Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل به‌نشر، انتشارات آستان قدس رضوی از آغاز دهمین پویش مطالعاتی این انتشارات و مسابقه کتابخوانی از کتاب "ماه غریب من" خبر داد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی به‌نشر، حسین سعیدی گفت: مسابقه کتابخوانی «ماه غریب من» از میلاد تا شهادت امام رضا (ع) یعنی دهه کرامت تا دهه پایانی ماه صفر (تیر تا مهر 1400) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقه دهمین پویش مطالعاتی انتشارات آستان قدس رضوی از سال 1395 تاکنون است.

وی هدف از برگزاری این پویش مطالعاتی را ترویج فرهنگ کتابخوانی و آشنایی بیشتر مردم با سیره و فرهنگ رضوی عنوان کرد و افزود: کتاب «ماه غریب من» از آثار رضوی به‌نشر نوشته مجید ملامحمدی، منبع این پویش مطالعاتی است که از سال 1385 تاکنون در 11 نوبت با شمارگان 45هزار و 500 نسخه منتشر شده است.

سعیدی با اشاره به اینکه کتاب «ماه غریب من» به بیان فضایل اخلاقی امام هشتم (ع) و سیره عملی و علمی ایشان در کنار وقایع زندگی آن حضرت برای نوجوانان و جوانان می‌پردازد، تصریح کرد: این اثر که با عنوان «قمری الغریب» توسط رحیم کثیر به زبان عربی ترجمه شده است، در چهار فصل تحت عناوین: «بهشت مدینه»، «هشتمین آسمان»، «سفر به سرزمین غربت» و «سرانجام تنهایی» داستان‌های کوتاه و زیبایی را با موضوعات مختلف از تولد، زندگی تا شهادت حضرت رضا(ع) روایت می‌کند که نوعی از شاعرانگی هم در بخشی از متن‌های این کتاب دیده می‌شود.

وی ادامه داد: محتوای این کتاب روایتی داستانی و دلنشین از زندگی آفتاب مهربان مدینه و مرو است. قصه هایی از اخلاق، آداب همنشینی با مردم، دانش آسمانی، سخنان امید آفرین و زندگی ساز برای مخاطب نوجوان به بالا است.

مدیرعامل انتشارات به‌نشر اظهار کرد: کتاب «ماه غریب من» همراه با کد منحصر به فرد شرکت در مسابقه با تخفیف 20درصدی پشت جلد به مبلغ 28 هزار تومان به فروش می‌رسد، علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه می‌توانند با مطالعه کتاب، پاسخ سوالات را همراه با کد قرعه کشی به سامانه پیامکی 30003209، پیامک کنند و از جوایز این دوره از مسابقات کتابخوانی به‌نشر از جمله یک جایزه 8 میلیون تومانی برای یک نفر و 8 جایزه یک میلیون تومانی برای هشت نفر و 80 جایزه 100 هزار تومانی بهره‌‌مند شوند.

سعیدی یادآور شد: برای دسترسی آسان علاقه‌مندان به منبع مسابقه کتابخوانی «ماه غریب من»، کتاب به صورت گسترده در سطح کشور توزیع خواهد شد. افراد می‌توانند علاوه بر مراجعه به فروشگاه‌های کتاب به‌نشر در مشهد و سراسر کشور از طریق سایت www.behnashr.com با ارسال رایگان این کتاب ، سوالات و شیوه نامه شرکت در مسابقه را تهیه کنند.

یادآور می‌شود پویش‌های مطالعاتی «دعبل و زلفا» ، «اوسنه‌ی گوهرشاد» ، «ریحانه 1 و 2 و 3» ، «مهمان امام» ، «کرامت» ، «در هوای انقلاب» و «کوفته پزی» 9 پویش مطالعاتی گذشته به نشر بوده است.

سروده‌هایی در مدح امام رضا (ع): آموختم تو را به جوادت قسم دهم، اینگونه می‌دهی تو جواب نیازها

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس پویش مطالعاتی ماه غریب من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۰۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشر صاد با ۱۹۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید

به گزارش خبرنگار مهر، نشر صاد با ۱۹۰ عنوان کتاب در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور پیدا می‌کند که از این‌تعداد ۳۵ عنوان به‌تازگی منتشر شده‌اند.

۱۸ اثر تازه نشر صاد نوشته نویسندگان نوقلم این انتشارات است که در دوره های خودنویس شرکت داشتند.

رونمایی از کتاب «پایتون» در سرای اهل قلم؛ برگزاری جشن امضا کتاب «بیروط» نوشته ابراهیم اکبری دیزگاه؛ رونمایی از کتاب «اساطیر در متون کهن فارسی» در سرای اهل قلم و نشست های نقد و بررسی و معرفی کتاب «دوران داوری» در سرای اهل قلم از جمله برنامه های جانبی این انتشارات در سی و پنچمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است.

برگزاری اختتامیه چهارمین دوره مسابقه خودنویسی روز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت از ساعت ۱۶ در سال جایزه کتاب جمهوری اسلامی ایران از دیگر برنامه های این انتشارات در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است.

کد خبر 6093233 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • بیست و دومین دوره سیر مطالعاتی بنیاد شهید مطهری برگزار می شود
  • رونمایی از ترجمه کتاب جنبش علوی، هجرت رضوی به زبان پشتو
  • ۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند
  • نشر صاد با ۱۹۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • رونمایی از کتاب «جنبش علوی، هجرت رضوی» در مشهد
  • اعلام برنامه شهادت امام صادق در آستان علی بن باقر
  • عذرخواهی ناشر هندی بابت اقدام توهین‌آمیز به امام (ره)
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • ناشر هندی بابت اقدام وهن‌آمیز به امام خمینی(ره) عذرخواهی کرد
  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب