Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی حدادی، نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی، ظهر امروز در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه البرز، گفت: استان البرز با داشتن مراکز مهم صنعتی و تولیدی، دارای عقب ماندگی‌هایی است که باید با همت مدیران جبران شود. 

این نماینده مجلس بیان کرد: همچنین البرز دارای منابع درآمدی ویژه است که باید با برنامه‌ریزی صحیح از این منابع برای توسعه این استان بهره برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به دو سد مهم آبی در این استان اظهار کرد: استان البرز با دارا بودن دو سد طالقان و امیر کبیر می‌تواند منابع خوبی را برای توسعه خود جذب نماید.

حدادی تاکید کرد: امروز تمام  مشکلات البرز نشات گرفته از آن است که کارهای تولیدی بزرگی در این استان انجام می‌شود ولی دفاتر مرکزی این واحدهای تولیدی در تهران است که این منابع و ارزش افزوده به تهران می‌رود. 

وی ضمن اشاره به مصوبات مجلس یازدهم در خصوص تولید یادآور شد: در مجلس یازدهم مصوبه‌ای به تصویب رسید که براساس آن ارزش افزوده تولیدات در استان، برای خود استان بازگشت داده می‌شود.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی نماینده مردم ساوجبلاغ نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۳۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت تکمیل اظهار نامه مالیاتی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان با اشاره به تمدید مهلت  تکمیل اظهارنامه پیش‌فرض مالیات بر ارزش‌افزوده گفت: چنانچه مؤدیان مالیاتی، اظهارنامه پیش‌فرض مالیات بر ارزش‌افزوده زمستان سال ۱۴۰۲ را تا بیست و دوم اردیبهشت‌ماه سال جاری اصلاح، تکمیل و مسترد کنند، از بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرائم موضوع ماده (۳۷) و بند (ب) ماده (۳۶) قانون مالیات بر ارزش‌افزوده مصوب دوم خردادماه ۱۴۰۰ تا سقف جرائم متعلق به مالیات و عوارض ابرازی، برخوردار می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت تکمیل اظهار نامه مالیاتی
  • لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی
  • یک درصد مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها اختصاص یافت
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • برخی بی تدبیری‌ها باعث استمرار مشکلات کارگران می‌شود
  • تمدید مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده
  • باید از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای ارتقای ارزش افزوده و جلوگیری از خام‌فروشی استفاده شود
  • سخت و زیان‌آور بودن مشاغل کارگران بررسی شود
  • افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی خلاف قانون است