Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی گفت: مسابقات انتخابی تیم مچ‌اندازی خراسان رضوی جهت حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی برگزار و نفرات برتر مشخص شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، سروش پورآزاد در خصوص این مسابقات اظهار کرد: با توجه به اینکه مسابقات قهرمانی مچ‌اندازی کشور و انتخابی تیم ملی قرار است اواخر تیر ماه به میزبانی کردستان برگزار شود تصمیم گرفتیم جهت استفاده از حداکثر توانمان مسابقات انتخابی استان را برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی تصریح کرد: در مسابقات اتنخابی تیم مچ اندازی استان 171 ورزشکار از 12 شهرستان در چهار رده سنی جوانان، امید، بزرگسالان، پشکسوتان و دسته معلولین طی روزهای 10و11 تیرماه با یکدیگر به رقابت پرداختند.

 

وی عنوان کرد: در پایان مسابقات که به میزبانی مشهد و در سالن مهران طی دو روز برگزار شد در مجموع تیمی دست راست و دست چپ و در رده بزرگسالان، تیم بیتو کلاسیک از مشهد بر سکوی نخست ایستاد، هیات تربت جام دوم شد و باشگاه انرژی تربت حیدریه مقام سوم را کسب کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مچ اندازی خراسان رضوي مسابقات انتخابی خراسان رضوی انتخابی تیم مچ اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۲۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی، گفت: عملیات احداث قطار «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد و با برنامه‌ریزی مدون و تامین اعتبار باید تلاش کنیم مسیر تونل را هم موازی با خط یک به جلو ببریم - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی به همراه جواد خدایی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و جمعی از مسئولان از پروژه ملی قطار «مشهد - گلبهار - چناران» بازدید به عمل آورد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی در حاشیه این بازدید افزود: در برنامه امروز استاندار خراسان رضوی، تقاطع به تقاطع و نقاط حساس مسیر قطار «مشهد-گلبهار-چناران» بازدید شد.

داعی با بیان این مطلب که عملیات احداث قطار «مشهد-گلبهار-چناران»سرعت می‌گیرد افزود: با برنامه‌ریزی مدون و تامین اعتبار باید تلاش کنیم مسیر تونل را هم موازی با خط یک به جلو ببریم و مترو را تحویل بهره‌برداران اصلی یعنی مردم بدهیم.

گفتنی است، پروژه قطار حومه‌ای «مشهد - گلبهار - چناران» در سال 84 به تصویب شورای هماهنگی ترافیک کشور رسید و در سال 91 عملیات اجرایی آن آغاز شده است. بر این اساس حد فاصل 40 کیلومتری مشهد تا گلبهار از این طریق سهل‌الوصول‌تر شده و در ادامه چناران نیز به این پروژه افزوده شده تا شبکه ریلی مشهد و استان به‌ نحوی به خط‌آهن مشهد - گرگان متصل شود.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • رونمایی از نسخه برگردان روزنامه «ادب» قدیمی‌ترین روزنامه مشهد
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • احداث «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • رونمایی از کتاب «جنبش علوی، هجرت رضوی» در مشهد
  • آیین «زنگ سپاس معلم» در مشهد برگزار شد
  • زنگ سپاس معلم در مدارس مشهد نواخته شد
  • استان خراسان رضوی گرم می‌شود
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان در روز دوم «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • آخرین وضعیت «ارس» تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد