Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@04:26:48 GMT

برنامه دو بازی نیمه نهایی یورو ۲۰۲۰

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۳۱۹۷۰

برنامه دو بازی نیمه نهایی یورو ۲۰۲۰

با صعود انگلیس و دانمارک به بازی ماقبل فینال جام ملت‌های اروپا، حالا همه چشم ها بدنبال دو فینالیست یورو ۲۰۲۰ است.

به گزارش تابناک ورزشی، پرونده مرحله یک چهارم نهایی یورو 2020 شب گذشته (شنبه) با برگزاری دو بازی بسته شد که در بازی نخست تیم ملی دانمارک با نتیجه 2 بر یک از سد جمهوری چک گذشت و در دومین بازی هم انگلیس در شهر رم، تیم ملی اوکراین را با نتیجه 4 بر صفر از پیش رو برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشتر نیز تیم ملی اسپانیا با پیروزی 3 بر یک در ضربات پنالتی مقابل سوئیس و ایتالیا با برد 2 بر یک مقابل فرانسه راهی نیمه نهایی شده بودند.

به این ترتیب دانمارک و انگلیس پس از اسپانیا و ایتالیا به سومین و چهارمین تیم‌های راه یافته به مرحله نیمه نهایی تبدیل شدند.

برنامه بازی‌های مرحله نیمه نهایی که هر دوی آنها در ورزشگاه ومبلی شهر لندن برگزار می‌شود، به شرح زیر است:

بازی اول

سه‌شنبه 15 تیر
ایتالیا - اسپانیا (23:30)

بازی دوم

چهارشنبه 16 تیر
انگلیس - دانمارک (23:30)

منبع: تابناک

کلیدواژه: طالبان انتخابات 1400 کرونای دلتا محسنی اژه ای سقوط ایرباس ایران هور العظیم یورو 2020 جام ملت های اروپا ایتالیا انگلیس طالبان انتخابات 1400 کرونای دلتا محسنی اژه ای سقوط ایرباس ایران هور العظیم نیمه نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۱۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد. طبیعت با نتیجه ۸۴ بر ۷۴ به پیروزی رسید و سری این بازی‌ها ۱ بر صفر به نفع طبیعت شد.   جوردن استیون با ۴۱ امتیاز، ۲ ریباند، ۷ پاس گل و کارایی ۳۲ بهترین بازیکن این دیدار بود.   تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران نیز در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر در حال رقابت هستند و سری این بازی‌ها ۲ بر صفر به سود تیم شهرداری گرگان است.

دیگر خبرها

  • (ویدیو) حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • طبیعت مچ ذوب‌آهن را خواباند
  • مقایسه آماری ایران و تایلند قبل از فینال
  • مقایسه آماری ایران و تایلند قبل از فینال/ مورد عجیب تیم ملی ایران
  • بازتاب پیروزی سپاهان در جام حذفی توسط سایت پرتغالی
  • رونمایی از ۸ تیم پایانی جام‌حذفی
  • سپاهان نزدیک‌تر از همیشه به جام قهرمانی
  • نبرد ۴ تیم برای جام جهانی