Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مراسمی با حضور استاندار و نمایندگان قزوین در مجلس شورای اسلامی بوستان بانوان در ناحیه شهری مهرگان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ روز یکشنبه در مراسمی با حضور هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین، لطف الله سیاهکلی، فاطمه محمد بیگی نمایندگان قزوین در مجلس شورای اسلامی، نصیری فرماندار البرز، قندی بخشدار، صدیقه ربیعی مدیرکل امور بانوان استانداری، رحیم لو شهردار، غلامی رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه بهره برداری از بوستان بانوان در ناحیه شهری مهرگلان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بوستان در زمینی به مساحت 16 هزار متر مربع با 10 میلیارد تومان اعتبار ساخته شده است.

این بوستان دارای فضای آلاچیق، فضاهای ورزشی، ورزش صبحگاهی، بازیگاه، محل نگهداری کودک، آفتاب گیر، رودخانه مصنوعی، ایستگاه دوچرخه، سرویس بهداشتی، زمین بازی های گروهی، مبلمان، نمازخانه است.

همچنین در بوستان بانوان با 440 مترمربع فضای سبز، کاشت گونه های گیاهی، سرو شیراز، سدروس، کامیس، چنار، اقاقیا، لگستروم، فتونیا، رزماری، ژونیپیروس، انواع رز، ساناز، زرشک، شمشماد، یاس هلندی، بوداغ و بربریس کاشته شده است.

در این مراسم حجت الاسلام آقاحسینی امام جمعه محمدیه اظهارداشت: خدمت به مردم بویژه محرومان مهمترین رسالت مسئولان است ذو در این زمینه کوتاهی پذیرفته نیست.

وی افزود: مردم محمدیه و مهرگان مطالبات به حقی دارند که خوشبختانه برخی از آنها پاسخ داده شده و با توجه به افزایش جمعیت این منطقه ساخت بیمارستان یک ضرورت جدی بود که امروز با حضور دکتر شکرزاده یکی از خواسته های مهم مردم برآورده می شود.

آقاحسینی تصریح کرد: جلا دارد از تلاش پیگیرانه اعضای شورا و شهردار در خدمت رسانی به مردم محمدیه بویژه ساکنان مهرگان تشکر شود هر چند مشکلات زیادی در این ناحیه وجود دارد اما با کمک استاندار و شهرداری خدمات ارزشمندی به مردم داده شده و بویژه ساخت بوستان بانوان و مدرسه و مسجدد می تواند رضایت مردم را جلب کند.

وی گفت: در ناحیه شهری مهرگان دومین مجموعه بزرگ فضای سبز استان ایجاد شده که می تواند در کاهش آسیب های اجتماعی و ایجاد محلی برای رفاه و نشاط مردم مورد استفاده قرار گیرد.

امام جمعه محمدیه خواستار توجه به مشکلات امنیتی ناحیه شهری مهرگان و تامین ناوگان حمل و نقل عمومی شد.

شمس الله غلامی رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه هم در این مراسم اظهارداشت: رویکرد همه اعضای شورا در کنار شهردار فقط خدمت به مردم و جلب رضایت شهروندان است و امسال بیش از 100 میلیارد تومان پروژه عمرانی در این منطقه اجرا می شود.

وی بیان کرد: امروز بیش از 39 میلیارد تومان پروژه عمرانی، خدمات، ورزشی و شهری افتتاح شد که قبل از انتخابات آماده بهره برداری بود اما به دلیل اینکه شائبه تبلیغات نداشته باشد امروز به بهره برداری رسید تا مردم به خلوص نیت منتخبان خود باور کنند.

غلامی تصریح کرد: همه اعضای شورای تا آخرین روز مسئولیت خود دنبال خدمت رسانی هستند و در 4 سال گذشته توانستند با تعامل و همکاری اقدامات خوبی را در شهر برای رفاه مردم انجام دهند.

وی تصریح کرد: با افزایش اعتبارات شهرداری محمدیه تا سه برابر بیش از 30 میلیارد تئمان فقط در مهرگان هزینه کرده ایم تا مردم راضی شوند و زندگی ارامی داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه یادآورشد: با تلاش مجموعه مدیران شهری و حمایت های بی دریغ استاندار و نمایندگان و فرماندار شهر محمدیه امروز به زیباترین و آرامترین شهر استان تبدیل شده و مردم از زندگی در آن احساس لذت و رضایت می کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرداری محمدیه افتتاح بوستان بانوان ناحیه شهری مهرگان بوستان بانوان ناحیه شهری شهر محمدیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۴۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت معابر از اولویت‌های شهرداری است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،بابک محمدزاده با اشاره به اینکه آسفالت یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم میاندوآب است، اظهار کرد: در راستای پاسخگویی به مطالبات مردم و به همت اعضای شورای اسلامی شهر و کارکنان شهرداری، کار آسفالت معابر شهری میاندوآب آغاز شده است.

شهردار میاندوآب افزود: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شورای شهر و شهرداری در دوره مدیریت جدید، بهبود وضعیت آسفالت معابر شهری بود که در این زمینه از مهرماه سال گذشته اقداماتی را شروع کرده و بعد از مدتی توقف به دلیل شرایط آب‌وهوایی؛ مجدداً ازسرگرفته شده است.

وی گفت: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر میاندوآب تمام همت و توان خود را به کار گرفته تا به مردم خدمت کرده و رضایت آنان را جلب نماید و در این زمینه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد.

محمدزاده تصریح کرد: امروز شهر میاندوآب به کارگاه عمرانی تبدیل شده و شهرداری میاندوآب در راستای خدمت به مردم در مناطق مختلف پروژه‌هایی را در دست اجرا دارد.

شهردار میاندوآب با اشاره به آسفالت‌ریزی خیابان خالصه، اظهار کرد: پروژه آسفالت‌ریزی خیابان‌ها و معابر به‌صورت مدون در دستور کار مجموعاً مدیریت شهری قرار دارد.

وی هم چنین با بیان اینکه آسفالت‌ریزی معابر خاکی نیز یکی از برنامه‌های شهرداری میاندوآب است، گفت: از مردم درخواست داریم در این زمینه مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر را همراهی کرده تا ان‌شاءالله شاهد شهری با آسفالت مناسب و در شأن مردم میاندوآب باشیم.

دیگر خبرها

  • تغییر ۲۱ شهردار و شورای شهر نسیم‌شهر در ۴ سال
  • افتتاح زمین چمن مصنوعی شهر جورقان
  • انتخاب شورای شهر محمدیه به‌عنوان شورای برتر استان قزوین
  • احداث بوستان «کرامت» نیازمند بیش از ۳۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار است
  • گفت‌وگوی صریح با رئیس شورای شهر کرج/ برای مردم چه کردید؟
  • آسفالت معابر از اولویت‌های شهرداری است
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • ایجاد ۱۰۴ بوستان در پایتخت/ اکوپارک فرحزاد خرداد افتتاح می‌شود