Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امین میرزازاده ملی پوش وزن ۱۳۰ کیلوگرم تیم کشتی فرنگی با بیان این مطلب، اظهار داشت: در جایی مثل المپیک باید از همه نظر آماده بود و هیچ حریفی را نباید دست کم گرفت. کشتی ورزش لحظه ها است به خصوص اکنون که نفرات حاضر در المپیک گلچین شده اند و ۱۶ کشتی گیر برتر دنیا در آن شرکت خواهند کرد باید با کمترین اشتباه مقابل حریفان حاضر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قهرمان نوجوانان جهان تصریح کرد: از اردوی قبلی آنالیز حریفان را شروع کردیم تا با شناخت کامل و بررسی نقاط ضعف و قوت آن‌ها راهی المپیک شویم.

وی درباره آخرین مبارزه اش مقابل رضا کایالپ کشتی گیر شاخص سنگین وزن جهان گفت: سال ۲۰۱۹ که من به المپیک ارتش‌ها رفتم، بعد از مصدومیتی که در سال ۲۰۱۸ برایم اتفاق افتاده بود از آمادگی کامل دور بودم. کایالپ عنوان دار جهان است، که در ووهان ۵-۳ به او باختم. من به توکیو می‌روم که اثبات کنم از او بهتر هستم. من در چین در خاک اشتباهاتی داشتم که اکنون با کمک کادرفنی این اشتباهات را پوشش دادیم و امیدوارم بهترین نمایش را در المپیک داشته باشم.

قهرمان جوانان جهان درباره این سوال که آیا فکر می‌کند می‌تواند اولین طلایی سنگین وزن بزرگسالان باشد، عنوان کرد: حمل بر خودستایی نباشد، اما زمانی که در مسابقات نوجوانان جهان در ۱۰۰ کیلو قهرمان شدم، این اولین مدال طلای جهانی ما بود، از همان جا نگاه کردم و دیدم در سنگین وزن مدال المپیک نداریم. هر چند کشتی گیر سنگین وزن شاخص داشتیم، ولی کسی که بتواند سنگین وزن دنیا را قبضه کند نداشتیم، من هم به این فکر کردم که باید نماینده سنگین وزن ایران باشم و به همین دلیل وزنم را تغییر دادم تا کشورم را صاحب مدال کنم.

بیشتر بخوانید

روسیه با ۵ فرنگی کار قهرمان جهان در المپیک

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی سنگین وزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۰۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید

تیمی که موفق به حذف ایران از صعود به مرحله نهایی انتخابی المپیک شده بود، به فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا و پاریس ۲۰۲۴ رسید.

به گزارش فارس، در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا به میزبانی قطر امروز ۲ بازی برگزار شد.

در اولین مسابقه تیم ملی ازبکستان در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه دوحه به مصاف اندونزی، شگفتی‌ساز این دوره رقابت‌ها رفت و در نهایت با برتری ۲ بر صفر موفق به حضور در فینال و المپیک ۲۰۲۴ پاریس شد.

حسین نورچائف و پراتاما آرهان(بازیکن حریف) برای ازبک‌ها گلزنی کردند تا این تیم که سابقه قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۸ و نایب قهرمانی سال ۲۰۲۲ را دارد، برای اولین بار به المپیک صعود کند.

ازبکستان در مرحله مقدماتی موفق شد تیم ملی امید کشورمان را یک بر صفر شکست داده و مانع حضور شاگردان رضا عنایتی در جمع ۱۶ تیم مرحله نهایی انتخابي المپیک شود.

در دیگر بازی این مرحله تیم‌های ژاپن و عراق در ورزشگاه جاسم بن حمد به مصاف هم رفته‌اند که نیمه اول این بازی با برتری ۲ بر صفر سامورایی‌ها تمام شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خوزستان برای اولین بار به طلای المپیک فکر می‌کند
  • نحوه اعزام حسن یزدانی به المپیک؛ بحران بزرگ یا یک اتفاق عادی؟!
  • حسن یزدانی بحران ملی نیست
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • هوش مصنوعی نخستین طلایی ایران در المپیک را پیش‌بینی کرد | پادشاه ایرانی کشتی جهان باز هم طلا می‌گیرد
  • تالاخادزه ایران کجاست؟