Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز یکشنبه ۱۳ تیر ماه شاخص کل بورس با اُفت ۲ هزار و ۳۱۹ واحدی روی پله یک میلیون و ۲۴۳ هزار واحدی قرار گرفت. ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۳ هزار و ۴۷۳ میلیارد تومان رسید. «شستا»، «شپنا» و «شتران» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«ولکار»، «ومدیر» و «برکت» سه نماد پر تراکنش بودند.

بیشتر بخوانید

اُفت ۳ هزار و ۲۶۶ واحدی شاخص کل بورس در ابتدای معاملات اُفت ۲ هزار واحدی شاخص معاملات 

شاخص هم وزن نیز با اُفت ۷۰۹ واحدی روی پله ۳۸۲ هزار و ۱۴۰ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۵ میلیارد و ۳۳۰ میلیون سهم به ارزش ۳ هزار و ۴۷۳ میلیارد تومان رسید.

رشد ۴  واحدی شاخص کل فرابورس

شاخص کل فرابورس هم با رشد ۴ واحدی روی پله ۱۸ هزار و ۱۱۶ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز در فرابورس ایران به تعداد یک میلیارد و ۵۴۰ میلیون سهم به ارزش یک هزار و  ۱۷۶ میلیارد تومان رسید.

نماد‌های تاثیر گذار در شاخص کل بورس 

نماد‌های پارسان، شبریز و پارس به ترتیب با ۳۵۴.۱۵، ۳۴۷.۲۸ و ۲۳۵.۳۵ واحد بیشترین تاثیر مثبت را به جای گذاشتند. نماد شستا، شپنا، شتران با ۷۸۰.۵، ۷۲۱.۵۴ و ۵۹۹.۶۲ واحد، بیشترین تاثیر منفی را به جای گذاشتند.

نماد‌های تاثیر گذار در فرابورس

نماد مارون، غصینو و شگویا به ترتیب با ۱۵.۲۱، ۱۲.۴۵ و ۱۰.۴۵ واحد، بیشترین تاثیر مثبت را بر روی شاخص کل فرابورس ایران داشت. همچنین نماد‌های ذوب، آریا و کوثر به ترتیب با ۹.۸۴، ۶.۱۸ و ۴.۴۳ واحد بیشترین تاثیر مثبت را به جای گذاشتند.

برترین گروه صنعت بورس

امروز گروه خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۴۷۶ میلیارد تومان به خود اختصاص داد، گروه مواد شیمیایی، فراورده نفتی و مواد دارویی در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس

سهام شرکت‌های وتوصا، فسرب و لبوتان بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های وسکرمان، لپارس و شسینا بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در فرابورس

نماد‌های اعتلا، غدیس و فزرین  بیشترین افزایش قیمت و نماد‌های حآسا، ومعلم و دتولید  بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.

برترین عرضه و تقاضا در بورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های کمند، سپاس و پتایر و بیشترین عرضه فروش سهام را نماد‌های خزر، سنیر و ثنوسا در بورس تهران داشتند.

برترین عرضه و تقاضا در فرابورس

همچنین نماد‌های لطیف، وسپهر، اراد ۵۰ بیشترین تقاضای خرید و نماد‌های سیناد، ثالوند و کمرجان بیشترین عرضه برای فروش را در فرابورس ایران داشتند.

بیشترین حجم و ارزش معاملات سهام در بورس و فرابورس

نماد‌های خپارس، خساپا و خودرو  بیشترین حجم معامله و نماد‌های صبهمن ۴۰۴، صگل ۱۴۱۱۲ و برکت بیشترین ارزش معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

همچنین نماد‌های کرمان، فتوسا و ذوب بیشترین حجم معامله و نماد‌های فتوسا، اعتماد و کرمان بیشترین ارزش معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازار سرمایه شاخص کل فرابورس ایران هم وزن شاخص کل هم وزن شاخص کل فرابورس بیشترین افزایش بیشترین تاثیر فرابورس ایران میلیارد تومان بورس تهران تجربه کردند کاهش قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۴۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس

به گزارش قدس آنلاین، شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با ۶ هزار و ۱۸ واحد افت به ۷۵۰ هزار و ۸۰۵ واحد و شاخص قیمت با ۳ هزار و ۳۶۹ واحد کاهش به ۴۲۰ هزار و ۲۵۶ واحد رسید.

معامله گران در بورس تهران بیش از ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون سهم و اوراق مالی را با انجام ۲۹۴ هزار معامله دادوستد کردند که ارزش آن به بیش از ۳۵ هزار میلیارد ریال رسید.

نمادهای فولاد، فملی، شپنا، شبندر، وبملت و فارس بیشترین نقش را در افت شاخص بورس داشتند.

شاخص کل فرابورس ایران هم امروز با ۱۸۹ واحد کاهش، در ارتفاع ۲۵ هزار و ۱۰۰ واحد ایستاد.

معامله گران در فرابورس حدود ۴ میلیارد سهم و اوراق مالی با انجام ۱۵۷ هزار معامله دادوستد کردند.

نمادهای فجهان، خاور، مادیرا، بپاس، دماوند، هرمز و سپیدار بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس گذاشتند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • بورس همچنان ریزشی؛ سهامداران نگران شدند
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس
  • گزارش روزانه بورس ۱۱ اردیبهشت؛ افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل
  • گزارش روزانه بورس ۱۱ اردیبهشت؛ افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس
  • مشکلات اقتصاد ایران راه‌حل سیاسی دارد؟
  • ریزش ۳۳۹ واحدی بورس در شروع معاملات امروز
  • کاهش ۲۰ هزار و ۱۴۴ واحدی شاخص کل بورس
  • گزارش روزانه بورس امروز ۹ اردیبهشت؛ افت بیش‌از ۲۰هزار واحدی شاخص
  • زاگرس برای سومین ماه روند صعودی فروش را حفظ کرد