Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، عباس رضایی استاندار اصفهان شامگاه گذشته در مراسم ضیافت شام که به میزبانی باشگاه ذوب آهن برگزار شد، گفت: خوشحالم که در کنار تیم باسابقه و پرافتخار ذوب آهن حضور دارم، جلسه‌ای که در آن پیشکسوتانی، چون کربکندی و دیگر قدیمی‌های فوتبال استان حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با تشکر از مدیرعامل کارخانه ذوب آهن ادامه داد: می‌دانیم مشکل آب و برق دارید، اما ما هم با محدودیت‌هایی رو به رو هستیم.

استاندار اصفهان بیان کرد: باید از تمام شما بازیکنان، کادر فنی و مسئولان استان و رسانه‌ها تشکر کنم. مطالبه اصفهانی‌ها ابتدا زاینده رود است که یک بحث جهانی دارد، با باز شدن آب و جاری شدن زاینده رود پیام‌های تبریک از سراسر دنیا می‌گیریم، هر زمان که رودخانه جاری باشد تعداد بیماران قلبی، عروقی و روانی کمتر می‌شود و بالعکس.

رضایی ادامه داد: در کنار بحث زاینده وضعیت دو باشگاه ذوب آهن و سپاهان است. نتوانستیم دل مردم را خوشحال کنیم، در ۵۳ سال گذشته چنین وضعیت خشکسالی نداشتیم، نگران وضعیت آب شرب در پاییز هستیم، با بازشدن این چند روز زاینده رود به دنبال آن هستیم که باغات چندین ساله غرب خشک نشود.

او عنوان کرد: مردم از شما یک دلخوشی می‌خواهند، باشگاه ذوب آهن یکی از قدیمی‌ترین باشگاه‌های کشور است، باشگاهی که بیش از نیم قرن سابقه دارد، انتظار بیشتری از آن می‌رود خواهش من این است که با تمام وجود و با کار تیمی نتیجه بگیرید، از حاشیه‌ها دوری کنید و اخلاق و اخلاق مداری را سرلوحه خود قرار دهید.

استاندار اصفهان اظهار کرد: انتظار داریم و از تمام شما می‌خواهیم که با تمام تلاش و توان خود به میدان بروید و مطئن باشید در پنج بازی باقیمانده به برتری خواهید رسید و از مدیریت کارخانه می‌خواهم که پاداش خوبی برای شما در نظر بگیرند که این حق شما است، هر چند به ما بدهکار هستند.

به فکر، ساق پا و اراده خود شک نکنید

منصور یزدی زاده مدیرعامل کارخانه ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه همیشه به حمایت نکردن متهم شده ام، خطاب به بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه گفت: با آرامش و تمرکز بازی‌های باقیمانده را انجام دهید، تمام تلاش ما حمایت از شما است و مطمئن باشید هر کاری لازم باشد انجام خواهیم داد، بازی‌های خوبی را از شما شاهد هستیم به فکر، ساق پا و اراده خود شک نکنید قطعا پیروز میدان‌های آینده خواهید بود.

او ادامه داد: داشتن روحیه و امید به موفقیت و پیروزی فاکتوری است که در این شرایط به آن نیاز دارید و احساس شکست و ناامیدی نداشته باشید، تا جایی که بتوانم بازی‌های شما دنبال می‌کنم، در مقابل تراکتور آن قدر خوب و صاحب میدان بودید و تنها نکته این بازی بحث پنالتی و اشتباه داوری بود که باید آن را یک اتفاق ناگوار بدانیم.

مدیرعامل کارخانه ذوب آهن اصفهان بیان کرد:‌ای کاش در فوتبال از والیبال الگوبرداری می‌کردند که زمانی که نتیجه ۳ بر ۲ می‌شود یک امتیاز به تیم بازنده می‌دهند، در فوتبال هم با توجه به نظر کارشناسان به تیمی که باخته، اما بازی خوبی داشته هم امتیاز اختصاص پیدا کند، البته که فکر می‌کنم این قانون به عمر ما قد نخواهد داد.

او ادامه داد: هرآنچه در توان ما بود، انجام داده ایم، همیشه می‌گویم به گذشته فکر نکنید و به آینده هم زیاد دلخوش نباشید، گاهی آنچه باید رخ دهد در زمان مناسب خود اتفاق خواهد افتاد.

مدیرعامل کارخانه ذوب آهن عنوان کرد: در فوتبال باید در کنار نتیجه از بازی لذت برد، از شما مقابل تراکتور لذت بردم. آن‌ها هیچ موقعیت برتری نداشتند، حتی در بازی برابر آلومینیوم اراک در هر دو بازی مستحق برد بودید.

یزدی زاده در پایان اضافه کرد: سرمربی بسیار خوب و آرامی دارید که همواره کار خود را بی حاشیه و در سکوت انجام می‌دهد، رفتار پهلوانی را فراموش نکنید و شک نداشته باشید که با همین تیم خوب در لیگ می‌مانیم و برای فصل بعد نتایج بهتری خواهیم گرفت.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/ص

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان لیگ برتر فوتبال مدیرعامل کارخانه ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۲۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت‌های تاثیرگذاری برای رفع مشکل آب اصفهان در حال انجام است

رئیس شورای اسلامی شهرستان اصفهان گفت: فعالیت‌های بزرگ و تاثیرگذاری در راستای حل معضلات استان، به‌ویژه مسئله آب صورت گرفته است و اعتباراتی از سمت شهرداری برای رفع این مشکل اختصاص داده شده است و امیدواریم این مشکل زودتر از زمان مقرر رفع شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجید نادرالاصلی امروز_ پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت_ در جلسه همایش شورای اسلامی شهری و روستایی شهرستان اصفهان با بیان اینکه برای برگزاری این همایش و دورهمی بیش از یک‌ماه تلاش شده است، اظهار کرد: در طول سال تلاش اعضای شوراها بر این است که در حوزه‌های مربوط به اصفهان بتوانیم در خصوص مشکلات مختلف، طرح موضوع انجام شده و مصوبه‌ها پیگیری شود.

وی با اشاره به اینکه بزرگترین افتخار اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا، نمایندگی مردم است، افزود: سعی داشتیم با استفاده از حیات طیبه‌ای که خدا اهدا کرده است، با فشار، سختی‌ها و موانع موجود غلبه کرده و به رفع مشکلات و حل مسائل مردم بپردازیم.

رئیس شورای اسلامی شهرستان اصفهان در خصوص چالش آب در اصفهان با بیان اینکه به‌دنبال پیگیری مسائل مربوط به آب اصفهان هستیم، عنوان کرد: نزدیک ۲۵ سال است که آب اصفهان را به بهانه‌های مختلف از شهرستان خارج کردند و با ارائه طرح تونل سوم قصد جبران آن را داشتند، با این وجود تونل تأسیس شد، اما سدی برای آن ساخته نشد.

نادرالاصلی با بیان اینکه آب دریاها مناسب استفاده عموم مردم نیست، چراکه بهره‌برداری آن برای صنایع خواهد بود، ادامه داد: ۱۷۰ میلیون متر مکعب آب مورد انتقال قرار گرفت که فاز نخست آن، ۷۰ میلیون متر مکعب است، همچنین بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان توسط صنایع برای این آب هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه مشکل آب در اصفهان به حدی رسید که مقام معظم رهبری و رئیس جمهور در سخنان خود مشکل اصلی استان را مشکل آب بیان کردند، خاطرنشان کرد: فعالیت‌های بزرگ و تأثیرگذاری در راستای حل معضلات استان به ویژه مسئله آب صورت گرفته است و اعتباراتی از سمت شهرداری برای رفع این مشکل اختصاص داده شده و امیدواریم زودتر از زمان مقرر این مشکل رفع شود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان اصفهان با تاکید بر اینکه مردم دغدغه‌مند اصفهان نسبت به مسئله آب نگران هستند، اضافه کرد: زیرساخت‌های سامانه تأمین آب شرب حلقه اصفهان بزرگ که علاوه بر انتقال آب، آن را تصفیه می‌کند، انجام شده است، اما در فاز اول نیمه‌کاره ماند، همچنین لوله‌گذاری ۵۳۰ کیلومتر لوله ۲۰۰۰ از دو مسیر کمشچه و ورزنه به سمت سیرجان در ۱۸ ماه انجام شده که در دنیای فنی بی‌سابقه است.

کد خبر 750159

دیگر خبرها

  • رادان: دشمن اصل مترقی حجاب را هدف قرار داده است
  • فعالیت‌های تاثیرگذاری برای رفع مشکل آب اصفهان در حال انجام است
  • تجمع بزرگ مردم اصفهان در حمایت از طرح نور
  • (ویدئو) زنده ماندن معجزه‌‌‌آسای عابر پیاده از واژگونی تریلی
  • تیاگو سیلوا و دریافت پیشنهاد از سه باشگاه لندنی
  • پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ جهانی برای ماندن در کورس قهرمانی/ پیش بازی
  • ماندن در سینما اهمیت دارد/ عکاسی فیلم هیچ‌گاه نمی‌میرد
  • بهره مندی روستای سَبزکان ریگان ازآب سالم
  • ژاوی: تصمیم‌ به ماندن در بارسلونا ساده بود؛ همه باید در فصل آینده پیشرفت کنیم
  • ژاوی: ماندم چون اعتماد‌به‌نفس تیم بالا رفته بود