Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ «فرخ جمالی» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیشتر خودروهای غیربومی موجود در شهرستان همدان دارای پلاک استان خوزستان هستند و پس از آن خودورهای با پلاک انتظامی استان تهران دارای بیشترین تردد در این شهرستان هستند.

وی اظهار داشت: عمده تردد این خودروها در مسیرها و اماکن تفریحی و گردشگری شهرستان همدان شامل محدوده آرامگاه بوعلی سینا، باباطاهر، گنجنامه، بلوار ارم و دیگر اماکن گردشگری منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان با اشاره به اینکه با توجه به بهبودی نسبی اوضاع شهرستان در خصوص وضعیت همه گیری کرونا، افزود: حضور و اسکان مسافران(برپا کردن چادر) در مناطق گردشگری این شهرستان افزایش یافته که البته براساس مصوبات ستاد ملی کرونا از برپایی چادر و اسکان مسافر در داخل شهر، پارک ها و همچنین محدوده میدان آرامگاه باباطاهر جلوگیری می شود.

سرهنگ جمالی ادامه داد: پس از اعمال این محدودیت ها و جلوگیری از برپا کردن چادر در بوستان‌ها و محدوده اماکن تفریحی، مسافران غیربومی به سمت اسکان در منازل اجرایی(سوئیت های اجرایی) و حتی در برخی از هتل ها رفته اند.

به گفته وی، عوامل پلیس راهور از حدود ۲ هفته پیش با حساسیت و جدیت بیشتری اقدام به جلوگیری از تردد خودرهای با پلاک غیر بومی و اعمال قانون با جریمه ۵۰۰ هزار تومانی متخلفان می کنند.

فرماندار همدان نیز در همین رابطه از ممنوعیت ورود مسافران از مناطق با وضعیت قرمز کرونایی به این شهرستان خبر داد و گفت: فصل گردشگری همدان آغاز شده اما چاره ای جز ایجاد محدودیت برای حفظ سلامت عمومی مردم نداریم.

«محمدعلی محمدی» به خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به افزایش موارد ابتلا و بستری و اعلام وضعیت هشدار قرمز در بسیاری از شهرستانها، با هدف جلوگیری از شکل گیری موج پنجم بیماری در مرکز استان الزامات و محدودیت های کرونایی با جدیت بیشتری اعمال خواهد شد.

وی با بیان اینکه ورود مسافران از شهرهای قرمز کرونایی به همدان ممنوع است، افزود: هر ساله در همدان شاهد سفرهای قابل توج گردشگران به ویژه از استانهای جنوبی هستیم که در شرایط فعلی چاره ای جز جلوگیری و ایجاد محدودیت نداریم.

به گزارش ایرنا، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان روز گذشته در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان، گفت: هر چند هم اینک هیچیک از شهرستان های استان در وضعیت قرمز کرونایی قرار ندارد اما احتمال بازگشت استان همدان به وضعیت قرمز زیاد است.

«رشید حیدری مقدم» اظهار داشت: پایین بودن شاخص استفاده از ماسک به ویژه در روستاها و حاشیه شهرها و استفاده از  ۱۰۰ درصد ظرفیت تالارها به جای ۳۰ درصد از نگرانی های جدی دانشگاه علوم پزشکی همدان است.

وی تنها راه چاره و علاج پیشگیری از موج جدید اپیدمی کرونا با توجه به تجربه مثبت سایر کشورها  تزریق واکسن دانست و گفت: تاخیر در این کار در افزایش مرگ و میرها موثر است.

از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان ۲ شهرستان «فامنین و  اسدآباد» در وضعیت زرد کرونایی و مابقی در وضعیت نارنجی قرار دارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا همدان جریمه کرونا پلیس راهنمایی و رانندگی همدان محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا همدان جریمه کرونا ویروس کرونا همدان جریمه کرونا پلیس راهنمایی و رانندگی همدان محدودیت های کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۰۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتشیار محمدرضا زهانی اظهار کرد: عصر امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت، حادثه برخورد سه دستگاه خودروی سواری در شهید اصلانی ۹۲ به مرکز فرماندهی اعلام شد.

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد افزود: این تصادف منجر به محبوسی راننده داخل خودروی پراید شده بود که با عملیات نجات ایستگاه ۹ شهداء فرد مذکور رها سازی و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل شد.

وی از انجام عملیات پیشگیری توسط آتش نشانان ایستگاه ۹ شهداء خبر داد و گفت: علت این حادثه توسط پلیس راهور در دست بررسی است.
 

دیگر خبرها

  • (ویدئو) وضعیت محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های کشور
  • تصادف خودروی پژو و کامیون در یاسوج ۳ کشته برجای گذاشت
  • آخرین وضعیت از سیل شهرستان شبستر
  • دو حادثه رانندگی با ۱۵ مصدوم در اردبیل
  • مشهد با کمبود ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس مواجه است
  • به دام افتادن کیف قاپ غیربومی در رشت
  • برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید
  • وضعیت قرمز در مدارس با افت شدید تحصیلی؛ معدل دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • جریمه ۱.۹ میلیارد تومانی مشاورین املاک استان همدان
  • آژیر قرمز آموزش عمومی؛ معدل سال آخر دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!