سازی رسول خطیبی محمدرضا زنوزی ماشین سازی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۹۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ فرماندار اردستان گفت: بارندگی‌های شدید سه شنبه هفته گذشته (چهارم اردیبهشت) و جاری شدن سیل، ۵۲۰ میلیارد ریال به بخش‌های زراعی، دامی و راه‌های روستایی این شهرستان خسارت وارد کرد.
سید محمدهادی احمدی طبا با بیان اینکه هنوز میزان خسارت وارده به طور کامل و دقیق مشخص نشده افزود: برآورد‌های اولیه نشان می‌دهد که در حوزه راه‌ها حدود ۴۰۰ میلیارد ریال، در بخش کشاورزی ۷۰ میلیارد ریال و در بخش ساختمانی ۵۰ میلیارد ریال خسارت به شهرستان اردستان وارد شده است.
وی ادامه داد: براساس اعلام اداره کل هواشناسی میانگین بارش‌های سال زراعی جاری شهرستان به ۱۴۷ میلیمتر رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته (۱۱۳ میلیمتر)، ۲۶ درصد و در مقایسه با بلند مدت ۳۵ درصد افزایش داشته است.
احمدی طبا زواره افزود: در پی بارش‌های اخیر دو مسیر روستایی دچار آبگرفتگی شد که پیش بینی می‌شود با کمک راهداران این مشکل این مسیر‌ها تا پایان وقت امروز بر طرف شود.
وی افزود: برای نخستین بار بانک اطلاعاتی از تعداد ماشین‌آلات سنگین بخش دولتی و خصوصی شهرستان جمع‌آوری و در سیل اخیر نیز از ماشین‌آلات بخش خصوصی و معادن شهرستان استفاده شد.
شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

دیگر خبرها

  • عکس| استوری غم انگیز حامد بهداد برای یک دختر
  • ماشین مغزشویی صهیونیست‌ها به دیوار خورد!
  • محرومیت ۵ نفر به خاطر کتک زدن داور و ترافیک مشکلی همیشگی
  • استوری بسیار غم‌انگیز حامد بهداد برای مریم + عکس
  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • ۵ ماده غذایی که می توانند اثری مشابه داروهای لاغری داشته باشند
  • بازی همیشگی‌مان را مقابل آلومینیوم انجام ندادیم
  • اوسمار: نتوانستیم عملکرد همیشگی را داشته باشیم
  • اوسمار: بازی همیشگی‌مان را مقابل آلومینیوم انجام ندادیم