Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: اعتراض بازیکنان پرسپولیس به مسائل مالی نشان می‌دهد شخص خاصی پشت این تیم نیست.

به گزارش طرفداری، مرتضی کرمانی‌ مقدم درباره استفاده برخی باشگاه‌ های لیگ برتری از کلیدواژه‌هایی مثل عدالت، برابری و... و اعتقاد آنها درباره برخی حمایت‌های خاص از پرسپولیس به فارس گفت:

فوتبال ایران هزار مشکل دارد و نمی‌توان یکی دو مورد را گفت اما وقتی یک تیم چندین سال پشت سر هم در کشورمان و آسیا موفق است و به قهرمانی‌های زیادی رسیده، حاشیه‌ها هم بیشتر شده و  بیشتر به آن تهمت می‌زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخلاف اینکه رقیبان دوست ندارند پرسپولیس امسال هم قهرمان شود اما یحیی گل‌محمدی و بازیکنانش همچنان خوب نتیجه می‌گیرند. 

کرمانی مقدم ادامه داد:

پس از بازی با گل‌گهر دیدم همه بازیکنان پرسپولیس به دلیل پول نگرفتن ناراضی هستند. این موضوع نشان می‌دهد آنها هم مشکل دارند و اینگونه نیست که شخص خاصی پشت پرسپولیس باشد. مطرح کردن این حاشیه‌ها و حرفها بیشتر به خاطر این است که برخی‌ها می‌خواهند باخت را از گردن خود انداخته و بگویند به دلیل این مسائل باختیم. دومین عامل هم این است که شاید رقیبان چشم دیدن قهرمانی مجدد پرسپولیس را ندارند اما قطعا تیمی که موفق است باید این حواشی را هم تحمل کند. 

پیشکسوت تیم پرسپولیس اضافه کرد:

اگر این موفقیت‌ها برای باشگاه دیگری هم رقم می‌خورد نباید چنین مسائلی را به عنوان دلیل موفقیتش عنوان می‌کردیم اما نمی‌دانم چرا بعد از این همه سال‌ بهانه‌های واهی با قهرمانی پرسپولیس می‌آورند؟ شاید به این دلیل که نمی‌خواهند قهرمانی دوباره این تیم را ببینند، می‌خواهند پرسپولیس را دچار حاشیه کنند. البته بازیکنان و کادرفنی این تیم خیلی حرفه‌ای کار کرده و بدون توجه به این موارد به سمت کسب پنجمین قهرمانی پیش می‌روند. 

کرمانی مقدم درباره اینکه به نظر می‌رسد برخی رفتارهای نسجنیده مثل فحاشی اخیر محمدحسین کنعانی‌ زادگان به استقلالی‌ها هم سبب افزایش تنش‌ها می‌شود، توضیح داد:

شاید کنعانی‌ زادگان به دلیل عصبانیت و تحت فشار بودن چنین حرف‌هایی زده، اما وی به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای باید عصبانیت خود را کنترل کند. هر چند اعتقاد دارم کنعانی‌زادگان حرف درستی نزد، اما وی هم انسان است. قطعا باید خویشتنداری می‌کرد و وسط خیابان چنین لفظی را به کار نمی‌برد تا این اقدام به سوژه بدی تبدیل نشود. البته به دلیل این حرف‌ها نباید تیم پرسپولیس را به حاشیه برد.

کرمانی مقدم تصریح کرد:

کنعانی‌زادگان یک بازیکن ملی‌پوش است و خیلی بهتر بود خودش را کنترل کرده و بهانه دست کسی نمی‌داد. وی در مسابقات ملی نماینده کل کشورمان است و وقتی چنین جایگاهی دارد، باید برخی مسائل را رعایت کند. در کل اهانتی که یکبار انجام شده را خیلی بزرگ کردند اما در صورت تکرار‌ می‌توان به وی ایراد گرفت. اکنون هم پرسپولیس بازی‌های حساسی دارد و نباید به این موضوع زیاد توجه کند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره انتخاب اشپیتیم آرفی به عنوان سرمربی تیم نونهالان این باشگاه توضیح داد:

شناخت چندانی از آرفی ندارم و حتی یادم نمی‌آید چه زمانی در پرسپولیس بازی می‌کرد. با این وجود وقتی باشگاه این همه پیشکسوت دارد، چرا تصمیم گرفتند وی را به عنوان سرمربی نونهالان انتخاب کنند؟ خیلی از پیکشسوتان پرسپولیس دوره مربیگری دیده و کاربلد هستند. هیچ چیز در این فوتبال سرجای خودش نیست و در این وضعیت اجازه بدهند آرفی هم کارش را بکند، شاید کارش خوب باشد که انتخاب شده است.

کرمانی مقدم اضافه کرد:

در فوتبال ما هر کسی روی کار می‌آید، دوست دارد افرادی را با خودش سر کار بیاورد. این جزو مشکلات فوتبال ماست. انتخاب آرفی را تأیید نمی‌کنم و نمی‌دانم وی دوره مربیگری را دیده یا خیر اما بهتر بود از پیشکسوتان خود پرسپولیس استفاده می شد. الان هم اجازه بدهیم وی کارش را بکند. شاید چیزهایی بلد باشد و بتواند به نونهالان یاد بدهد. 

اخبار داغ 

فیلم سارا و نیکا با حوله حمام ! + بیوگرافی برترین های قرن با سیدمهدی رحمتی: سخت کوشی و نظم را از علی دایی الگوبرداری کردم؛ او اسطوره ماست باشگاه استقلال مذاکره با چشمی را تکذیب کرد مهدی پاشازاده: کنعانی زادگان در حد و اندازه ای نیست که به او پاسخ داده شود شوچنکو: این کوه برای بالا رفتن ما بیش از حد بزرگ بود؛ تورنمنت فوق العاده ای داشتیم لیونل مسی: موفقیت های فردی اهمیت ندارد؛ برای چیز دیگری به این تورنمنت آمده ایم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کرمانی مقدم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۲۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب جنجالی برای داوران پرسپولیس و استقلال در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا

داوران هفته بیست و ششم لیگ برتر فصل جاری فوتبال ایران مشخص شد که موعود بنیادی‌فر در انتخابی جنجالی بازی حیاتی پرسپولیس را سوت خواهد زد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ سایت رسمی فدراسیون فوتبال، رقابت های هفته بیست و ششم لیگ برتر فصل جاری ۱۴۰۳-۱۴۰۲ در حالی یکشنبه و دوشنبه ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می شود که کمیته داوران اسامی داوران هر یک از دیدارها را مشخص کرد.

موعود بنیادی‌فرد این فصل ۳ بازی پرسپولیس را قضاوت کرده که این تیم مقابل سپاهان شکست خورد، با استقلال مساوی کرد و گل‌گهر را شکست داد. بازی دربی مقابل استقلال با جنجال پنالتی با کمک داور ویدیویی و درخواست پرسپولیس برای انتشار فایل گفتگوی داوران با سیستم رادیویی ، همراه شد که مدتها بنیادی‌فر را زیر تیغ انتفاد برد.

واقعا دادن ماموریت قضاوت برای پرسپولیس به موعود بنیادی‌فر آنهم در چهارمین مرتبه طی یک فصل با تمام حساسیت های موجود و قبلی، از تصمیمات جنجالی کمیته داوران است که می‌تواند به فاجعه‌ای بزرگتر بدل شود.

کوپال ناظمی هم دیدار استقلال - ذوب‌آهن را سوت خواهد زد. استقلال این فصل در تنها دیدار خود با قضاوت ناظمی از سپاهان شکست خورد و تنها شکست فصل خود را تجربه کرد و حالا در صورت قبول شکست، این انتخاب هم زمینه ساز اعتراض و حرف‌حدیث خواهد بود.

البته این‌که فدراسیون فوتبال تحت فشار مصاحبه ها و مواضع مربیان و مدیران باشگاه‌ها قرار نگیرد و مستقل و قاطع تصمیم بگیرد، موضوعی حرفه‌ای است اما از سویی فدراسیون برای صدور بیانیه و انجام مصاحبه علیه داور، جریمه چند میلیاردی تعیین می‌کند و از آن سو در حساس‌ترین شرایط داورانی را انتخاب می‌کند که زمینه چنین واکنش‌های تندی را فراهم می‌کند.

یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

 گل گهر سیرجان- شمس آذر قزوین 

داور: ایمان کهیش کمک ها: حسن ظهیری، حامد تازه پور و حامد سیری ناظر: ایرج نظری

دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

صنعت نفت آبادان - مس رفسنجان

داور: پیام حیدری کمک ها: حسین مرادی، عباس پورحمیدی و امیر ایار ناظر: حسین خانبان

پیکان تهران - آلومینیوم اراک

داور: محمدحسین زاهدی فرد کمک ها: مهدی شفیعی، بهزاد پناهی و محمدعلی صلاحی ناظر: رسول فروغی

سپاهان - استقلال خوزستان 

داور: حسن اکرمی کمک ها: مهدی سیفی، محسن بابایی و فرزاد منصوری ناظر: سعید بطحایی

نساجی قائمشهر - پرسپولیس

داور: موعود بنیادی فر کمک ها: علیرضا ایلدروم، حسن انتظاری و امیرسامان سلطانی ناظر:محسن قهرمانی

ملوان انزلی - هوادار تهران

داور:میثم حیدری کمک ها: یعقوب حجتی،علیرضا طاهرخانی و پوریا افشاریان ناظر: فریدون اصفهانیان

فولاد خوزستان - تراکتور تبریز

داور:بیژن حیدری کمک ها: علی احمدی، یوسف مغروری و مسعود حقیقی ناظر: حسن کامرانی فر

استقلال - ذوب آهن اصفهان

داور:کوپال ناظمی کمک ها:امیرمحمد داودزاده، محمدعلی پورمتقی و شبیر بهروزی ناظر: محمدرضا ابوالفضلی

دیگر خبرها

  • شادی دیوانه‌وار و پیغام کنعانی در وطنی (عکس)
  • مورایس: بیرانوند و کنعانی زادگان که ستاره نیستند، فقط ما ستاره داریم!
  • تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس
  • پرسپولیس با این 4 ستاره عوض می‌شود
  • ۲ بانک رئیس هیئت مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • انتخاب جنجالی برای داوران پرسپولیس و استقلال در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • پاسخ مرتضی‌علیزاده به منتقد «هفت»: سینما بر همه‌چیز مقدم است
  • گولسیانی و کنعانی‌زادگان بهترین مدافعان میانی لیگ برتر؟