Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق خبرهای به دست آمده سرنشینان کشتی اسراییلی نیستند؛ این کشتی یک کشتی اسراییلی و متعلق به یک تاجر اسراییلی است که پرچم پاناما بر فراز آن قرار داشت.

به گزارش برنا به نقل از العالم،فارس صرفندی گفت: طبق روایت اسراییلی ها، این کشتی با پرچم پاناما، به طور کامل و یا به صورت جزیی متعلق به یکی از تاجران اسراییلی است اما ملوانان کشتی اسراییلی نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرنگار العالم افزود: تا این لحظه سرویس اطلاعات اسراییلی ها در حال بررسی این حادثه است. و با خدمه کشتی برای کسب اطلاعات دقیق از این امر در ارتباط هستند. و به نظر می رسد که این کشتی اسراییلی عازم خلیج فارس بوده است و در یک بندر اماراتی لنگر خواهد انداخت. تمام اینها تا این لحظه فقط حدس و گمان است و هیچ اظهارات رسمی در این خصوص مطرح نشده است.

صرفندی توضیح داد که اینک سخن از آن می رود که این حادثه عمدی و یا غیرعمد بوده است. یکی از روزنامه نگاران اسراییلی لحظاتی پیش در کانال خود در تلگرام نوشت: این حمله به نظر می رسد پیامی به اسراییلی ها باشد مبنی بر آنکه آنها قادرند ما را در دریا نیز دنبال کنند. از این رو این حادثه به نظرم تصادفی نیست بلکه اقدامی عمدی بوده است. آنچه که رخ داد پیامی برای رژیم اسراییلی بوده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا کشتی خلیج فارس کشتی اسرائیلی کشتی اسراییلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۰۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیلی ها توافق را بر حمله به رفح ترجیح می دهند

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، بر اساس یک نظرسنجی که روزنامه اسرائیلی معاریف انجام داده است 54 درصد از اسرائیلی رسیدن به توافق(با حماس) را بر حمله نظامی به شهر«رفح» در جنوب نوار غزه ترجیح می دهند.

همچنین بر اساس این نظر سنجی 47درصد از اسرائیلی ها بنی گانتس عضو شورای جنگ را بر بنیامین نتانیاهو ترجیح می دهند. 33 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی نتانیاهو را ترجیح می دهند.

 

دیگر خبرها

  • اسرائیلی ها توافق را بر حمله به رفح ترجیح می دهند
  • فیلم/جنایتی که تصاویر پهپاد اسرائیلی فاش کرد
  • حزب‌الله اینگونه فعالیت ارتش اسرائیلی را لحظه به لحظه رصد می‌کند! + فیلم
  • لحظه انهدام کشتی میلیاردر اسرائیلی توسط حوثی‌ها
  • لحظه انهدام محل حضور سربازان اسرائیلی | ویدئو
  • فیلم| هدف قرار دادن بولدوزر اسرائیلی توسط نیروهای قسام
  • متن کامل پیش‌نویس تل‌آویو برای آتش‌بس در غزه و تبادل اسرا
  • عکسی از پوستر معنادار سایت رهبری خطاب به اسرائیلی‌ها
  • لحظه اصابت پهپاد انتحاری ارتش یمن به کشتی اسرائیلی+ فیلم/ مخالفت وزیرخارجه انگلیس به تروریستی اعلام کردن سپاه/ هشدار مهم انصارالله به آمریکا درباره حمله به یمن/ حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن
  • فیلم/ هدف قرار دادن بولدوزر اسرائیلی توسط نیروهای قسام