Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید اسماعیل موسوی دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور از تائید انتخابات اولین میاندوره‌ یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه میانه؛ تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس؛ گچساران، باشت؛ تفرش، آشتیان و فراهان؛ بهار، کبودرآهنگ خبر داد.

گفتنی است انتخابات اولین میاندوره یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 28 خرداد 1400 در حوزه‌های«میانه» در استان آذربایجان شرقی، «تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس» در استان تهران، «گچساران و باشت» در استان کهگیلویه و بویراحمد، «آستانه اشرفیه» در استان گیلان، «تفرش، آشتیان و فراهان» در استان مرکزی، «بهار و کبودرآهنگ» در استان همدان برگزار شد و تاکنون مراتب تائید صحت انتخابات اولین میاندوره‌ یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در حوزه های «میانه» ؛ «تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس» ؛ «گچساران و باشت» ؛ «تفرش، آشتیان و فراهان» ؛ «بهار و کبودرآهنگ» در نامه‌ای از سوی شورای نگهبان به وزارت کشور اعلام گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

27215

کد خبر 1531923

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: وزارت کشور انتخابات مجلس یازدهم انتخابات ۱۴۰۰ شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۳۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید لایحه دوفوریتی تمدیدمهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست

به گزارش خبرگزاری مهر، «هادی طحان نظیف» سخنگوی شورای نگهبان در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: «لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در جلسه شورای نگهبان مطرح و مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد».

کد خبر 6090832 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • تایید لایحه دوفوریتی تمدیدمهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست
  • جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در پنج حوزه انتخابیه تهران
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در استان تهران انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در تهران انتخابات اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • انتخابات ۱۴۰۲ توسط ۷۵ هزار نفر عوامل اجرایی استان تهران برگزار شد
  • جزئیاتی از مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته قبل از زمان رای‌گیری