Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر اکبری راد شنبه شب در هفتمین جلسه کمیته جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی ذیل ستاد توسعه خاوران گفت: به دنبال این هستیم که از فرصت ها، ظرفیت ها و فعالان بخش خصوصی در حوزه فنی، علمی و اقتصادی استفاده کنیم.

بیان کرد: برای جذب سرمایه گذاران اطلاع رسانی هایی با همکاری صدا و سیما داشته‌ایم و دستگاه های اجرایی و مربوطه نیز با معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های خود می توانند در این زمینه کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفتۀ وی ۱۰۲ طرح ظرفیت دار شناسایی شده به همت و تلاش ۵ کمیته ذیل ستاد خاوران بوده است.

وی در بخش سرمایه گذاری اعلام کرد: ۱۲ طرح سرمایه گذاری با مبلغ ۲۰ هزار و ۲۱۰ میلیارد ریال با اشتغال ۵ هزار و ۷۵۰ نفر اشتغال مستقیم اجرایی شده است و تفاهم نامه با استاندار و بخش خصوصی مبادله شده است.

مدیر کل دفترجذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری خراسان جنوبی درباره مشکل تسهیلات گفت: در طی هفته آینده حتماً جلسه شورای هماهنگی بانک ها را خواهیم داشت و پیگیر رفع این مسئله هستیم.

اکبری راد در زمینه خروجی کارگروه امور زیربنایی بیان کرد: پیگیری می شود که روند را تسریع کنند.

وی با بیان اینکه برخی از مانع ها توسط خود مسئولان انجام می شود، اظهار کرد: یک قرارگاه پشتیبانی مانع زدایی با ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تشیکل شده است که به زودی اولین جلسه آن برگزار می شود.

کد خبر 5249916

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری خراسان جنوبی جذب سرمایه گذاری بیرجند ویروس کرونا کرمانشاه شیوع کرونا آمار کرونا بوشهر گرگان ایلام خطبه های نماز جمعه انتخابات 1400 عکس استانها اراک اردبیل کنکور سراسری واکسن کرونا سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۰۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی دولت: مشکلی در تامین منابع ارزی نداریم

به گزارش تابناک به نقل از میزان- علی بهادری جهرمی، سخنگو و دبیر هیئت دولت شامگاه چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، در جریان سفر دوروزه خود به شهرستان گلپایگان، در نشست با فعالین منتخب بخش خصوصی در حوزه صنعت، معدن، مسکن، کشاورزی و اجتماعی شهرستان حضور پیدا کرد.

در این جلسه که حدود چهار ساعت به طول انجامید، نزدیک به ۲۰ نفر از فعالان مردمی بخش اقتصاد شهرستان در حضور سخنگوی دولت به بیان مطالبات و نقطه‌نظرات خود پرداختند. در این نشست همچنین معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی، دبیر کمیسیون مسکن هیئت دولت، معاون اقتصادی استاندار اصفهان، فرماندار گلپایگان، امام جمعه گلپایگان و جمعی دیگر از مقامات ملی و محلی حضور داشتند.

فعالان بخش خصوصی و مسئولان شهرستان در این جلسه در حضور سخنگوی دولت مطالبات خود درخصوص مسائل شهرستان گلپایگان را به مسئولان حاضر ازجمله معاون وزیر راه و شهرسازی مطرح کردند و تصمیماتی مثبتی جهت افزایش تولید و رفع موانع مشارکت بخش‌های مردمی در این عرصه اتخاذ شد.

دبیر هیئت دولت در پایان این جلسه با اشاره به ثمرات این جلسه و تصمیمات مثبت اتخاذ شده در آن گفت: اینکه رهبر انقلاب به ما امر کردند که جهش تولید با مشارکت مردم داشته باشیم، یکی از روش‌های آن برگزاری چنین جلساتی است که فعالان بخش خصوصی، مسئولان ملی و مسئولان شهرستان هم زمان حضور داشته باشند تا چاره مشترکی برای امور بیاندیشیم و با هم مشکلات را حل کنیم.

وی افزود: دولت در اینجا امکان واگذاری زمین دارد. شرط اینکه این طرح موفق شود این است که هر بخش همینطور به توانمندی و آورده خودش برای پیشبرد برنامه بیاندیشد و به میدان بیاید. اگر بخش‌های دیگر مانند شهرداری، بخش خصوصی و سایر نهاد‌ها نیز پا به میدان بگذارند، نه تنها مشکل مسکن مرتفع می‌گردد، بلکه در سطح کلان جهش تولید مدنظر با مشارکت مردم حاصل می‌شود.

سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: کلید حل مشکلات در دست خودمان است. حتی در مسائلی که مشکل از بیرون به ما تحمیل می‌شود، خودمان می‌توانیم مسائل را حل کنیم و برای این امر نیازمند هم‌فکری و همدلی با جلسات این‌ چنینی هستیم.

بهادری جهرمی درباره افزایش تجارت خارجی کشور و تأمین منابع ارزی لازم تأکید کرد: مجموع تجارت خارجی در فروردین ۱۴۰۳، ۱۰.۴ میلیارد دلار بوده است که نزدیک ۵۰ درصد بیشتر از فروردین ۱۴۰۲ بوده است؛ بنابراین مشکلی در تأمین منابع ارزی نداریم.

دیگر خبرها

  • اشتغال ۷۰۰ نفر در کارخانه‌های سیمان خراسان جنوبی
  • زرشک افین و عناب خوسف در مسیر ثبت در جیاس
  • سخنگوی دولت: مشکلی در تامین منابع ارزی نداریم
  • صداو سیما در کنار تولید کنندگان
  • بانک‌های خصوصی استان کرمان هیچ کمکی به استان نمی‌کنند
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • ۱۷۱ معتاد بهبود یافته شاغل شدند
  • اشتغال ۱۷۱ نفربهبودیافته زیرپوشش بهزیستی در خراسان جنوبی
  • اشتغال 171 نفربهبودیافته زیرپوشش بهزیستی در خراسان جنوبی
  • مددجویان خراسان‌جنوبی هزار و ۳۶۲ متر مربع فرش به بازار عرضه کردند