Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان آخرین مراحل تمرینات خود را برای حضور در رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان پیگیری می‌کنند. به گزارش ایسنا، رقابت‌های کشتی نوجوانان قهرمانی جهان روزهای ۲۸ تیر تا ۳ مردادماه در شهر بوداپست مجارستان برگزار می‌شود.

اعضای تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان نیز که خود را برای حضور در این رقابت‌ها آماده می‌کنند در حال برگزاری مراحل پایانی اردوهای خود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزادکاران نوجوان هم اکنون اردوی خود را زیر نظر محمد طلایی، سرمربی این تیم و دستیارانش در بندر انزلی پیگیری می‌کنند و فرنگی‌کاران نوجوان نیز در خانه کشتی زنده یاد توفیق جهانبخت تمرینات خود را زیر نظر مسعود هاشم‌زاده و همکارانش برگزار می‌کنند.

این مرحله از اردوی آزاد و فرنگی کاران به ترتیب روزهای ۱۳ و ۱۴ تیرماه به پایان می‌رسد و مرحله‌ی پایانی تمرینات ملی پوشان نوجوان برای حضور در رقابت‌های جهانی مجارستان در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار خواهد شد.

بر اساس برنامه این مسابقات، رقابت‌های وزن‌های ۴۸، ۵۵، ۶۵، ۸۰ و ۱۱۰ کیلوگرم کشتی آزاد روزهای ۲۸ و ۲۹ تیر و مسابقات وزن‌های ۴۵، ۵۱، ۶۰، ۷۱ و ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد، روزهای ۲۹ و ۳۰ تیرماه برگزار می‌شود.

هم‌چین رقابت‌های وزن‌های ۴۸، ۵۵، ۶۵، ۸۰ و ۱۱۰ کیلوگرم کشتی فرنگی روزهای یک و دو مردادماه و مسابقات وزن‌های ۴۵، ۵۱، ۶۰، ۷۱ و ۹۲ کیلوگرم کشتی فرنگی نیز روزهای ۲ و ۳ مردادماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان رقابت های قهرمانی جهان کیلوگرم کشتی برای حضور کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۲۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی

به گزارش همشهری آنلاین، با درخواست کادر فنی و موافقت فدراسیون کشتی، محمدعلی گرایی در وزن ۸۲ کیلوگرم به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد.

اولین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان به منظور حضور در بازی‌های المپیک تابستانی پاریس از ۱۷ تا ۲۸ اردیبهشت در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده در کمپ تیم‌های ملی کشتی برگزار خواهد شد.

هدایت این تیم برعهده حسن رنگرز است و حسن حسین‌زاده، مجید رمضانی، طالب نعمت‌پور و فرزاد ایمانعلی‌زاده او را همراهی می‌کنند.



کد خبر 848183 منبع: ایرنا برچسب‌ها ویژه ورزشی کشتی

دیگر خبرها

  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • زمان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اعلام شد
  • استارت فرنگی‌کاران برای المپیک پاریس
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس
  • زنگ خطر برای کشتی ایران؛ آزادکاران نفس کم آوردند
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر