Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم گل‌گهر سیرجان بیان کرد نمی گوییم داوری‌ها به نفع ما باشد اما عدالت را رعایت کنند و اگر پنالتی‌های ما را نمی‌گیرند حداقل برعلیه ما هم پنالتی نادرست نگیرند

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، مرتضی تبریزی در مورد شرایط تیم گل گهر سیرجان گفت:

خوشبختانه شرایط خوبی داریم. سال گذشته تیم برای فرار از سقوط تلاش می کرد اما الان خداراشکر برای کسب سهمیه تلاش می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم تلاش ما به سرانجام برسد و بتوانیم سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم. این مساله کمترین چیزی است که استحقاق و لیاقت آن را داریم. امیدوارم در ادامه مسابقات موفق باشیم.

او در خصوص اینکه گل‌گهر علیرغم بازی خوبی که انجام می‌دهد به خاطر بدشانسی و همچنین اشتباهات داوری نمی‌تواند نتیجه لازم را بگیرد، گفت:

وقتی تیمی که می‌خواهد به موفقیت بزرگ برسد به زمان نیاز دارد. گل گهر دو سال است درلیگ برتر حضور دارد اما رفته رفته تیم شکل بهتری به خودش می‌گیرد و می‌توانیم کمتر گل بخوریم و بهتر گل بزنیم. قطعا در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

تبریزی تصریح کرد:

در مورد داوری‌ها هم هرچه بگویم فایده ندارد و لوث شده است. همه می‌بینند. در این دو هفته کمترین حق ما دو پنالتی بود ولی متاسفانه گرفته نشد. نمی‌گوییم به نفع ما بگیرند. عدالت را رعایت کنند. اگر پنالتی‌های ما را نمی‌گیرند حداقل برعلیه ما هم پنالتی نادرست نگیرند.

مهاجم گل‌گهر در مورد اتفاقات بازی با پرسپولیس و مسائل و حواشی آن، گفت:

باید نگاه‌ها به همه تیم‌ها یکسان باشد. در این بازی داور می‌توانست برای ما هم پنالتی بگیرد. روی یک پنالتی غافلگیر شدیم ولی پنالتی ما هم اگر گرفته می‌شد قطعا بازی 2-2 مساوی می‌شد. در این صورت شرایط بهتری از نظر روحی پیدا می‌کردیم و حتی می‌توانستیم برنده بازی هم بشویم.

او افزود:

اما شرایط طوری پیش رفت که ما مدام حمله می کردیم و طبیعی بود که روی ضدحمله یک گل دیگر هم دریافت کنیم. با این حال شرایط خوبی داریم. با اینکه چند بازی سخت دیگر پیش رو داریم اما می‌توانیم به کمک خدا سهمیه آسیایی را بگیریم. قهرمانی در جام حذفی هم یکی از اهداف ما است که پتانسیل آن را داریم.

تبریزی در خصوص برخوردی که با دروازه‌بان پرسپولیس در محوطه جریمه این تیم داشت و به همین خاطر گل منشا مردود اعلام شد، گفت:

وقتی توپ بلند شد، می‌دانستم قطعا به آن نمی‌رسم چون حامد لک با دست‌هایش توپ را می‌گرفت. فقط ایستادم. لک روی سر من بلند شد، با زانو به کمر من زد و توپ را مهار کرد. اصلا برخوردی با او نداشتم. اگر هم خطایی انجام شد می‌توانست خطا روی من باشد نه حامد لک، اصلا کاری نداشتم و ایستاده بودم. او پرید و از پشت به من خورد.

مهاجم گل‌گهر در مورد بازی بعدی این تیم مقابل آلومینیوم اراک، گفت:

آلومینیوم یکی از تیم‌های خوب امسال لیگ برتر است. سازماندهی و دفاع خوبی دارد. بازی سختی داریم اما برد این بازی می‌تواند در ادامه به ما خیلی کمک کند. امیدوارم از این بازی سربلند بیرون بیاییم و جایگاه خوبی در جدول پیدا کنیم.

او در خصوص اینکه در جام حذفی هم باید به مصاف آلومینیوم اراک بروند و آیا به فینال این جام امیدوار است، گفت:

صددرصد. با این تیمی که داریم و نوع بازی که مقابل استقلال و پرسپولیس انجام دادیم، می‌توانیم به فینال برسیم و حتی قهرمان شویم.

اخبار داغ 

فیلم سارا و نیکا با حوله حمام ! + بیوگرافی برترین های قرن با سیدمهدی رحمتی: سخت کوشی و نظم را از علی دایی الگوبرداری کردم؛ او اسطوره ماست باشگاه استقلال مذاکره با چشمی را تکذیب کرد مهدی پاشازاده: کنعانی زادگان در حد و اندازه ای نیست که به او پاسخ داده شود شوچنکو: این کوه برای بالا رفتن ما بیش از حد بزرگ بود؛ تورنمنت فوق العاده ای داشتیم لیونل مسی: موفقیت های فردی اهمیت ندارد؛ برای چیز دیگری به این تورنمنت آمده ایم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۴۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی / دفعه بعد هر دو اخراجید!

حسین ماهینی بازیکن و کاپیتان سابق پرسپولیس که مهمان برنامه عادل فردوسی‌پور بود، خاطره جالبی از پنالتی «مسی - سوارس» ـی رامین رضاییان و مهدی طارمی به سپاهان تعریف کرد.

او در این باره گفت: من در آن بازی کاپیتان بودم، ما در بازی قبلی دربی را باخته بودیم و استادیوم کاملا پر بود و ۱۰۰هزار هوادار آمده بودند. هیچ کس از این کار آنها خبر نداشت. بعد از این اتفاق برانکو با مهدی و رامین به مدت یک هفته صحبت نمی‌کرد. برانکو به آنها گفت اگر یکبار دیگر این کار را تکرار کنند اخراج خواهند شد.

منبع: خبر ورزشی

tags # رامین رضائیان ، مهدی طارمی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد
  • جنجال پنالتی آرسنال در بازی بورنموث
  • آغاز ثبت‌نام آزمون جهش تحصیلی / والدین تصمیمات احساسی و هیجانی نگیرند
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی / دفعه بعد هر دو اخراجید!
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی
  • معرفی یک گلر جدید از تیم اخباری(عکس)
  • لیگ یک/ پنالتی جنجالی و ناراحتی پیروز قربانی!
  • پنالتی واضح بود، داور نگذاشت PSG ناامید برگردد!
  • رفتار جونمردانه کریستیانو رونالدو با سادیو مانه
  • راز محبوبیت کریستیانو رونالدو