Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت : کارکنان این اداره کل با مشارکت در پویش مدارمهربانی، ۹۱ واحد برابر با ۴۰ هزار و ۹۵۰ سی سی خون خود را به بیماران نیازمند اهدا کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ محمود صابری در حاشیه اهدای خون کارکنان بنادر هرمزگان در واحد تیم خونگیری سیار انتقال خون استان افزود : هر واحد خونی حدود ۴۵۰ سی سی است که می تواند جان سه نفر را نجات دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت : ذخایر خونی  هرمزگان با شیوع ویروس کرونا کاهش چشمگیری داشته و نیاز به آن افزایش یافته است، از این رو کارکنان بنادر ودریانوردی استان با تزریق خون خود در پویش مدار مهربانی سعی کردند با این حرکت گامی در راستای افزایش این ذخایر خونی و کمک به بیماران نیازمند بردارند.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان اظهار داشت: کرونا نباید مهربانی، همدلی و اهدای خون مستمر را از یادمان ببرد  بلکه باید به بیمارانی از جمله تالاسمی، سرطانی و هموفیلی که حیات شان به این مایع حیاتی بستگی دارد، به همنوع خود کمک کنند.

استان هرمزگان دارای ۴۰۰ بیمار دیالیزی و ۱۶۰ بیمار دارای اختلال انعقادی است که این بیماران دریافت کنندگان دائمی فرآورده‌های خونی هستند.

همچنین این استان از نظر مبتلایان به بیماری تالاسمی در رتبه دوم کشور قرار دارد و یک هزار و ۵۰۰ بیمار تالاسمی دارد که سه برابر متوسط کشور است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کارکنان خون بنادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۲۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروی خانگی برطرف کردن کم خونی و کبد چرب (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خواص رازیانه؛ گیاهی سرشار از خواص معجزه آسا (فیلم) فرمول خانگی برای درمان بی‌خوابی (فیلم) راهکارهای ساده برای افزایش احتمال باروری (فیلم)

دیگر خبرها

  • ۶۶۰ هزار مسافر در بنادر شرق هرمزگان جابه‌جا شد
  • «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی در مشهد اکران می‌شود
  • جابه‌جایی ۱۵ هزار و ۸۳۲ دستگاه خودروی ترانزیتی
  • زمان بازگشایی سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن برای متقاضیان بندرعباسی
  • افزایش ۲۴ درصدی ترانزیت کالا در بنادر غرب هرمزگان
  • ترابری ۱۷۵ هزار مسافر دریایی از بنادر غرب هرمزگان
  • افزایش ۶۸ درصدی جابه‌جایی کانتینر یخچالی در بنادر شرق هرمزگان
  • صادرات ۶ هزارتن کالای غیرنفتی در بندر جاسک
  • داروی خانگی برطرف کردن کم خونی و کبد چرب (فیلم)
  • (تصاویر) جواد عزتی و شبنم قربانی در اکران مردمی تمساح خونی