Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل برات درباره برگزاری تورها برای تزریق واکسن کرونا گفت: تورهای واکسن از نظر ما (سازمان گردشگری و میراث فرهنگی ) قانونی نیست.

به گزارش برنا؛ این روزها به دلیل شیوع موج پنجم کرونا شاهد استقبال بیش از پیش مردم برای تزریق واکسن‌ و بروز صف‌های عریض و طویل هستیم. از سوی دیگر شاهد افزایش موج‌های سفر برای تزریق واکسن کرونا در دیگر کشورها جهت دریافت خارج از نوبت هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیل برات، معاون اداره کل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری کشور درباره برگزاری تورها برای تزریق واکسن کرونا به خبرنگار برنا گفت: تورهای واکسن از نظر ما (سازمان گردشگری و میراث فرهنگی )قانونی نیست.

 او افزود: تا جایی که اطلاع دارم کشور مقصد برای گردشگران برای تزریق واکسن کرونا  ارمنستان، روسیه و امارات هستند.

نیازی به سفر نیست

 این اقدامات در حالی در کشور رقم می‌خورد که  متخصصان و مسئولان امر در ستاد ملی مقابله با کرونا به کررات افراد را از سفر به ویژه برای تزریق واکسن کرونا منع کرده‌اند. بر اساس بررسی‌های انجام شده تا آخر سال تمامی افراد البته بر اساس اولویت‌ها تحت تزریق واکسن قرار می‌گیرند و در این وضعیت دیگر نیازی به سفر و عجله نیست. هرچند بر اساس اخبار واصله ارمنستان، روسیه  و ابوظبی تمهیداتی را برای تزریق واکسن به گردشگران در نظر گرفته‌اند.

//انتهای پیام: 3

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاون گردشگری برنا گردشگری میراث فرهنگی روسیه ارمنستان گردشگری زهرا سلیمانی تزریق واکسن کرونا برای تزریق واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۳۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح هتل در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،با حضور جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، یاسر رهبردین معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، نقی کریمی، رئیس شورا و ساسان ابراهیم‌زاده، عضو شورای شهر ارومیه و تعدادی دیگر از مسئولان یک باب هتل در ارومیه افتتاح شد.   این هتل با سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد تومان و با اشتغال‌زایی برای پنج نفر احداث شده و دارای ۳۲ اتاق با ۷۸ تخت اقامتی است.

دیگر خبرها

  • افتتاح هتل در ارومیه
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • بیشترین و کمترین تعطیلات رسمی از آن کدام کشور است؟
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در نمایشگاه صادراتی تهران
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری، اقتصاد زیارت و گوهرسنگ‌ها در اکسپو‭۲۰۲۴ تهران 
  • چرا تنها سایت موزه غرب کشور عاقبت به خیر نشد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • کدام کشورها بیشترین حاجی را دارند؟
  • کدام کشورهای جهان از سال ۲۰۱۰ غمگین تر شده‌اند؟ (+ اینفوگرافی)