Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مدیرعامل باشگاه شهدای قشقایی در آستانه دیدار این تیم برابر بادران تهران گفت: استفاده از داور تهرانی در دیداری که یک طرف آن نماینده تهران می باشد، شبهه برانگیز است.

نجف پور افزود: براساس نامه رسمی فدراسیون فوتبال قرار بود قضاوت دیدار تیم های شهدای قشقایی شیراز و بادران تهران برعهده اشکان خورشیدی از مازندران باشد که شب قبل از بازی متوجه شدیم قضاوت به محمدحسین ترابیان از تهران سپرده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت فوق العاده بالای این دیدار و در شرایطی که موضوعات مختلف در فوتبال کشور مطرح می شود فدراسیون فوتبال با انتخاب این چنینی داوران باعث ایجاد تنش و حساسیت بیشتر می شود.

نجف پور گفت: فدراسیون باید تیم داوری این دیدار را از استانی به طرف انتخاب می‌کرد تا این چنین حرف و حدیث ها مطرح نشود.
 

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

کلیدواژه: نجف پور مدیرعامل قشقایی بادران تهران داور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۰۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت ۵ نفر به خاطر کتک زدن داور و ترافیک مشکلی همیشگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، کمیتۀ انضباطی هیئت فوتبال تهران اعلام کرد به‌دنبال حواشی رخ‌داده روز گذشته در جریان بازی تیم‌‎های اتحاد ستارگان و آرمان‌آفرینان در لیگ دو فوتبال تهران و ضرب‌وشتم داور و عوامل برگزاری بازی، ۵ عضو تیم ستارگان محروم شدند. 
درادامه در پی انتشار فیلم مهر و موم بیمارستان محب مهر، پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ و حضور مامور پلیس در بیمارستان، محرز شد، در مشترک دو بیمارستان محب مهر و هاشمی نژاد به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان‌های مذکور نرده گذاری و مهر و موم شده است. اما نکته جالب اینجاست که مهر و موم وقتی صورت گرفته که مراجعه کننده‌ها تو بیمارستان بودن و گلایه‌ای همیشگی از ترافیک که هیچ تلاشی هم برای حلش نمیشه خبر‌های ویژهای امشب تهران بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لزوم حمایت فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان»
  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • محرومیت ۵ نفر به خاطر کتک زدن داور و ترافیک مشکلی همیشگی
  • صدور حکم موقت علیه ضاربان داور دیدار لیگ ۲ تهران
  • تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان
  • کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم
  • قضاوت سلطان‌زاده در گزینشی نهایی کشتی المپیک
  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ