Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی گفت: به دنبال وضعیت بحرانی کرونا در سیستان و بلوچستان، پیگیر وضعیت این استان شدیم و دریافتیم که نیاز به پزشک وجود دارد و فراخوان اعزام پزشکان را انجام دادیم.

به گزارش قدس آنلاین، محسن ذاکریان  اظهار کرد: به دنبال وضعیت بحرانی کرونا در سیستان و بلوچستان، پیگیر وضعیت این استان بوده و بر آن شدیم که اگر کمکی از دست‌مان برآید، انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی بیان کرد: طی رصدی که انجام دادیم متوجه شدیم در سیستان و بلوچستان در بخش نیروی انسانی نیاز به پزشک وجود دارد که اطلاع‌رسانی آن به تازگی انجام شده و اولین اعزام در این هفته خواهد بود و تا پایان وضعیت اضطراری کرونا ادامه خواهد داشت. وی عنوان کرد: پزشکان در بازه‌های پنج روزه اعزام خواهند شد و البته آن دسته از پزشکان که متقاضی باشند تعداد روزهای بیشتری در خدمت‌شان خواهیم بود. ذاکریان با اشاره به اینکه در سیستان و بلوچستان در خدمت شبکه بهداشت و درمان و حوزه سلامت آن استان با محوریت بسیج جامعه پزشکی هستیم، بیان کرد: ما در بخش‌های مختلفی از جمله اورژانس و بیمارستان و موارد مختلف دیگر ارائه خدمات خواهیم داشت. مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی در توضیح شرایط برای متقاضیان این طرح اشاره کرد: پزشکی عمومی، حداقل مدرکی است که مدنظر ما برای متقاضیان است و از حضور متخصصان مرتبط مانند داخلی، اورژانس و عفونی و فوق تخصص‌ها بهره‌مند خواهیم شد. وی با بیان اینکه از ظرفیت سایر رشته‌های تخصصی و دستیاران رشته‌های تخصصی در صورت تقاضا بهره‌مند خواهیم شد، تصریح کرد: اردوی جهادی ما در حال حاضر ویژه پزشکان است و بقیه رشته‌ها در دستور کار نیست و اگر نیاز باشد اطلاع رسانی انجام می‌دهیم. ذاکریان ادامه داد: متقاضیان از طریق دفاتر بسیج جامعه پزشکی در سطح استان و ارتباط مستقیم با دفتر بسیج جامعه پزشکی استان در بیمارستان قائم، واحد امداد و درمان می‌توانند ثبت‌نام کنند. مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی با بیان اینکه این حرکت به صورت جهادی و داوطلبانه و انسان دوستانه است، تاکید کرد: اعزام‌های ما محدود به نیروی انسانی نخواهد بود و همزمان محموله‌ای نزدیک به صد هزار ماسک نیز ارسال می‌کنیم. وی گفت: در دستور کار داریم که در گروه‌های بعدی هزینه نقدی برای تهیه اقلام دارویی و پیشگیری جمع‌آوری کنیم ولی در حال حاضر به صورت اورژانسی فراخوان اعزام پزشکان را داریم که از فوریت بالایی برخوردار است. انتهای پیام منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان پزشکان گروه جهادی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۱۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند

سیدمحمدعلی حسینی با بیان اینکه اردو‌های شوق زیارت ویژه مددجویان زیارت اولی است گفت: این طرح، یکی از طرح‌های خداپسندانه و فرهنگی کمیته امداد است که طی آن، نیازمندانی که تاکنون به زیارت بارگاه ملکوتی ثامن الحجج مشرف نشده‌اند، در طول سال شناسایی و ساماندهی می‌شوند تا با کمک خیران امکان سفر آنان فراهم شود.

وی بیان کرد: همچنین در سال ۱۴۰۲، تعداد ۱۰ هزار و ۷۰ دانش‌آموز سیستان و بلوچستان، به ویژه دانش‌آموزان کنکوری، در اردو‌های آموزشی از جمله پانسیون‌های مطالعاتی، دوره‌های مشاوره درسی و شغلی حضور پیدا کردند.

معاون فرهنگی و مشاوره کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: فعالیت‌های فرهنگی، کتابخوانی، اردو‌های زیارتی و آموزشی، برگزاری جشنواره‌های تابستانی، رقابت و دوره‌های مهارت آموزی از جمله اقداماتی است که کمیته امداد در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت مددجویان زیرپوشش این نهاد انجام می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • ۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند
  • تجمع جامعه دانشگاهی مشهد در محکومیت برخورد با حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا 
  • فیلم| وضعیت بیماری مالاریا در سیستان و بلوچستان
  • بیشتر شکایات مردم از پزشکان زیبایی است
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان