Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@15:47:14 GMT

ایتالیا تشنه گلزنی، سه شیر‌ها متمرکز روی دفاع

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۳۳۶۲۲

یورو۲۰۲۰ به مرحله نیمه نهایی رسیده و تیم‌های حاضر در این مرحله عملکرد جالبی در فاز تهاجمی داشته اند.

به گزارش "ورزش سه"، مرحله یک چهارم نهایی با گل‌باران سه‌شیرها به اتمام رسید تا این تیم پس از حذف کردن آلمان و اوکراین، خود را برای رسیدن به فینال آماده کند. از بین چهار تیم حاضر در این مرحله شاید دانمارک غیر منتظره‌ترین نام بین تیم‌های پر افتخار نیمه نهایی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وایکینگ ها پس از حذف چک باید خود را برای مصاف با انگلیس آماده کنند و ایتالیا در فینالی زود رس باید با اسپانیای انریکه دیدار کند.

 

آمار و ارقام تهاجمی در جامی که آقای گلش، گل به خودی هاست قابل توجه است. ایتالیا که مقتدرانه صعود کرد و پس از حذف اتریش، با شکست دادن بلژیک تیم اول رنکینگ فیفا توانست خود را به عنوان مدعی سرسخت جام یورو معرفی کند. تیم مانچینی در پنج بازی که در یورو انجام داده است بهترین عملکر تهاجمی را به ثبت رسانده. صد و یک تلاش برای به گل رسیدن در پنج بازی، تیم ترسناکی از ایتالیا ساخته است. همچنین 48 شوت خارج چارچوب این تیم نشان می‌دهد آتزوری برای دیدار با اسپانیا باید دقت بیشتری به خرج دهد.

 

 

در رده دوم برترین عملکرد تهاجمی تیم انریکه قرار دارد. آن‌ها در ضربات پنالتی تیم سرسخت سوئیس را از پیش رو برداشتند تا پس از بازی کرواسی دومین دیدار صدوبیست دقیقه ای خود را تجربه کنند. تیم انریکه 95 تلاش برای رسیدن به دروازه حریفان که 39 بار در چارچوب شوت زده. اوج عملکرد تهاجمی لاروخا در بازی دراماتیک با کرواسی بود که در نهایت با پنج گل زده برای این تیم خاتمه یافت.

 

شگفتی این دوره، دانمارک پس از پیروزی بر چک به چهار تیم برتر رسید. آمار این تیم نشان می‌دهد حضور آن‌ها اتفاقی نیست و وایکینگ‌ها، سومین تیم برتر از لحاظ آمار حمله هستند. 90 تلاش برای گلزنی و 37 شوت در چارچوب در پنج مسابقه نشان می‌دهد انگلیس کار سختی خواهد داشت.

 

 

شرایط اما برای چهارمین تیم حاضر در نیمه نهایی کاملا متفاوت است. عملکرد دفاعی آن‌ها در این یورو زبان‌زد است و تابحال هیچ تیمی موفق نشده روند کلین شیت های آن‌ها را قطع کند. ولی سه شیرها جزو تیم‌هایی که خود را برای گلزنی به آب و آتش زده اند نیستند. شاید بتوان انگلیس را باهوش ترین تیم این دوره خواند. شروعی خوب در مرحله گروهی و صعود بی دردسر با هفت امتیاز و حذف آلمان و اوکراین با شش گل زده و بدون گل خورده، انگلیس را به تیمی خاص بدل کرده است. سه شیرها نوزدهمین تیم از لحاظ آمار تهاجمی هستند و شاگردان ساوتگیت از این لحاظ پس از تیم هایی مثل ترکیه و لهستانی قرار دارند که در همان مرحله گروهی حذف شده اند! 37 تلاش برای گلزنی، 15شوت در چارچوب و 17 تا به خارج چارچوب دروازه این آمار را برای سه شیرها ساخته است. این تیم متمرکز بازی می‌کند و بدون عجله و حملات بی مهابا خود را در شرایط گل سازی قرار می‌دهد.باید دید در جنگ نیمه نهایی، تفکرات هجومی کدام تیم‌ها آن‌ها را فینالیست می‌کند.

 

تیم ملی انگلیس تیم ملی ایتالیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی انگلیس تیم ملی ایتالیا نیمه نهایی سه شیرها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۳۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک شاهکار دیگر از گاسپرینی/ آتالانتا حریف یووه در فینال کوپا ایتالیا

در دومین دیدار از دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی کوپا ایتالیا آتالانتا موفق شد با شکست فیورنتینا فینالیست شود.

به گزارش ایسنا، آتالانتا در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا میزبان فیورنتینا بود. فیورنتینا در دور رفت با نتیجه یک بر صفر آتالانتا را مغلوب کرده بود.

شاگردان گاسپرینی شروعی طوفانی داشتند و در ۱۰ دقیقه آغازین گل اول را به ثمر رساندند تا همه چیز برابر شود اما بنفش‌های فلورانس در آغاز نیمه دوم گل تساوی بخش را زدند تا باز هم در آستانه فینالیست شدن قرار بگیرند.

رویایی که در ۱۵ دقیقه پایانی نیمه دوم نقش بر آب شد و آتالانتا با زدن ۳ گل دیگر فینال را از ایتالیانو گرفت. در مجموع آتالانتا با نتیجه ۴ بر ۲ فیورنتینا را مغلوب کرد تا در فینال به مصاف یوونتوس برود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اولین گل کوین دی بروین در لیگ برتر انگلیس با ضربه سر
  • ژنرال انگلیسی: برای کی‌یف سخت است جلوی حمله مسکو را بگیرد
  • ژنرال انگلیسی: اوکراین با جنگ دشواری مواجه است
  • یک شاهکار دیگر از گاسپرینی/ آتالانتا حریف یووه در فینال کوپا ایتالیا
  • رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • با گل هری مگوایر مقابل شفیلدیونایتد؛ رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • والاس: روسیه بزرگترین تهدید کنونی علیه انگلیس است
  • باید به سهمیه المپیک برسیم
  • لاتزیو - یوونتوس؛ ترکیب رسمی
  • آب در کوزه و ما تشنه لبان می گردیم