Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرانسیسکو ترینکائو در فصل آینده در لیگ انگلیس بازی خواهد کرد.

فرانسیسکو ترینکائو، وینگر 21 ساله و پرتغالی بارسلونا با قراردادی قرضی راهی وولورهمپتون شد.

به گزارش طرفداری و با اعلام باشگاه بارسلونا، فرانسیسکو ترینکائو در انتقالی قرضی تا پایان فصل 22-2021 به وولورهمپتون پیوست. در این قرارداد، باشگاه وولورهمپتون کل حقوق فرانسیسکو ترینکائو را در این یک فصل پرداخت خواهد کرد و علاوه بر این، وولورهمپتون بند خرید غیر اجباری ترینکائو را نیز در اختیار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرانسیسکو ترینکائو که در تابستان 2020 از براگای پرتغال به بارسلونا پیوست، در فصل گذشته برای بارسلونا 43 بازی (10 بازی فیکس، 1309 دقیقه) انجام داد و 3 گل و 2 پاس گل حاصل کار او بود.

 

اخبار داغ 

فیلم سارا و نیکا با حوله حمام ! + بیوگرافی برترین های قرن با سیدمهدی رحمتی: سخت کوشی و نظم را از علی دایی الگوبرداری کردم؛ او اسطوره ماست باشگاه استقلال مذاکره با چشمی را تکذیب کرد مهدی پاشازاده: کنعانی زادگان در حد و اندازه ای نیست که به او پاسخ داده شود شوچنکو: این کوه برای بالا رفتن ما بیش از حد بزرگ بود؛ تورنمنت فوق العاده ای داشتیم لیونل مسی: موفقیت های فردی اهمیت ندارد؛ برای چیز دیگری به این تورنمنت آمده ایم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فرانسیسکو ترینکائو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۴۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی منچسترسیتی 5-1 وولورهمپتون (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)

منچسترسیتی طی 20 بازی اخیر آمار 16 برد و 4 تساوی را به ثبت رسانده است. آن‌ها طی سال‌های گذشته در مسیر جاه‌طلبی خود امید و رویاهای بزرگی را از بین برده‌اند. 

دانلود (110.1MB)

دیگر خبرها

  • اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!
  • عصبانیت عجیب: یامال به جمع ستاره‌های شاکی پیوست
  • درخشش نیمه‌نهایی ‏CL‏ تکلیف این ستاره را مشخص کرد
  • تبریک رسمی بارسلونا بابت قهرمانی رئال مادرید
  • خلاصه بازی منچسترسیتی 5-1 وولورهمپتون (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • تبریک رسمی بارسلونا به رئال مادرید بابت قهرمانی در لالیگا / عکس
  • رسمی؛ رئال مادرید برای سی‌وششمین بار قهرمان لالیگا شد
  • ختافه به دنبال تمدید قرارداد قرضی میسون گرینوود
  • منچسترسیتی - وولورهمپتون؛ ترکیب رسمی
  • ژیرونا - بارسلونا؛ ترکیب رسمی