Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل تیم فوتسال فردوس قم گفت: قرار بود فرهاد کشاورز سرمربی ما شود اما وقتی مقاومت اعلام تیم‌داری کرد ما با یک مربی دیگر وارد مذاکره شدیم. رسول قلی‌زاده، مدیرعامل تیم فوتسال فردوس قم در مورد انتخاب سرمربی این تیم برای حضور در فصل جدید لیگ برتر فوتسال به ایسنا گفت: با مشخص شدن زمان شورع لیگ برتر ما نیز اقدامات لازم برای تشکیل تیم را آغاز کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به این که تیم مقاومت البرز اعلام کرده بود قصد تیم‌داری ندارد، مذاکراتی با فرهاد کشاورز، سرمربی این تیم داشتیم که به توافق رسیدیم.

او ادامه داد: کارهای امضای قرارداد کشاورز در حال انجام شدن بود اما با انصراف مقاومت از تصمیم قبلی و اعلام حضور در مسابقات و با توجه به نیاز این باشگاه به سرمربی خود اعلام کردیم که هر گونه همکاری را با مقاومتی‌ها خواهیم داشت و حضور کشاورز در قم منتفی شد.

قلی‌زاده تاکید کرد: پس از این اتفاق با گزینه‌های دیگر وارد مذاکره شدیم که در نهایت با علی زندی‌پور مربی و مدرس فوتسال به توافق رسیدیم. زندی‌پور فصل گذشته مربی تیم کراپ الوند بود و از مربیان جوان و با اخلاق فوتسال ایران است.

مدیرعامل فردوس قم در پایان گفت: به‌زودی وارد نقل و انتقالات می‌شویم و تمرینات نیز از فردا(یک‌شنبه) آغاز می‌شود. تعدادی از بازیکنان‌مان قرارداد دارند و هم‌چنین از پتانسیل تیم امید هم استفاده می‌کنیم اما در مورد بازیکنان جدید منتظر نظر سرمربی تیم هستیم.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فوتسال فردوس قم فردوس قم فوتسال ليگ برتر فوتسال فردوس قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۰۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از گزینه هدایت ایران تا تبدیل به مدعی بهترین لیگ دنیا

به گزارش "ورزش سه"، آلبرتو جولیانی سرمربی تیم مودنای ایتالیا از اواخر فصل گذشته هدایت این تیم را بر عهده گرفت و تیمش را به پلی آف رساند و در این مرحله نیز برابر ترنتینو شکست خورد.

این مربی با تجربه که گزینه هدایت تیم ملی والیبال ایران نیز بود برای فصل آینده به دنبال بستن یک تیم قدرتمند است. آنها به همین منظور دست به خریدهای خیلی خوبی زده‌اند.

باشگاه مودنا در پست پاسور لوسیانو دچکو را خریداری کرده، در پست قطر پاسور پل بوچگر اتریشی جانشین ماکسیم ساپوژکف روس شده است، بوچگر فصل قبل یکی از امتیاز آورترین بازیکنان سری آ بود.

همچنین خوزه میگل گوتیرز کوبایی نیز از تارانتو راهی این تیم شد تا آلبرتو جولیانی سرمربی مودنا آرام آرام یک تیم مدعی قهرمانی را برای فصل بعد سوپر لیگای ایتالیا آماده کند.

همچنین گفتنی است، برونو رزنده پاسور برزیلی، عثمانی خوان تورنا و ماکسیم ساپوژکف از این تیم جدا شدند. البته این پایان نقل و انتقالات این باشگاه نیست و بازیکنان بزرگ دیگری نیز هدف این تیم هستند.

دیگر خبرها

  • شنول گونش نامزد جدی هدایت تیم ملی کره
  • ارنستو والورده و اشتفان کونتس، گزینه‌های جدید هدایت بایرن مونیخ
  • ۵۹۰۰ پلاک مسکونی نوسازی شد/کلنگ زنی ۱۵۰ هزار واحد مسکونی
  • استقلال در 10 سال به اندازه 30 سال مدیرعامل عوض کرد
  • با وجود علاقه سرمربی آلمانی؛ هانسی فلیک هیچ‌وقت به هدایت بارسلونا نزدیک نبود!
  • تیم فوتسال زیر ۲۱ سال ناشنوایان عراق در شاهرود اردو زد
  • آنچلوتی به رکورد تاریخی مربی سابق تراکتور رسید
  • صدور قرار دستور موقت برای مربی تیم فوتسال
  • از گزینه هدایت ایران تا تبدیل به مدعی بهترین لیگ دنیا
  • مهربان: جعفرپور هدف بزرگی دارد