Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@18:25:35 GMT

۸۳ هزار خوزستانی بطور کامل واکسینه شدند

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۳۰۲۰۴

۸۳ هزار خوزستانی بطور کامل واکسینه شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سید محمد علوی رئیس مرکز بهداشت استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روند واکسیناسیون در خوزستان با ورود محموله جدید واکسن با سرعت بهتری پیش خواهد رفت.

وی افزود: میزان واکسیناسیون عمومی در خوزستان تقریبا برابر با متوسط کشوری است و ۴.۴ اعلام شده است.

رئیس مرکز بهداشت استان خوزستان گفت: تاکنون حدود ۳۰۰ هزار خوزستانی واکسن دریافت کردند که از این تعداد ۲۱۸ هزار نفر دز اول و ۸۳ هزار نفر دز دوم را تزریق نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تاکنون ۹۷ درصد کادر بهداشتی، حدود ۱۰۰ درصد سرای سالمندان، تقریبا ۱۰۰ درصد جانبازان واجد شرایط، ۷۱ درصد افراد بالای  ۸۰ سال، حدود  ۷۸ درصد افراد بین ۷۵ تا ۷۹ سال،  ۷۱ درصد افراد بین  ۷۰ تا ۷۵ سال و حدود ۴۵ درصد افراد بالای ۶۵ تا ۶۹  ساله در برابر کرونا واکسینه شدند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سید محمد علوی رئیس مرکز بهداشت استان خوزستان واکسینه درصد افراد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۰۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۲۸۶ هزار تن گندم در خوزستان حمل شد

ایسنا/خوزستان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از جابجایی حدود ۲۸۶ هزار تن گندم در استان خبر داد.

فواد غزیعلی امروز، ۱۱ اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران در خصوص جابجایی گندم در استان اظهار کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی و هماهنگی‌های درون استانی با محوریت استانداری خوزستان، از ابتدای اردیبشهت ماه تاکنون حدود ۲۸۶ هزار تن گندم در استان حمل شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱۰ درصد این حمل افزایش پیدا کرده است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: روزانه حدود ۶۱ هزار تن گندم در حال حمل و انتقال به مراکز سیلوها و همچنین به اقصی نقاط کشور است.

غزیعلی ادامه داد: با توجه به حساسیتی که وجود دارد فراخوانی به مالکان و رانندگان سراسر کشور به ویژه استان خوزستان داده شد که با استقبال و حضور این رانندگان در حمل این محصول رشد بالایی رقم خورده است.

غزیعلی با تشکر از رانندگان و مالکانی که در امر حمل و نقل گندم کشاورزان استان مشارکت کردند درخواست کرد تا باز هم در این زمینه مشارکت و کمک کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توقف مدعیان قهرمانی به سود استقلال/ قعر در دست خوزستانی‌ها!
  • کشاورزان خوزستانی گندم را به مراکز سرپوشیده تحویل دهند
  • حدود ۵۰ درصد تالاب هامون آب‌گیری شد
  • از دریافتی یک میلیونی تا مشکل اشتغال ملی‌پوش پارادوومیدانی خوزستانی
  • از دریافتی یک میلیونی تا مشکل اشتغالِ ملی‌پوش پارادو و میدانی خوزستانی
  • دانش آموز خوزستانی، برگزیده جشنواره افتخار من+فیلم
  • حدود ۲۸۶ هزار تن گندم در خوزستان حمل شد
  • حقابه هورالعظیم چگونه تامین می‌شود؟
  • ۵ درصد جرائم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود
  • تولید نان کامل در ۱۵ واحد نانوایی در استان زنجان