Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-29@20:33:50 GMT

گودبای پارتی برای «باران» شامپانزه باغ وحش ارم!

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۳۳۸۹۰

گودبای پارتی برای «باران» شامپانزه باغ وحش ارم!

صبح امروز با فراهم شدن مقدمات پرواز باران شامپانزه ارم این حیوان ساعت ۱۱ امشب به مقصد یتیم‌خانه‌ای در کنیا از فرودگاه امام منتقل خواهد شد.

به گزارش تسنیم، مسعود سلیم‌جوهری مدیرعامل مجموعه ورزشی تفریحی ارم سبز با اشاره به اینکه ساعت ۲۳ امشب باران به کشور کنیا اعزام خواهد شد گفت: تمام تمهیدات لازم برای انتفال این شامپانزه به کشور کنیا فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: پروازی به مقصد قطر انجام خواهد شد و از آنجا این شامپانزه به کنیا سفر می‌کند.

سلیم‌جوهری با اشاره به اینکه پارک ارم مجموعه بزرگی است که بیش از ۷۰ هکتار مساحت آن است گفت: این مجموعه ورزشی - تفریحی فضای مناسبی را دارد که یکی از آن‌ها قراردادن باغ وحش در این مجموعه است که ۱۱۰ گونه جانوری با استاندارد اروپا و با بالاترین کیفیت حیوانات در این مجموعه نگهداری می‌شوند.

مدیرعامل مجموعه ورزشی - تفریحی ارم با اشاره به اینکه رویکرد جدید تفریحی ورزشی ارم، رویکرد آموزشی و ترویج آن است گفت: بر همین اساس ما با پروتکل‌های مختلف با واحد‌های آموزشی و دانشگاه‌های مختلف و همچنین موسسه رویان ارتباط برقرار کرده‌ایم که در این مجموعه حضور و کار تحقیقات حیات وحش را انجام می‌دهند.

سلیم جوهری ادامه داد: از زمانی که باران در اختیار مجموعه ارم قرار گرفت در همان مقطع کمیسیون‌هایی تشکیل و افراد متخصص در حوزه محیط زیست دامپزشکی و... حضور داشتند و به این جمع‌بندی رسیدند که باران باید در یک یتیم‌خانه بزرگ شود.

وی ادامه داد: براساس تصمیم اخذ شده تمام اقدامات انجام و رایزنی‌ها برای انتقال این شامپانزه با یکی از یتیم‌خانه‌های استاندارد در کنیا انجام شد و در نهایت امشب ساعت ۱۱ ابتدا به قطر و در نهایت به کنیا منتقل خواهد شد.

مدیرعامل مجموعه ورزشی - تفریحی ارم با بیان اینکه یتیم‌خانه اشاره شده یکی از یتیم‌خانه‌های مهم در جهان محسوب می‌شود گفت: علی‌رغم اینکه ارم قابلیت بزرگ کردن این حیوان را داشت، اما به دلیل اینکه بهتر زندگی بکند و شرایط لازم فراهم شود تصمیم گرفته شد باران به این یتیم‌خانه منتقل شود.

صبح امروز با حضور مسعود سلیم‌جوهری مدیرعامل مجموعه ورزشی - تفریحی ارم سبز غندالی مدیر باغ وحش ارم، و پیمان محمدزاده دامپزشک باغ وحش ارم مراسم خداحافظی از باران (شامپانزه) این مجموعه برگزار شد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: باران شامپانزه ارم مدیرعامل مجموعه ورزشی تفریحی ارم یتیم خانه خواهد شد باغ وحش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۳۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکهزار و ۵۴۸ معلم و استاد دانشگاه، حامی ایتام و محسنین استان یزد هستند


به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، "محمد شجاعان " ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد و معلم اخلاق استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک روز معلم افزود: معلمان شمع وجود خویش را برای روشنایی راه ما و آیندگان ما ارزانی داشتند و این روحیه ایثار در کمک به نیازمندان نیز متجلی است و امیدواریم با توجه به ظرفیت خوبی که بین فرهنگیان وجود دارد، برنامه‌های در دست اجرا و همچنین کمک و تعامل ادارات آموزش و پرورش در سطح استان این تعداد در سال جاری افزایش یابد.

وی اظهار کرد: ۶ هزار و ۷۰۰ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد در طرح استان از حمایت ۲۸ هزار حامی نیکوکار در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین بهره‌مند هستند.

شجاعان افزود: نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir و یا مراجعه حضوری به دفاتر این نهاد و همچنین مراکز نیکوکاری سطح استان نسبت به تقبل فرزند یتیم و محسنین با شرایط مورد نظر خویش اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • علی دایی در خانه خبرنگار ورزشی و مادر ۸۹ساله‌اش!
  • ۱۵۵ کشته و زخمی در سیل و رانش زمین در کنیا
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • ورزشی‌های دهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • موزه مردم شناسی رختشویخانه - زنجان
  • یکهزار و ۵۴۸ معلم و استاد دانشگاه، حامی ایتام و محسنین استان یزد هستند