Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@14:01:36 GMT

تلاش ناجیان کماکان ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۳۰۵۷۴

تلاش ناجیان کماکان ادامه دارد

نقی کریمیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد:  از آغاز عملیات ناجیان غریق یعنی از ۱۳ خرداد ماه امسال تا کنون ۲۱۹ نفر از غرق شدن در دریای مازندران نجات پیدا کردند که از این تعداد ۱۵۸ نفر آقا و ۶۱ نفر خانم هستند‌.

وی با اشاره به غرق شدن ۱۲تن تاکنون در دریای مازندران، افزود: در حال حاضر ناجیان غریق، قایق‌بانان و جت‌بانان در طول نوار ساحلی مازندران مستقر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران با تاکید بر ضرورت توجه به مسائل پیشگیرانه، خاطرنشان کرد: مردم به توصیه‌ها کمتر توجه کرده و همچنان شنا در شب و شنا در دریای مواج جز مواردی است که توجه نمی‌شود‌

کریمیان خاطرنشان کرد: نگاه ما از حضور ناجیان غریق در دریا بحث پیشگیرانه است و باید به این مهم توجه کنند.

وی گفت: موضوع دیگر خودداری از شنا در مناطق ممنوعه و سنگ‌چین و پرهیز از شنای دسته جمعی بوده که باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران غرق شدگی در دریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۰۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش‌آموزان گیلانی همیار و سفیر نجات غریق می‌شوند

ایسنا/گیلان رئیس هیئت نجات غریق و غواصی گیلان در حاشیه برگزاری دوره آشنایی با اصول پیشگیری از غرق شدگی گفت: هدف نهایی از این طرح آموزش دانش آموزان به عنوان همیار و سفیر نجات غریق است تا بخش زیادی از هم استانی ها با ابتدایی‌ترین موضوعات مربوط به پیشگیری از غرق شدگی آشنایی پیدا کنند.

هاشم اسماعیلی در حاشیه دوره آشنایی با اصول پیشگیری از غرق شدگی استان گیلان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: این طرح مشترک بین هیئت نجات غریق و غواصی گیلان با معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش در جهت کاهش آمار غریق در سطح استان به عنوان استان ساحلی در حال انجام است.

وی افزود: با توجه به وجود ۳۴ منطقه آموزش و پرورش در استان، مسئولین انجمن شنا و سرگروه‌های آموزشی از هر یک از مناطق در کارگاه پیشگیری از غرق شدگی حضور دارند.

اسماعیلی تصریح کرد: مطالب این دوره توسط اساتید و مدرسین حوزه نجات غریق و غواصی استان تولید و ارائه می شود.

رئیس هیئت نجات غریق و غواصی استان گیلان تاکید کرد: شرکت کنندگان در این طرح به عنوان سفیران و مدرسین دوره‌های پیشگیری از غرق شدگی در مدارس سطح استان مخصوصاً مدارس متوسطه اول و دوم دانش آموزان را تحت آموزش قرار می‌دهند.

اسماعیلی در خصوص هدف اجرای این طرح گفت: با توجه به حضور گردشگران در سواحل گیلان همچنین عدم آشنایی و اطلاع برخی از هم استانی های خودمان با مسائل حوزه نجات غریق و پیشگیری از غرق شدگی و اینکه هر ساله بخشی از مغروقین سواحل گیلان از بومیان استان اعم از کودکان، جوانان و حتی بزرگسالان هستند لذا سعی کردیم این طرح را به عنوان یک طرح پیشگیری در گیلان عملیاتی کنیم.

وی با اشاره به طرح دانش آموزی همیار پلیس تصریح کرد: در این طرح دانش آموزان به عنوان همیار و سفیر نجات غریق، موارد فرا گرفته در این دوره‌ها را به خانواده‌هایشان انتقال دهند تا با ابتدایی‌ترین موضوعات مربوط به پیشگیری از غرق شدگی آشنایی پیدا کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امواج کوتاه در دریای خزر
  • امروز آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
  • ایران برای ایجاد یک پایگاه دائمی در دریای سرخ تلاش می‌کند
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است
  • رکورد شکنی ورزشکار کردستانی
  • علما ومعلمان حافظان دین و ناجیان جامعه
  • موج کوتاه در دریای خزر
  • الحوثی: در ۲۰۲ روز، ۱۰۲ کشتی هدف قرار گرفتند
  • دانش‌آموزان گیلانی همیار و سفیر نجات غریق می‌شوند
  • اجرای کارگاه آموزشی پیشگیری از غرق شدگی در گیلان