Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر سمیه نجفی می گوید پیشنهاد اجرای کولینگ برک در مسابقات دختران زیر 17 سال کافا 2021  از سوی تیم ایران ارائه شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دکتر سمیه نجفی در خصوص شرایط روحی و جسمی بازیکنان گفت:

وضعیت بچه ها خوب است و مصدومیت جدی نداریم. با کمک مهدیه فراهانی، فیزیوتراپ تیم ملی کارهای درمانی آن را پیگیری می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استرس بازیکنان بسیار بالاست، چرا که بیشتر آنها برای اولین بار است که در مسابقات بین المللی شرکت می کنند.

پزشک تیم ملی نوجوانان بانوان در ادامه افزود:

مصدومیت در این رده سنی یک موضوع اجتناب ناپذیر است. ولی در حال حاضر از لحاظ جسمانی هیچ مشکلی مشاهده نشده که مانع حضور ملی پوشان در بازی برابر ازبکستان باشند.

دکتر نجفی با اشاره به رعایت پروتکل های بهداشتی کووید 19، گفت:

طبق پروتکل های مسابقات کافا درجه حرارت اعضای تیم را در دو نوبت می گیریم و لیست آن را پیش از آغاز مسابقه به مسئولین برگزاری ارائه می دهیم. همچنین با توجه به رده سنی بازیکنان و شرایط کرونایی، پیشنهاد اجرای کولینگ برک در دقایق 20 و 60  را برای دیدارهایی که ساعت 18 برگزار می شود در جلسه هماهنگی تیم ها ارائه دادم که خوشبختانه مورد تایید مسئولین کافا  قرار گرفت و در بازی روز گذشته برابر افغانستان شاهد اجرای این موضوع بودیم.

نجفی در پاسخ به این سئوال که وضعیت تغذیه بازیکنان از زمان اعزام تاکنون چگونه بوده است؟ گفت:

کشور تاجیکستان همکاریهای لازم را درخصوص تغذیه بازیکنان برای ما انجام می دهد. در طی این چند روز هیچ مشکلی در مصرف کربوهیدرات نبوده، اما در مورد پروتئین ما سعی می کنیم که با مکمل هایی که همراهمان هست بازیکنان را نگاه داریم تا در یک سطح مطلوب قرار بگیرند ولی قطعا از ایده آل ما این موضوع خارج است. همچنین از لحاظ مایعات و میوه همه چیز بسیار خوب است. در حقیقت تغذیه ای که ما در طول برگزاری اردوهایمان داشتیم خیلی خوب بود. همچنین شرایط آب و هوایی تاجیکستان را از قبل پیش بینی کرده بودیم و می دانستیم که از این لحاظ با ایران مشابهت دارد.

اخبار داغ 

فیلم سارا و نیکا با حوله حمام ! + بیوگرافی برترین های قرن با سیدمهدی رحمتی: سخت کوشی و نظم را از علی دایی الگوبرداری کردم؛ او اسطوره ماست باشگاه استقلال مذاکره با چشمی را تکذیب کرد مهدی پاشازاده: کنعانی زادگان در حد و اندازه ای نیست که به او پاسخ داده شود شوچنکو: این کوه برای بالا رفتن ما بیش از حد بزرگ بود؛ تورنمنت فوق العاده ای داشتیم لیونل مسی: موفقیت های فردی اهمیت ندارد؛ برای چیز دیگری به این تورنمنت آمده ایم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۴۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیج فارس اصلی‌ترین نماد تمامیت ارضی کشور است

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: خلیج فارس اصلی‌ترین نماد تمامیت ارضی کشور است و همه ما باید برای حفظ و نگهداری از این میراث گرانبهای روزگار کهن تلاش کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، علی سلاجقه به مناسبت روز ملی خلیج فارس در پیامی این روز را به دوستداران میهن اسلامی و خلیج همیشه فارس تبریک گفت که متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

خلیج فارس به لحاظ راهبردی، ملی و زیستی یکی از مهم‌ترین دروازه‌های ورود ایران به جهان است و اهمیت این مسئله برای تمام هموطنان، سیاست‌گذاران و تصمیم‌سازان در نظام مقدس جمهوری اسلامی واضح و مبرهن است. خلیج همیشه فارس اصلی‌ترین نماد برای تمامیت ارضی کشورمان است و همه ایرانیان برای حفظ و نگهداری از این میراث گرانبهای روزگار کهن جان در طبق اخلاص نهاده‌اند.

دهم اردیبهشت، روز ملی «خلیج همیشه فارس» را در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) در حالی جشن می‌گیریم که این منطقه هم به لحاظ استراتژیک در کانون توجهات و ریل گذاری توسعه مطابق با منویات اخیر رهبر معظم انقلاب (مدظله) در خصوص توسعه دریامحور همراه با حفظ و ارتقای زیستگاه‌های بی‌بدیل قرار گرفته است و دولت مردمی انقلابی هم با تمام توان جهت قرارگیری در این مسیر تلاش می‌کند. خلیج فارس به لحاظ زیستی یکی از پرتاب‌وتوان‌ترین زیست بوم‌های دریایی در برابر تغییراتی است که به دست انسان‌ها به آن تحمیل شده است.

به عنوان خادم کوچک ملت در بخش محیط زیست دولت مردمی- انقلابی ضمن تبریک این روز به تمامی دریادلان عزیز و شهیدان پرکشیده به اوج آسمان زیبایی سرزمین اسلامی‌مان که در قعر خلیج همیشه فارس با عزت آرمیده‌اند، به میهن دوستان و هموطنان عزیز یادآور می‌شوم که سلامت زیست بوم خلیج فارس ضامن اصلی پایداری اقتصادی، امنیتی، انرژی و ثبات نه در منطقه بلکه در جهان خواهد بود و ما در دیده بانی از محیط زیست این ارزشمندترین و مهمترین خلیج جهان، خلیج همیشه فارس ذره‌ای قصور نخواهیم کرد. نام کهن سرزمین عزیزم ایران اسلامی به پهنه و تارک خلیج همیشه فارس سربلند و پرافتخار باد. به امید ظهور.»

کد خبر 749048

دیگر خبرها

  • روبیکا در سال ۱۴۰۳ به بیش ۱۰ حوزه جدید ورود خواهد کرد
  • موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی با فیلم‌نامه هنرمند چهارمحال و بختیاری
  • خلیج فارس اصلی‌ترین نماد تمامیت ارضی کشور است
  • اجتناب از اقدامات جزیره‌ای در زیرمجموعه‌های وزارتخانه راه
  • ساخت بیمارستان بهارستان از محل مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش
  • آیت‌الله نجفی تهرانی درگذشت
  • استفاده از خودروهای برقی، دوگانه سوز و هیبریدی راهکار برون رفت از بحران ناترازی بنزین 
  • پیشتازی خاندان‌های نصف‌جهان؛ از تحریم تنباکو تا رهایی از وابستگی غرب در دوران مشروطه