Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرزو یار که سلخوری با اشاره به برگزاری دوازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال اظهار کرد: دوازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال باهدف شناسایی و حمایت از برترین آثار و خدمات محتوایی رسانه‌های دیجیتال، تقویت جریان تولید محتوا متناسب با موضوعات موردنیاز کشور، حمایت از تولیدکنندگان محتوای دیجیتالی، ایجاد رقابت سالم میان فعالان و تقویت شبکه‌سازی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: استان قزوین در حوزه سواد رسانه‌ای و فضای مجازی ظرفیت بالایی دارد، با توجه به این‌که جشنواره رسانه‌های دیجیتال به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد مجازی کشور محسوب می‌شود از کلیه فعالان فضای مجازی و متخصصان حوزه سواد رسانه‌ای استان قزوین دعوت می‌شود تا در این جشنواره شرکت کنند.


نماینده انجمن سواد رسانه‌ای در استان قزوین بیان کرد: روایت کرونا در فضای مجازی، انقلاب اسلامی و مقاومت با محوریت نقش شهید حاج قاسم سلیمانی، خانواده و سبک زندگی، اقوام، فرهنگ ملی و گردشگری، مسجد و مناسک دینی، امید، تفریح و نشاط اجتماعی، سواد رسانه‌ای و زیست مجازی، حکمرانی و مدیریت فرهنگی، خدمات مطالعاتی، آموزشی و پژوهشی ازجمله محورهای جشنواره است.


وی اظهار کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را با رعایت اصول و ارزش‌های فرهنگی کشور در محتوای اثر در قالب پویانمایی و هنرهای دیجیتال، پایگاه‌های اینترنتی، نرم‌افزارهای تلفن همراه، محتوای دیجیتال، بازی‌های رایانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی ارسال کنند.


سلخوری خاطرنشان کرد: تمام فرآیندهای جشنواره دوازدهم اعم از ثبت‌نام، دریافت آثار، داوری و انتخاب برگزیدگان به‌صورت مجازی و بر بستر سامانه پلتزار (شبکه تعاملی و توانمندسازی فعالان کسب‌وکارهای دیجیتال) انجام می‌شود.
نماینده انجمن سواد رسانه‌ای در استان قزوین یادآور شد: آثار باید از طریق سامانه platzaar.ir بارگذاری شوند درصورتی‌که حجم اثر ارسالی بیش از ۱۰۰ مگابایت باشد باید اثر به‌صورت فیزیکی و به آدرس تهران، خیابان سمیه، نرسیده به خیابان مفتح، پلاک ۷۶، دبیرخانه دوازدهمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال ارسال شود.


وی یادآور شد: این جشنواره فرصت ویژه‌ای را برای فعالین فضای مجازی فراهم آورده و در تلاش است با حمایت از تولیدکنندگان آثار دیجیتال زمینه فعالیت آن‌ها را نیز هموار کند، آثار برتر در هر موضوع و قالب ضمن دریافت نشان سرآمد، ۲۰ میلیون تومان جایزه نقدی دریافت خواهند کرد و علاوه بر آن می‌توانند از تسهیلات صندوق کارآفرینی امید نیز استفاده کنند.


سلخوری تأکید کرد: معرفی برگزیدگان دوازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال به جشنواره‌های معتبر ملی و بین‌المللی، ارائه حمایت و تسهیلات ویژه به کسب‌وکارهای فعال در حوزه فضای مجازی و ایجاد زمینه همکاری با کنسرسیوم‌ها و اتحادیه‌های مرتبط با فعالیت‌های فضای مجازی از مهم‌ترین ویژگی‌های این دوره از جشنواره است که باید موردتوجه قرار بگیرد.


وی خاطرنشان کرد: ۱۵ تیرماه آخرین‌مهلت ثبت‌نام در جشنواره است و مراسم اختتامیه این جشنواره همزمان با ایام عید غدیر در هفته اول مرداد سال جاری برگزار و طی مراسمی از برگزیدگان آن تجلیل خواهد شد.

کد خبر 5250197

منبع: مهر

کلیدواژه: سواد رسانه ای فعالان فرهنگی جشنواره رسانه های دیجیتال ویروس کرونا شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر گرگان ایلام خطبه های نماز جمعه انتخابات 1400 عکس استانها اراک اردبیل واکسن کرونا خشکسالی دوازدهمین جشنواره رسانه های دیجیتال سواد رسانه ای استان قزوین فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۳۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!

خبرآنلاین نوشت: سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران در امامزاده حسن علیه‌السلام حاضر شد و در اجتماع مردم سخنرانی کرد.

حال امروز فیلمی از سخنان نامفهموم ابراهیم رئیسی در جمع مردم جنوب تهران منتشر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خبری که تیر خلاص را به سارا و نیکای پایتخت زد 
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!
  • مهلت ارسال مقاله برای ویژه‌نامه فصلنامه روند با موضوع «پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» تمدید شد
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم