Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال دانمارک با پیروزی مقابل تیم ملی جمهوری چک به مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های اروپا صعود کرد.

کسپر اشمایکل دروازه بان تیم ملی دانمارک در مورد بازی این تیم مقابل جمهوری چک اظهار داشت: ما می‌دانستیم این دیدار یک بازی سخت برای تیم ملی فوتبال دانمارک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقایق نخست نیمه اول حریف را غافلگیر کردیم و گل نخست خود را به ثمر رساندیم. در دقایق آخر نیمه اول هم از غفلت بازیکنان جمهوری چک نهایت استفاده را کردیم و به گل دوم خود دست یافتیم.

او افزود: در دقایق نخست نیمه دوم یکی از گل‌های خورده را جبران کردند و ما را در فشار حملات بسیاری گذاشتند. یکی از ویژگی‌های تیم خوب، دفاع کردن از دروازه است که تیم ما در این دیدار عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و در نهایت توانستیم پیروز این بازی شویم و به مرحله نیمه نهایی صعود کنیم.

بیشتر بخوانید

شیلهاوی: من از عملکرد همه بازیکنان جمهوری چک راضی هستم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یورو ۲۰۲۰ جام ملت های اروپا جمهوری چک تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۹۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده‌روسی از تساوی مقابل ناپولی‌ راضی نیست!

به گزارش "ورزش سه"، رم در بازی هفته سی و چهارم سری A در دیداری حساس به مصاف ناپولی‌ رفت و به تساوی 2-2 دست پیدا کرد.

رم در این بازی بعد از گل پائولو دیبالا با دو گل عقب افتاده بود که با گل دقیقه 88 تامی آبراهام به تساوی رسید و از شکست در خانه حریف جلوگیری کرد.

دانیله ده‌روسی در پایان بازی با اسکای اسپورت صحبت کرد و گفت: "نباید نتیجه را دست کم بگیریم، اما این نتیجه دلخواه ما نبود. ناپولی‌ بسیار قوی است، ما می‌توانستیم کمی بهتر باشیم اما باید هنگام مالکیت توپ تمرکز بیشتری از خود نشان می‌دادیم. آن‌ها همیشه در جریان بازی خطرناک بودند، ما خیلی وقت‌ها توپ را از دست دادیم. آن‌ها شوت‌های زیادی زدند و بازی خوبی ارائه کردند. حالا باید خوب ریکاوری کنیم چون بازی بسیار سختی پیش‌رو داریم."

لئاندرو پاردس خسته بود؟

ما هافبک وسط‌‌های زیادی نداریم، باید بهتر از این کار کنیم. بازی‌های زیادی انجام داده‌ایم، اما هنوز بازی‌های سخت زیادی پیش‌رو داریم. اگر الان به خستگی فکر کنیم، تاثیر بدی روی تیم خواهد داشت.

عملکرد ایوان اندیکا چطور بود؟

او در تمام بازی یک مهاجم 150 میلیونی را دنبال می‌کرد و همراه او به همه‌جا می‌رفت. ما به همه نیاز داریم: برای گل تامی خوشحالم چون او از دوران سختی بازگشته است. ما دو بازیکن هم داریم که مصدوم بودند و کنار ما نیستند. ما امیدواریم که کریس اسمالینگ و روملو لوکاکو را برای بازی پنج‌شنبه داشته باشیم. فکر می‌کنیم آن‌ها می‌توانند در این بازی حضور داشته باشند.

عملکرد جانلوکا مانچینی؟

فکر می‌کنم در نهایت ما مانند ناپولی توپ را حفظ کردیم، همه چیز بستگی به این دارد که با توپ چه کار می‌کنیم. مالکیت توپ کمی برای من جالب است، گاهی اوقات می‌توان از آن برای خنثی کردن ویژگی‌های حریف استفاده کرد. او مثل بقیه بازی کرد، ما بهترین نسخه از خودمان نبودیم اما او روی عملکرد جمعی تاثیری نداشت. بازی کردن هر 3 روز یک بار آسان نیست، او همیشه حتی در شرایطی که ایده‌آل هم نیست، بازی می‌کند."

رناتو سانچز چطور بود؟

او به این دلیل وارد زمین شد که از ویژگی‌های فنی و دریبلینگ برخوردار است. او در پنالتی بدشانس بود، اما به نظرم خوب وارد زمین شد و می‌تواند به ما کمک کند.

دیگر خبرها

  • ده‌روسی از تساوی مقابل ناپولی‌ راضی نیست!
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • پیروزیمان غیرممکن شد/اصلا بازی نکردیم
  • بسته کمکی ۶۵ میلیون دلاری استرالیا برای اوکراین
  • طبیعت مچ ذوب‌آهن را خواباند
  • نخست وزیر یونان: سیستم دفاع هوایی برای اوکراین نداریم
  • برد دوگله پرسپولیس در نیمه اول بازی با آلومینیوم
  • آماده تبادل ظرفیت‌ و توانمندی‌های ایران با آفریقا هستیم
  • پایان نوبت نخست آزمون سراسری مازندران در صحت و امنیت
  • کابل: هیچ گروه تروریستی در افغانستان فعال نیست