Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر گنج خانلو روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس افزود: با آغاز به کار این دبیرخانه گامی بزرگ در جهت تهیه و تدوین دایره المعارف شهدای دانش آموز و آشنا کردن آحاد جامعه با زندگی شهدای دانش آموز و ابعاد تربیتی شهادت این غیور مردان کوچک برداشته خواهد شد.
وی اضافه کرد: با فعالیت این دبیرخانه و تدوین دایره المعارف در دست اقدام جوانان و نسل جدید بخصوص دانش آموزان بهتر و بیشتر با فرهنگ ایثار و شهادت و آرمان‌های شهدای عزیز دانش آموز آشنا شده و ارتباط بهتر و نزدیکتری با شهیدان والا مقام برقرار خواهندکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول حضور دانش آموزان نوجوان و جوان در عملیات های مختلف دوران دفاع مقدس را با وجود سن کم، حرکتی بزرگ و عظیم در پیروزی رزمندگان حق علیه باطل عنوان کرد و گفت: در روایات مختلف، از خود گذشتگی در راه خدا و دفاع از حق در بالاترین درجه ارزش گذاری شده و فرهنگ ایثارگری و شهادت طلبی در متن اسلام از درخشش و ویژگی برجسته‌ای برخوردار است که جوانان و نوجوانان آن دوره این حقیقت را با آگاهی به منصه ظهور رساندند. 

گنج خانلو ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۵۲۹ شهید نوجوان و دانش آموز، هدف از اجرای این کنگره را بصیرت افزایی و یادآوری این ایثارگری ها بیان و خاطرنشان کرد: پیروزی در دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی میسر نمی شد مگر با تکرار ایثارگری ها و جان فشانی های ایثارگران آن دوران که امروزه باید به عنوان الگوهای ارزشی ماندگار به نسل های آتی معرفی شوند.

گفتنی است پیش از این نیز معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفته بود، کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان با استفاده از تمام ظرفیتها و توان موجود پاییز امسال برگزار خواهد شد.

به گفته سرهنگ سید شمس الدین موسوی، کمیته های مختلفی به منظور هرچه بهتر و باشکوه تر برگزار شدن این کنگره ملی در زنجان شکل گرفته است و از آنها انتظار می رود در این راستا تلاش و فعالیت بیشتری داشته باشند و کم کاری قابل قبول نیست.

برچسب‌ها مدارس شهدا زنجان دانش‌آموزان فرهنگیان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس شهدا زنجان مدارس شهدا زنجان دانش آموزان فرهنگیان دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۲۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم والیبال دانش‌آموزی ایران که با شش پیروزی پیاپی مقابل اوگاندا، آلمان، بلژیک، هلند، ایتالیا و چین تایپه به فینال رقابت‌های دانش آموزان جهان راه یافته بود، امشب و در ادامه بازی‌های درخشان خود در بلگراد به مصاف آلمان رفت و توانست بار دیگر این حریف خود را شکست داده و با کسب پیروزی سه بر صفر مقابل این تیم اروپایی، قهرمان والیبال دانش‌آموزان جهان شود.

تیم والیبال دانش‌آموزی کشورمان در دست اول ۲۵ بر ۲۱، در دست دوم ۲۵ بر ۱۸ و در دست سوم با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ آلمان را مغلوب کرده و در مجموع با نتیجه قاطع سه بر صفر، عنوان قهرمانی مسابقات جهانی را از آن خود کردند.

در این دیدار حسن‌پور سفیر و دیگر اعضای سفارت ایران در صربستان برای تشویق بازیکنان ایرانی به سالن آمده بودند و در کنار دانش‌آموزان نابغه ایرانی، جشن قهرمانی برپا کردند. گفتنی است تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان ساعت ۳:۱۵ بامداد روز سه شنبه به ایران بازخواهد گشت.

کد خبر 6091516

دیگر خبرها

  • دستان هنرآفرین دانش‌آموزی
  • آموزش و مهارت‌آموزی به ۲۰۰ هزار دانش‌آموز کشور
  • شمار شهدای نوار غزه به 34 هزار و 535 شهید رسید
  • جذب اعضای تیم والیبال دانش‌آموزان به عنوان معلم
  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»
  • ضرورت انجام کارهای فرهنگی در حوزه دانش آموزی
  • تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم
  • دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد