Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رضا رنجبر پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری برگزاری چهلمین سالگرد شهیدان انصاری و نورانی و ۲۵۷ شهید کارمند، اظهار کرد: در سال گذشته حدود ۱۱ هزار بسته معیشتی و بهداشتی به ارزش تقریبی ۴ میلیارد تومان به خانواده‌های نیازمند اهدا شد.

رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان با اشاره به ارتقای سلامت اداری در دستگاه‌های اجرایی، گفت: با استفاده از ظرفیت نخبگان و هیئت‌های اندیشه ورز در صدد افزایش کارآمدی نظام اداری و رضایتمندی مردم هستیم و پیش بینی آموزش برای مدیران و فرماندهان را نیز در دستور کار داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برگزاری نشست استفاده از ظرفیت بسیج برای بهینه سازی مصرف انرژی انجام شده است، افزود: طی نشست‌هایی که با ادارات برق و آب داریم، این تفاهم نامه را به زودی امضا و اجرایی می‌کنیم.

رنجبر با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت شهیدان انصاری و نورانی، استاندار و معاون عمرانی استانداری گیلان، بیان کرد: این مراسم پیش از کرونا در مصلای رشت با حضور مردم برگزار می‌شد اما در دو سال اخیر برای حفظ سلامتی مردم به صورت تلویزیونی برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه شهید انصاری اصالتاً رودسری است، گفت: مراسمی روز دوشنبه هفته جاری ساعت ۱۸ عصر با سخنرانی سردار نقدی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مزار این شهید برگزار می‌شود که این مراسم به صورت مستقیم از شبکه باران پخش خواهد شد.

وی با بیان اینکه مراسم گلباران محل شهادت این دو شهید در خیابان لاکانی رشت برگزار می‌شود، تصریح کرد: این برنامه ۸ صبح روز سه شنبه با حضور مسئولان برگزار می‌شود.

کد خبر 5250167

منبع: مهر

کلیدواژه: یادواره شهدا استان گیلان سازمان بسیج کارمندان ویروس کرونا شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر گرگان ایلام خطبه های نماز جمعه انتخابات 1400 عکس استانها اراک اردبیل واکسن کرونا خشکسالی برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۲۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای دانش آموزی شهرستان نیر

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل یادواره شهدای دانش آموز شهرستان نیر با محوریت شهید علامه مرتضی مطهری و با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان آیت الله سید حسن عاملی فردا شنبه ۱۵ اردیبهشت از ساعت ۱۰ صبح در مسجد جامع شهر نیر برگزار خواهد شد.

از عموم مردم شهید پرور منطقه برای شرکت در این مراسم دعوت شده است.

دیگر خبرها

  • ۸ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی برگزار می‌شود
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • سی‌و ششمین یادواره شهدای ارکان برگزار شد
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی مازندران در بهشهر برگزار شد
  • یادواره ۴۰۰ شهید روحانی مازندران
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهیدان والامقام دزفولی در اندیمشک
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد
  • یادواره شهدای دانش آموزی شهرستان نیر
  • یادواره ۲۴ شهید روحانی شهرستان‌های انار و رفسنجان برگزار شد
  • برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم