Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مدیریت و‌ منابع استاندار تهران گفت: عدم اجرای دقیق بخشنامه دورکاری در وضعیت قرمز کرونایی نقض قوانین است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ غلامرضا عباس اظهار داشت: با توجه به شیوع موج پنجم بیماری کرونا در کشور و به تبع آن قرار گرفتن استان تهران (اسلامشهر، بهارستان، پاکدشت، پردیس، تهران، دماوند، ری،شمیرانات، فیروزکوه، قرچک و ورامین) در وضعیت هشدار قرمز و ضرورت اجرای دقیق مفاد بخشنامه ۳۷۴۸۹۹مورخ ۹۹/۰۸/۲۷معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور بر اساس هوشمندسازی محدودیت ها از حیث وضعیت حضور کارکنان در وضعیت هشدار کرونایی(حضور ۵۰ درصدی کارکنان ارائه دهنده خدمات ضروری و حضور ۳۰ درصدی کارکنان در سایر ادارات شهر)، نحوه فعالیت ادارات، رعایت پروتکل های ابلاغی وزارت بهداشت و تشدید نظارت ویژه بر حسن اجرای موارد فوق الزامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه مدیریت و‌منابع استاندار تهران تاکید کرد: بدیهی است عدم رعایت بخشنامه فوق الذکر نقض قوانین محسوب می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران وضعیت قرمز کرونایی موج پنجم بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۱۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل مردم اراک و ساوه از پلیس در اجرای طرح نور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ جمعی از مردم و بانوان در راستای اجرای طرح نور و در حمایت از اقدام کارکنان فراجا در تجمعاتی از کارکنان انتظامی با اهدای گل و توزیع شیرینی تجلیل کردند.

شرکت کنندگان در این اجتماعات اقدامات فراجا را قدمی در جهت ارتقاء امنیت روانی و اجتماعی جامعه و تکریم فرهنگ عفاف و حجاب دانستند و بر حمایت از مجریان این طرح تأکید کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های زنجان اعتبار ویژه می‌خواهد
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز آلودگی
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز
  • وضعیت قرمز هوا در دو ایستگاه اصفهان
  • اصفهان موفق‌ترین استان در اجرای مأموریت ساماندهی اتباع خارجی است
  • همایش پر شور و نشاط پیاده روی در گلستان
  • تجلیل مردم اراک و ساوه از پلیس در اجرای طرح نور
  • مالکان جدید پرسپولیس و استقلال هم باید قوانین سقف بودجه را رعایت کنند
  • جزئیات تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • ادارات استان در رعایت شئون اسلامی و قانونی پیشتاز باشند