Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاوش مهرور کارشناس مسئول بهداشت حرفه‌ای مرکز بهداشت مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: کارشناسان مرکز بهداشت مهاباد طی اجرای اقدامات ضربتی و در بازرسی از کارگاه‌های شیرینی پزی سطح شهرستان، ۲.۵ تن ضایعات شیرینی مانده شامل قند، نشاسته و روغن حین پختن کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرور با بیان اینکه ارزش ریالی ضایعات شیرینی فاسد بیش از ۴۰۰ میلیون ریال بوده، افزود: مواد غیر بهداشتی کشف شده طی عملیاتی در محل مناسب معدوم و متصدیان خطاکار کارگاه‌های کیک و شیرینی پزی غیر بهداشتی پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

او با تأکید بر انجام بازدید از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی بیان کرد: ۲۱ تیم بازرسی شامل ۲۷ بازرس بهداشتی از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب بر اماکن عرضه مواد غذایی و نحوه ارائه خدمات توسط این اصناف به طور مستمر نظارت می‌کنند.

کارشناس مسئول بهداشت حرفه‌ای مرکز بهداشت مهاباد اذعان کرد: شهروندان در صورت داشتن شکایت و مشاهده تخلف، موارد را می‌توانند به سامانه ۱۹۰ یا شماره تلفن ۴۲۴۴۲۲۵۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام / س خ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهداشت و درمان معدوم سازی مواد غذایی اخبار سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۲۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پویش سلامت دهان و دندان در لردگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لردگان گفت: این پویش از امروز به مدت چهار روز با هدف آموزش بهداشت دهان دندان، معاینه، شناسایی و غربالگری مشکلات دندان بین دانش‌آموزان انجام می‌شود.
فریبرز جباری پیش بینی کرد: در این طرح حدود ۵۰۰۰ دانش آموز مقطع ابتدایی تحت پوشش غربالگری قرار بگیرند.
شهرستان لردگان در فاصله ۱۹۸ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

دیگر خبرها

  • استقرار ادارات در شهرستان فرخشهر در دستور کار قرار گیرد
  • کشف دومین منزل انباشت زباله در بجنورد!
  • تحقق طرح کاهش مصرف پلاستیک نیازمند تلاش همگانی است
  • طرح محلات ارتقادهنده سلامت در خراسان جنوبی اجرا می‌شود
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • ۶۲ نوزاد غرب خراسان رضوی از سقط نجات یافتند
  • مهاباد به موزه جدید و نمایشگاه دائمی صنایع‌دستی نیاز دارد
  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان در لردگان
  • امحای ۲۰۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در میاندوآب
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد