Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - سومین جلسه مدیران عضو شورای هماهنگی ادارات تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان کردستان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر کار در سنندج برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، در این جلسه که تعدادی از مدیران و کارشناسان حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت نیز حضور داشتند برهان صلواتی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان به ارائه گزارش از فعالیت‌ها و اقدامات این اداره کل در طول چهار سال گذشته پرداخت و گفت: تاکنون بالغ بر 382 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی با اشتغالزایی 8635 نفر، بیش از 78 میلیارد تومان تسهیلات حمایتی کرونا در قالب 6899 فقر پرونده به متقاضیان اشتغال و سرمایه‌گذاری در کردستان پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صلواتی در حوزه روابط کار نیز گفت: 22 بازرس کار با نظارت و بازرسی از بیش از 17 هزار و 800 کارگاه بیمه شده تامین اجتماعی، بر روند اجرای قانون کار در کارگاه های استان نظارت می کنند.
وی افزود: 1887 تعاونی فعال با 185 هزار عضو و بیش از 17 هزار شاغل در این استان تشکیل شده است.
به گفته صلواتی، بیش از 10 هزار ورزشکار کردستانی از مجموعه تفریحی ورزشی کارگران بهره مند و 27 خانه فرهنگ کار و 59 خانه بهداشت کارگری در کردستان فعال است.
13 تیر 1400 12:00
کد خبر : 241,575
کلیدواژه ها: تسهیلات اشتغال پایدار روستایی,کردستان
نظرات بینندگان

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۳۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم

مسئول بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس کردستان به تشریح اقدامات بسیج سازندگی در کردستان پرداخت. - اخبار استانها -

سرهنگ اکبر اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج به تشریح اقدامات بسیج سازندگی در کردستان پرداخت و اظهار داشت: آبرسانی به 205 روستا به ارزش 578 میلیارد تومان از جمله اقدامات سپاه در راستای ارائه خدمت به مردم بوده که تاکنون 65 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و سایر پروژه‌ها در حال اجراست.

وی گفت: امیدواریم بتوانیم تا پایان امسال آبرسانی به تمام این روستاها را به اتمام برسانیم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: ساخت، مرمت و بازسازی 50 منزل مسکونی محرومین، تهیه و واگذاری 20 تن قیر رایگان برای آسفالت جاده‌ها بوده که یقیناً تا پایان امسال نیز بسیاری از جاده‌های روستایی استان را آسفالت خواهیم کرد.

وی بیان کرد: انجام 13 هزار و 100 متر ایزوگام منازل خانواده‌های نیازمند، اجرای 78 پروژه مرمت مدارس، غسالخانه و خانه عالم، پرداخت 60 میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی و ایجاد اشتغال برای 669 نفر از جوانان روستایی کردستان از دیگر اقدامات سپاه در کردستان بوده است.

اسماعیلی عنوان کرد: تسهیلات اشتغال‌زایی با کارمزد 4 درصد بازپرداخت 70 ماهه و شش ماه تنفس به جوانان روستایی کردستان پرداخت شده تا در روستاها ماندگار و از مهاجرت خودداری کنند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد: امسال نیز 126 میلیارد تومان تسهیلات ویژه اشتغال‌زایی جوانان کردستانی اختصاص یافته که تاکنون 123 میلیارد تومان آن پرداخت شده و 3 میلیارد تومان دیگر نیز در دست اقدام است.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۳۰۰ میلیارد تومان وام اشتغال‌زایی در بوشهر
  • سطح رفاه اجتماعی در لرستان را ارتقا دهیم
  • وزیر کار: دائمی شدن قراردادهای کارگری در نوبت رسیدگی هیئت دولت قرار گرفت
  • صدور حکم ۷۰۰۰ پرونده کارگری و کارفرمایی در کرمانشاه
  • محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم
  • بیکاران به زودی از طریق سامانه‌ای شناسایی می‌شوند | توضیحات وزیر کار درباره لایحه جامع اشتغال
  • وزارت کار بخشی از سهم اشتغال کشور را به فارغ‌التحصیلان اختصاص داده است
  • آبرسانی سپاه به ۲۰۵ روستای کردستان
  • ۱۰۸ درصد تعهدات اشتغال در رودسر محقق شده است
  • ۱۸۵ هزار نفر در کردستان عضو تعاونی‌ها هستند