Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فرمانداری آستارا با اشاره به وضعیت قرمز این شهرستان از نظر شیوع ویروس کرونا، از ممنوعیت ورود خودروهای پلاک غیربومی و محدودیت فعالیت مشاغل غیر ضروری از دوشنبه هفته جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سعید میرقربانی در جلسه ستاد مقابله با کرونا در فرمانداری آستارا گفت: حضور مردم بدون رعایت پروتکل های بهداشتی در ستادهای نامزدهای انتخابات و جشن های پیروزی منتخبان شوراها، مجالس عروسی و ترحیم و حضور مسافران در نقاط گردشگری از دلایل افزایش بیماران کرونایی در این شهرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: تعطیلی پارک ها، طرح های سالمسازی و واحدهای صنفی بجز مشاغل گروه یک و منع ورود خودروهای شخصی با پلاک های غیربومی به آستارا از روز دوشنبه اعمال می شود و مرزبانی و نیروهای انتظامی در گردنه حیران و ایست بازرسی قلعه هموطنان را از ورود به این شهرستان منع و خاطیان را جریمه کنند.

میرقربانی بیان کرد: طرح اداره صنعت، معدن و تجارت درباره فعالیت محدود و نوبت بندی شده مغازه ها به خصوص در بازار ساحلی و پاساژهای اطراف آن در شرایط قرمز کرونا، در جلسه شورای تامین بررسی و نتیجه اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا ممنوعیت ورود خودرو های پلاک غیربومی سرپرست فرمانداری آستارا محدودیت فعالیت مشاغل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۳۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاسازی «مرکاپتان» سرقت شده باعث بوی نامطبوع در بندرترکمن بود

فرماندار شهرستان بندرترکمن با اشاره به اتمام مشکل انتشار بوی نامطبوع در این شهرستان گفت: منشا پراکنش بوی ناخوشایند ساعات گذشته، رهاسازی مایع «مرکاپتان» سرقت شده از ایستگاه‌های گاز پیرامون بندرترکمن بود.

نورمحمد جعفری در گفتگو با خبرنگار دانشجو اظهار کرد: بر اساس بررسی ها، مشخص شد که مایع بودار‌کُن گاز شهری که به "مرکاپتان" معروف است در یکی از ایستگاه‌های های گاز در شهرستان مجاور سرقت شده است.

وی ادامه داد: رهاسازی و انتشار مایع مرکاپتان در مناطق شرق بندرگز و غرب بندرترکمن و همچنین وزش بادقالب غرب به شرق موجب فراگیری بوی نامطبوع این مایع در سطح شهرستان ترکمن شده بود.

جعفری گفت: از صبح امروز شرایط جوی در شهرستان وضعیت عادی و بدون بو است و هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی از همراهی و صبوری مردم در این حادثه تشکر کرد و گفت: در جلسه‌ای که بامداد امروز و با حضور مدیران استانی و شهرستانی و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در فرمانداری برگزار شد؛ مقرر شد تا اقدامات تأمینی و حفاظتی بیشتری از سوی نهاد‌های متولی در دستور کار قرار بگیرد تا تکرار چنین حوادثی را شاهد نباشیم.

گفتنی است از شامگاه دیشب انتشار بوی ناخوشایند گاز در بندرترکمن سبب تجمع عده‌ای مقابل فرمانداری و همچنین ترک صدهانفر از شهروندان از این شهرستان شده بود.

مرکاپتان‌ها نوعی ترکیبات آلی گوگرد دار هستند که به شکل متنوعی در محصولات نفتی وجود دارند. از جمله مشخصات مرکاپتان‌ها بوی بسیار نامطبوع، خوردنگی و سمیت برای موجودات زنده و محیط زیست است. با تزریق حداقلی و استاندارد این مایع به گاز طبیعی، امکان شناسایی نشت احتمالی گاز طبیعی در خطوط توزیع گاز و منازل وصنایع فراهم می‌شود

دیگر خبرها

  • رهاسازی «مرکاپتان» سرقت شده باعث بوی نامطبوع در بندرترکمن بود
  • این خودروها پلاک ملی نمی‌ گیرند
  • نگهداری تَک پلاک جرم است | مسئولیت ارتکاب جرم با پلاک مفقودی بر عهده کیست؟ | مالک خودرو ۲۴ ساعت مهلت اعلام مفقودی دارد
  • نگهداری تَک پلاک جرم محسوب می‌شود
  • نگهداری تَک پلاک جرم محسوب می‌شود/اعمال قانون و اعزام به پارکینگ
  • اعلام محدودیت ترافیکی در ۲ محور گیلان
  • اعلام محدودیت ترافیکی در محورهای قدیم گیلان
  • رفع مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی
  • حل مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران
  • شرایط جدید ورود وسایل نقلیه اتباع خارجی به ایران