Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدور گواهی تولد بچه تا جعل اسناد و مشارکت در هر خلافی شگرد این باند 9 نفره در ایرانشهر بود که همگی بازداشت شدند.

سعید راشکی اظهارداشت: این شبکه ۹نفره متشکل از پنج نفر کارمندان اداری دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر، یک نفر از کارمندان ثبت احوال این شهرستان به همراه سه نفر دیگر بود که دستگیر شدند.

به گزارش رکنا، وی بیان کرد: این متهمان به اتهامات مشارکت در ارتشا ، تشکیل شبکه صدور گواهی ولادت خلاف واقع، مشارکت در جعل از طریق احیا سند سجلی، مشارکت در استفاده از سند سجلی، مشارکت در ایرانی قلمداد کردن هویت در بازداشت موقت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا وعده های انتخاباتی گواهی تولد جعل اسناد ارتشا اخبار حوادث بازداشت ایرانشهر جعل اسناد ارتشا سهام عدالت قیمت خودرو کرونا وعده های انتخاباتی کرونا قیمت تجاوز بازیگر ایرانی پایتخت بورس قتل نوعروس دختر قیمت دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۳۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان سنجش: بازداشت ۴ کنکوری متخلف

به گزارش صدای ایران به نقل از تسنیم، دیروز ۴ مورد دستگیری داشتیم؛ یک مورد در تهران با اولین عکسی که از پرسش‌نامه گرفت دستگیر شد؛ یک مورد هم در جنوب و ۲ مورد در غرب قصد داشتند ابزار تقلب به حوزه کنکور ببرند که دستگیر شدند.

با توجه به اینکه تعدادی از داوطلبان در مناطق سیل‌زده موفق به حضور در جلسه آزمون سراسری نشدند، آزمون برای این افراد تکرار می‌شود.


دیگر خبرها

  • نتانیاهو از صدور حکم بازداشتش وحشت زده است
  • بازداشت اعضای ۲۰ باند غیربومی سرقت در مازندران
  • ایران می‌تواند با صدور خدمات فنی و مهندسی، در توسعه سریلانکا مشارکت کند
  • تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • نتانیاهو: تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • رئیس سازمان سنجش: بازداشت ۴ کنکوری متخلف
  • رضا نصری: احتمال صدور حکم بازداشت نتانیاهو از طرف دادگاه کیفری بین المللی / برای مبارزه با اسرائیل هم که شده از جنجال‌آفرینی بپرهیزید!
  • سازمان همکاری اسلامی: وجود آنروا گواهی بر پایبندی بین‌المللی به حقوق آوارگان فلسطینی است
  • نشست اضطراری در تل آویو درباره احتمال بازداشت نتانیاهو
  • نشست اضطراری در تل‌آویو درباره احتمال بازداشت نتانیاهو