Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@12:47:17 GMT

واکنش روسیه به زیاده‌خواهی غرب در احیای برجام

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۳۱۵۴۳

واکنش روسیه به زیاده‌خواهی غرب در احیای برجام

«میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در توییتی، تاکید کرد هدف از گفت‌وگوهای برجامی وین، احیای این توافق به شکل اولیه آن است.

او در واکنش به صحبت‌های «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه در این خصوص که غرب مسائل دیگر را مانند برنامه موشکی ایران و مسائل منطقه‌ای پیش می‌کشد، نوشت: هدف توافق شده گفت‌وگوهای وین، احیای برجام در شکل اولیه آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نه چیزی بیشتر نه چیزی کمتر.

وزیر خارجه روسیه پیشتر در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با همتای بحرینی خود ضمن اشاره به رونمایی قریب‌الوقوع از نسخه‌ جدیدی از مفهوم امنیت جمعی در خلیج فارس، تأکید کرد موضع ایران در قبال پرونده هسته‌ای منصفانه است اما غرب تلاش می‌کند تعهدات جدیدی را به تهران تحمیل کند.

«ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه هم تأکید کرده بود در مذاکرات وین، هیچ گونه گفت‌وگویی درباره اصلاح یا گسترش توافق هسته‌ای با ایران انجام نشده است.

میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی روز پنجشنبه در توییتی درباره زمان آغاز دور هفتم مذاکرات اعلام کرد: «گفت‌وگوهای وین درباره برجام به محض این که همه کشورهای مشارکت‌کننده آمادگی آنچه دور پایانی مذاکرات تصور می‌شود را داشته باشند، ادامه پیدا خواهد کرد که هنوز این مسئله محقق نشده است»./ فارس

منبع: فردا

کلیدواژه: روسیه غرب مذاکرات وین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۱۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی توماج صالحی

به گزارش صدای ایران،معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنشی مداخله جویانه به صدور حکم دادگاه بدوی برای توماج صالحی خواننده رپ زیر زمینی و یکی از متهمان ناآرامی‌های سال ۱۴۰۲ ایران، آن را نقض فراگیر حقوق بشر از سوی ایران خواند.

ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا:
ما بار دیگر استفاده حکومت ایران از حکم اعدام به عنوان ابزاری برای سرکوب حقوق بشر و آزادی‌های اساسی مردم را محکوم می‌کنیم. ما همچنان گزارش‌های مربوط به وضعیت توماج صالحی را از نزدیک دنبال می‌کنیم.

ابزار‌های مختلفی برای اعمال فشار بر حکومت ایران به منظور مقابله با «نقض جدی و فاحش حقوق بشر» وجود دارد.


دیگر خبرها

  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات توافق شده آزاد می‌شوند
  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»
  • واکنش آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی
  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی توماج صالحی
  • واکنش ایران به ادعای کویت درباره میدان آرش | به کویت توصیه می‌کنیم ...
  • صادرات خودرو به اوراسیا کلید می‌خورد
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران نیستیم
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟