Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، نتایج انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر اردبیل و تعداد آرای هر یک از نامزدهای انتخاباتی که بعد از برگزاری انتخابات به دلیل اعتراض تعدادی از نامزدها در صف تجدد شمارش آرا بود امروز به اتمام رسیده و به صورت رسمی نتیجه نهایی این انتخابات در اردبیل اعلام شد. تعداد آرای هر یک از اعضای اصلی و علی‌البدل ششمین دوره شورای شهر اردبیل به شرح ذیل است؛

اعضای اصلی:


۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیم صفری ۱۴۲۶۰
۲. یونس رونقی ۱۴۰۰۳
۳. بهروزاسکندر پور ۱۳۸۳۶
۴. مینانهامین ۱۲۹۵۷
۵. علیرضا غریبی ۱۲۷۸۲
۶. زهراقدیمی ۱۲۷۵۷
۷. حبیب اله فتحی ۱۲۳۷۹
۸. سجادمحمد حسن پور ۱۱۴۵۳
۹. میر محمد سیدهاشمی ۱۱۳۴۸
۱۰. جواد انصاری ۱۰۶۷۲
۱۱. سلامت صفری ۱۰۶۲۴

اعضای علی البدل:

۱. بهزاد عباس زاده ۱۰۴۲۲
۲. ابراهیم علی پور ۱۰۲۵۷
۳. سید ناصر حسینی ۱۰۱۸۶
۴. رحیم آقازاده ۱۰۱۳۶
۵. اسفندیار هوشیار ۹۹۸۳
۶. زکی اله خوشبخت ۹۸۱۰
۷. حسن پورعلی ۹۷۹۳

کد خبر 5250166

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات 1400 اردبیل شورای شهر ویروس کرونا شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر گرگان ایلام خطبه های نماز جمعه انتخابات 1400 عکس استانها اراک اردبیل واکسن کرونا خشکسالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۲۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات فعال می‌شوند

ایسنا/خراسان رضوی رئیس هیات نظارت بر انتخابات خراسان رضوی گفت: در حوزه انتخابیه مشهد و کلات در دور دوم حدودا ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای داریم.

محمدکمال سرویها صبح امروز ششم اردیبهشت در حاشیه ضبط مناظره دو نامزد انتخابات مرحله دوم مشهد در صداوسیما و در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: مناظرات تلویزیونی یک فرصت بسیار ارزشمند برای مردم است تا بهتر با برنامه‌های نامزدها آشنا شوند.

وی با بیان اینکه همچنین این یک فرصت بسیار مغتنم برای نامزدهاست، افزود: اگر نامزدی بخواهد در کلانشهر مشهد تبلیغات شهری داشته باشد، باید بسیار هزینه کند. اما در مناظره تلویزیونی می‌تواند تجربیات و برنامه‌های خود را به راحتی با مردم در میان بگذارد.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات خراسان رضوی تاکید کرد: بی‌شک اگر افرادی کارآمد به مجلس راه یابند، مشکلات مردم حل می‌شود. به همین منظور صداوسیما در انتخابات مجلس دوازدهم فرصت مناظره تلویزیونی را برای نخستین بار فراهم کرد و اکنون در مرحله دوم انتخابات چون تعداد نامزدها بسیار کمتر است و در مشهد تنها دو نامزد با یکدیگر رقابت می‌کنند، مناظرات تلویزیونی از کارآمدی بسیار بالایی برای شناساندن نامزدها به مردم برخوردار است.

سرویها در پاسخ به سوال ایسنا در خصوص تعداد شعب اخذ رای مرحله دوم، گفت: در حوزه انتخابیه مشهد و کلات در این دور حدودا ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای داریم که تقریبا ۶۰۰ عدد کمتر از تعداد شعب مرحله اول انتخابات است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزیر علوم: تعداد کمی از اساتید در سطح دانشگاه‌ها اخراج شدند/ هیچ اخراجی بدون دلیل و با نگاه سیاسی نبوده است
  • پیش‌بینی ذوالنوری از ترکیب مجلس دوازدهم
  • اردبیل در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • تیزر | گفت‌وگوی ایمنا با اعضای شورای شهر اصفهان
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات فعال می‌شوند
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است