Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شنیده می‌شود محمد شریفی حسابی فکر یحیی گل محمدی را به خود مشغول کرده است و شاید سرمربی پرسپولیس در اهواز از این بازیکن در کنار احمد نوراللهی در ترکیب اصلی استفاده کند.

پیدا کردن جانشین میلاد سرلک محروم آن هم در غیاب کمال کامیابی نیا یکی از دغدغه‌های مربیان پرسپولیس در آستانه بازی حساس با فولاد خوزستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

. شماره ۱۰ پرسپولیس محروم است و کمال کامیابی نیا دیگر هافبک دفاعی ملی پوش این تیم هم مصدوم که دست یحیی گل محمدی را در پوست گردو گذاشته است.

به نظر می‌رسد نزدیک ترین گزینه برای جانشینی این دو احسان پهلوان باشد که در رفسنجان در کنار سرلک بازی کرد. اما احسان پهلوان ذاتا یک هافبک تهاجمی است و پرسپولیس در سمت راست خط میانی خود به او نیاز دارد.

از طرفی شنیده می‌شود محمد شریفی پدیده جوان پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در گوای هند در تمرینات اخیر تیمش خیلی با انگیزه کار می‌کند. شریفی جوان که اهل بوشهر است حسابی فکر یحیی گل محمدی را به خود مشغول کرده است و شاید سرمربی پرسپولیس در اهواز از این بازیکن در کنار احمد نوراللهی در ترکیب اصلی استفاده کند.

محمد شریفی در امور دفاعی نیز توانایی بیشتری نسبت به احسان پهلوان دارد و تیم فولاد خوزستان هم تیمی است که ضد حملات خطرناکی دارد و بازیکنان تکنیکی این تیم همچون فرشاد احمدزاده، پاتوسی و … می‌توانند برای پرسپولیس دردسرساز شوند.

بنابراین اگر روز سه شنبه محمد شریفی جوان را در ترکیب اصلی پرسپولیس دیدید چندان تعجب نکنید!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس فولاد پرسپولیس فولاد محمد شریفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۱۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب پرسپولیس برای دیدار با آلومینیوم اراک

ترکیب پرسپولیس برای دیدار با آلومینیوم اراک اعلام شد.

طرفداری | نفرات اصلی اوسمار برای دیدار با آلومینیوم اراک مشخص شدند.

پرسپولیس در چهارچوب جام حذفی برابر آلومینیوم اراک قرار‌می‌گیرد. ترکیب اصلی پرسپولیس برای این دیدار به شرح زیر است:

امیررضا رفیعی، ریگی، کنعانی، سروش رفیعی، ترابی، اسماعیلی‌فر، خدابنده‌لو، گولسیانی، عبدالکریم حسن، اورونوف، آل‌کثیر

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • عبدالکریم، دست گلر پرسپولیس را شکست!
  • جام حذفی| پرسپولیس فاتح نیمه اول دیدار با آلومینیوم
  • پنج بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس
  • چهار بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس
  • ایرالکو با میانگین سنی 26 مقابل پرسپولیس
  • ترکیب پرسپولیس مقابل آلومینیوم اعلام شد
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار با آلومینیوم اراک
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم مشخص شد
  • ترکیب پرسپولیس در بازی حساس جام حذفی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی