Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  تیم ملی فوتبال جمهوری چک با قبول شکست مقابل دانمارک از جام ملت‌های اروپا حذف شد.

یاروسلاو شیلهاوی سرمربی تیم ملی جمهوری چک در مورد بازی این تیم مقابل دانمارک اظهار داشت: ما در نیمه اول غافلگیر حملات دانمارکی‌ها شدیم، اما در نیمه دوم با ترکیب ۲-۴-۴ بازی کردیم و توانستیم یکی از گل‌های خورده را جبران کنیم و بازیکنان با انجام حملات زیاد خسته شدند و انرژی کافی برای خلق موقعیت بر روی دروازه دانمارک را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: من از همه بازیکنانم در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۲۰) راضی هستم. صعود تیم ملی جمهوری چک به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های اروپا یک موفقیت بزرگ برای تیم ملی این کشور است.

بیشتر بخوانید

شیک: در نیمه دوم بازی مقابل دانمارک، آمار بهتری داشتیم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یورو ۲۰۲۰ جام ملت های اروپا جمهوری چک تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۹۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بازیکنان تیم ملی از همتایان فوتسالیست

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم ملی فوتسال ایران در چارچوب رقابت‌های جام ملت‌های آسیای 2024 تایلند عملکرد خوبی داشته و موفق شده به فینال مسابقات راه پیدا کند.

وحید شمسایی و شاگردانش برای رسیدن به بازی نهایی مسابقات در مرحله گروهی افغانستان، بحرین و کویت را از پیش برداشتند و در مراحل یک چهارم و نیمه نهایی هم موفق به شکست قرقیزستان و ازبکستان شدند.

تیم ملی روز آینده در فینال برای بازپس گیری تاج قهرمانی آسیا به مصاف تایلند میزبان مسابقات می رود و در آستانه این مسابقه علیرضا بیرانوند، سعید عزت اللهی و رامین رضائیان به نمایندگی از سایر بازیکنان به تمجید از عملکرد وحید شمسایی و شاگردانش پرداخته اند و برای آنها در دیدار فینال آروزی موفقیت کرده اند.

گفتنی است تیم ملی فوتسال با راهیابی به مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا موفق شد جواز حضور در جام جهانی ازبکستان که چند ماه دیگر برگزار می شود را هم کسب کند.

دیگر خبرها

  • ده‌روسی از تساوی مقابل ناپولی‌ راضی نیست!
  • برناردو سیلوا: رئال مادرید تیم عجیبیه!
  • برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم
  • ادین ترزیچ: نه تنها نتیجه، بلکه باید از سبک بازی‌مان نیز ناراضی باشیم
  • حمایت بازیکنان تیم ملی از همتایان فوتسالیست
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم