Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا حاجی زاده روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این راستا صحت انتخابات در شهرستانهای مشهد، قوچان، نیشابور، زبرخان، ششتمد، جغتای، سبزوار، درگز، تربت‌جام و کلات در هیات عالی نظارت استان در حال بررسی است.

وی با بیان اینکه در روستاها اعتراضات خاصی نداشته ایم و مشکل مربوط به شهرهاست ادامه داد: در برخی شهرستانهایی که مشکلاتی وجود داشته نیرو فرستاده ایم تا مستندات را از شهرستانها جمع آوری کنند و در نهایت هیات عالی نظارت استان در خصوص صحت انتخابات نظر خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر اجرایی هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهری و روستایی خراسان رضوی گفت: صحت انتخابات در ۲۳ شهرستان و ۵۷ شهر به دلیل اینکه شکایت خاصی وجود نداشته مورد تایید هیات نظارت استان قرار گرفته است.

اظهارات متفاوت در خصوص تایید صحت انتخابات در شهر مشهد

وی ضمن عدم تایید صحت انتخابات شورای شهر مشهد، مرجع نهایی اعلام صحت انتخابات را هیات نظارت استان اعلام کرد.

با این حال رییس هیات نظارت بر ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای مشهد به خبرنگار ایرنا گفت: صحت انتخابات در شهرهای مشهد، ملک آباد و رضویه را تایید کرده و نامه تایید را نیز به فرمانداری مشهد ارسال کرده ایم.

علی بامشکی افزود: پس از اعلام صحت انتخابات شکایتی در خصوص انتخابات در شهرهای مشهد، رضویه و ملک آباد دریافت نشده و اکنون فرصت دریافت شکایات در خصوص این شهرها نیز پایان یافته است لذا بررسی صحت انتخابات در این شهرها به فرمانداری اعلام شده است.

وی ادامه داد: در حدود هشت روستای مشهد نیز به دلیل پاره ای اعتراضات بازشماری آرا انجام شده و فردا شب نتایج انتخابات شوراهای روستایی نیز اعلام خواهد شد.   

دهم تیرماه نیز فرماندار مشهد در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفته بود: بر اساس اعلام هیات نظارت انتخابات شوراها، صحت انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی در شهرهای مشهد و ملک آباد شهرستان مشهد تایید شده است.

محمدرضا هاشمی افزود: بررسی صحت انتخابات در روستاهای این شهرستان نیز به اتمام رسیده و فقط تایید انتخابات در چند روستا باقی مانده که به زودی هیات نظارت نظر خود را در این خصوص اعلام خواهد کرد.

شهرستان مشهد با سه شهر مشهد، رضویه و مُلک آباد حدود ۴۰۰ روستا و آبادی و بیش از ۳.۵ میلیون نفر جمعیت دارد.

در سه شهر مشهد، ملک‌آباد و رضویه ۸۲۶ نفر به عنوان نامزد انتخابات شوراهای شهری رقابت کردند که ۷۹۳ نفر از این تعداد برای کسب ۱۵ کرسی شورای شهر مشهد، ۱۸ نفر برای پنج کرسی شورای شهر رضویه و ۱۵ نفر برای تصاحب پنج کرسی شورای شهر ملک‌آباد ثبت نام کرده بودند.  

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره‌ انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دومین دوره انتخابات میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خرداد ماه در پنج هزار و ۷۳ شعبه اخذ رای، ۸۷ شهر و ۲ هزار و ۵۸۶ روستای خراسان رضوی برگزار شد.

در مجموع  ۱۷ هزار و ۸۶۰ نامزد در خراسان رضوی برای کسب هشت هزار و ۷۳۷ کرسی شوراهای اسلامی شهر و روستا به رقابت پرداختند.

برچسب‌ها تربت جام ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سبزوار نیشابور ملک آباد هیات نظارت مجلس شهر مشهد رضویه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تربت جام ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سبزوار تربت جام ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سبزوار نیشابور ملک آباد هیات نظارت مجلس شهر مشهد رضویه شوراهای اسلامی شهر انتخابات شوراهای انتخابات در شهر صحت انتخابات دوره انتخابات خراسان رضوی نظارت استان ششمین دوره هیات نظارت شورای شهر شهر مشهد ملک آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۳۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۲ مصدوم در تصادفات مشهد

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: در این مدت ۷۲ فقره تصادف جرحی و ۵۰۰ فقره تصادف خسارتی در خیابانها و معابر مشهد رخ داده است.

سرهنگ سیدرضا اسدنژاد روز دوشنبه افزود: مرتکبان ۶ هزار و ۴۹۹ فقره تخلف راهور نیز جریمه شدند که هزار و ۶۴۸ فقره از این تعداد مربوط به تصادفات حادثه‌ساز است.

جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی بیان کرد: در راستای برخورد قاطع با تخلفات حادثه ساز، دیروز ۵۵ دستگاه خودروی حادثه ساز نیز در مشهد توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

اسدنژاد افزود: اکنون ترافیک در خیابانهای این کلانشهر عادی و روان است.

روزانه حدود یک میلیون دستگاه خودرو در کلانشهر مشهد خدمت رسانی می کنند.

 
 

دیگر خبرها

  • وزارت کشور دور اول انتخابات مجلس تیمی را روانه مشهد کرد
  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • دور دوم انتخابات مجلس در خراسان رضوی الکترونیکی برگزار نمی‌شود
  • فرودگاه گناباد، پیشران توسعه و رونق در جنوب خراسان رضوی
  • ۸۲ مصدوم در تصادفات مشهد
  • مشکل آب مشهد به سرعت قابل حل است
  • برگزاری سومین دوره مسابقات تنیس روی میز اپن آزاد بزرگسالان در مشهد
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۴ شهرستان خراسان رضوی
  • لغزندگی خیابان و بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان در مشهد شد
  • سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در ایران انجام می‌شود