Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدابراهیم علوی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای امسال هزار و ٧٠٠ فقره انشعاب غیرمجاز آب در استان شناسایی شده که هزار و ١٠٠ فقره آن با پیگیری این شرکت به انشعاب مجاز تبدیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته پنج هزار و ٧٠٩ انشعاب غیرمجاز در استان شناسایی شده بود اما امسال با افزایش پایش ها، پیش بینی می شود ١٢ هزار انشعاب غیرمجاز شناسایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علوی اضافه کرد: نیاز آبی سالانه استان ٢٤٠ میلیون متر مکعب است.

وی با اشاره به کاهش بارش ها و کمبود منابع آبی در استان تاکید کرد:  تنها راه ارائه پایدار خدمات تامین آب شرب، مدیریت مصرف و بهینه مصرف کردن آب است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی ادامه داد: حدود  ٢.٥ تا سه درصد آب آشامیدنی استان، سالانه معادل ٦ میلیون متر مکعب برای آبیاری فضای سبز استفاده می شود که تلاش داریم از طریق جایگزینی پساب، این میزان را به حداقل برسانیم.

تمام ظرفیت آبی خراسان رضوی در حال تزریق آب به ۳۷ هزار کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع و تحویل به سه میلیون و ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۷۶ شهر و ۲ هزار و ۴۰۰ روستا در این استان پهناور است.

شرکت آب و فاضلاب استان ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری خراسان رضوی در ۷۲ شهر و ۲ هزار و ۴۰۰ روستای این استان، سه میلیون و ۳۰۰ هزار مشترک را زیر پوشش خدمات خود دارد.  

این شرکت به جز مشهد، به تمام شهرهای استان خدمات‌رسانی می‌کند.

برچسب‌ها مشهد کم آبی صرفه جویی در مصرف آب خشکسالی شركت آب و فاضلاب خراسان رضوی سرانه مصرف آب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد کم آبی صرفه جویی در مصرف آب مشهد کم آبی صرفه جویی در مصرف آب خشکسالی شركت آب و فاضلاب خراسان رضوی سرانه مصرف آب خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۹۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ١٠٠ برابر نرخ انرژی، جریمه استخراج غیرمجاز رمزارز

سخنگوی صنعت برق به استخراج کنندگان رمزارز هشدار داد که برای کسانی به صورت غیرمجاز از برق برای تولید رمزارز استفاده می‌کنند، جرایم سنگینی تا بیش از ١٠٠ برابر نرخ انرژی در نظر گرفته شده است.

مصطفی رجبی مشهدی افزود: در عین حال برای کسانی که به صورت مجاز به استخراج رمز ارز مشغول هستند پیش بینی شده تا از، بامداد تا، صبح که ساعت حداقل بار شبکه برق است، بتوانند فعالیت کنند.

مدیرعامل توانیر همچنین تاکید کرد: ماینر‌هایی که از این طریق کشف شود ضبط و تحویل مقامات قضایی شده و براساس قوانین جدید امحا خواهد شد.

وی در عین حال از هموطنان خواست تا از طریق برنامه «برق من»، موارد استفاده غیرمجاز از رمزارز را گزارش کنند که این موضوع علاوه بر محرمانه ماندن، مشمول پرداخت پاداش به گزارش کننده نیز می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • پرداخت ١٠٠ برابر نرخ انرژی، جریمه استخراج غیرمجاز رمزارز
  • چه کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات شرکت کنند؟
  • آب‌دزدی در مازندران با سه‌هزار انشعاب غیرمجاز
  • تصویب نصب هزار پنل خورشیدی برای تولید برق سبز در خراسان رضوی
  • ۸۴ درصد حوادث‌برق خراسان رضوی معلول شتابزدگی است
  • انشعابات گاز علت اصلی هدر رفت انرژی
  • شناسایی بیش از ۳۱۰۰ فقره انشعاب غیر مجاز آب در مازندران
  • نقص فنی، پرواز مشهد - تهران را از آسمان به مبدا بازگرداند
  • جمع آوری انشعاب غیرمجاز در روستای گوگ تپه ارومیه
  • برخورد با اتباع غیرمجاز در خراسان رضوی