Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@12:39:01 GMT

جزئیات تازه از دستگیری ها در شهرداری و شورای صباشهر

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۳۰۷۲۹

جزئیات تازه از دستگیری ها در شهرداری و شورای صباشهر

حمید عسگری پور در گفتگو با خبرنگار مهر، از انحلال شورای شهر دوره پنجم صباشهر خبر داد و افزود: در این پرونده ۱۲ نفر از جمله شهردار، معاون شهردار، مسئول امور قرار دادها، هر هفت عضو شورای شهر پنجم و دو نفر از عوامل آن‌ها بازداشت شده اند.

وی با بیان اینکه پرونده ارتشا و فساد مالی در صباشهر در مرحله تحقیقات تکمیلی قرار دارد، اظهار داشت: تمام مستندات در خصوص این پرونده دقیق و علمی بوده و توسط بازپرس و نیز سربازان گمنام امام زمان (عج) جمع آوری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب شهریار گفت: فعالیت عمده متهمان در خصوص ساخت و ساز غیرمجاز بوده است، که در این خصوص اقدام به دریافت رشوه می‌کردند و به همین اتهام نیز بازداشت شده اند.

وی همچنین از شناسایی اموال نامشروع متهمان در راستا تکمیل این پرونده خبر داد و گفت: قطعاً اموال نامشروع تحصیل شده به بیت المال بازگردانده خواهد شد.

کد خبر 5249950

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری شهریار شهرداری صبا شهر رشوه خواری ویروس کرونا کرمانشاه شیوع کرونا آمار کرونا بوشهر ایلام گرگان خطبه های نماز جمعه انتخابات 1400 عکس استانها اراک اردبیل کنکور سراسری واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۰۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان حرفه‌ای طیور در دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  سرهنگ غلامحسین عرب گفت:  در پی وقوع چند فقره سرقت طیور در شهرستان دامغان ، ماموران پلیس  ۴ سارق حرفه‌ای را شناسایی و همگی آنها را با اجرای چند عملیات ضربتی برای دستگیری  در مخفیگاهشان دستگیر  کردند.
وی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات فنی پلیس به ۹ فقره سرقت طیور به تعداد ۵۰۰ قطعه اعتراف کردند ادامه داد: سارقان در یکی از سرقت‌ها مقادیری طلا به ارزش ۲ میلیارد ریال از داخل منزل به سرقت برده بودند که همگی اموال به سرقت رفته کشف و تحویل مالباختگان شد.
متهمان پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی با قرار صادره روانه زندان شدند.

دیگر خبرها

  • دستگیری خریدار اموال مسروقه و کشف ۴۵ فقره سرقت در کاشمر
  • چه کسانی دوست داشتند بابک زنجانی اعدام شود؟
  • فرار به جلوی متهمان مفاسد اقتصادی و دو برابر شدن تحریم‌ها
  • دستگیری متهم کلاهبرداری ۶ میلیارد ریالی رسید جعلی خرید در قم
  • تشکیل ۳ پرونده قضایی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی
  • جزئیات تازه از دادگاه پسران معاون اول سابق قوه قضائیه | سهم‌ ۱۴۰ میلیارد تومانی در پرونده ۹۰۰ میلیاردی در قیطریه | قاضی از متهمان خواست فحاشی نکنند!
  • دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی
  • دستگیری چهار شرور در زابل
  • دستگیری چهار نفر شرور در زابل
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای طیور در دامغان