Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- کانون سراسری مرغداران گوشتی در نامه ای به وزیر جهاد کشاورزی خواستار بازنگری در قیمت مصوب مرغ با توجه به افزایش نرخ مولفه های تولید شد.

کانون سراسری مرغداران گوشتی در نامه‌ای به وزیر جهاد کشاورزی خواستار بازنگری در قیمت مصوب مرغ با قید فوریت شدند، در متن این نامه آمده است؛

جناب آقای دکتر خاوازی

احتراماً به استحضار می‌رساند قیمت مؤلفه‌های تولید مرغ گوشتی در سال جاری افزایش قابل توجهی داشته است و به دلیل برگزاری انتخابات و حساسیت‌های اجتماعی آن موضوع بازنگری قیمت مرغ تاکنون در دستور کار قرار نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مزید اطلاع قیمت مصوب کنونی که در فروردین ماه ابلاغ گردید قیمت مربوط به دی ماه سال ۹۹ و پس از افزایش قیمت ذرت و سویا بوده و افزایش هزینه‌های ۷ ماه اخیر به ویژه سال جدید در آن لحاظ نشده است.

با عنایت به افزایش تمامی مؤلفه‌های تولید در سال جاری و قیمت افسارگسیخته جوجه یک روزه که تا دو برابر قیمت مصوب نیز عرضه شد، در حال حاضر تولیدکنندگان مرغ گوشتی با ضرر سنگین مواجه هستند و بدون تردید ادامه این وضعیت تولید کشور را در ماه‌های آتی با خطر جدی کمبود مرغ مواجه خواهد کرد، چرا که انگیزه و توانی برای تولیدکنندگان مرغ گوشتی وجود نخواهد داشت.

لذا با توجه به مسائل مذکور جهت جلوگیری از بحران پیش رو و با عنایت به تأکیدات مکرر مقام معظم رهبری در حمایت از تولید تقاضامند است نسبت به بازنگری، تصویب و ابلاغ قیمت جدید مرغ بر اساس هزینه‌های کنونی به قید فوریت دستورات مقتضی مبذول فرمائید. قبلاً از همکاری جنابعالی کمال امتنان را دارم

همچنین آنالیز قیمت مرغ زنده به پیوست تقدم می‌گردد.

مهر

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: قیمت مصوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۵۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات امحای مزارع آلوده به فاضلاب در شرق شیراز + فیلم و تصاویر

محمد میرزایی سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شیراز اظهار کرد: از امروز سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه عملیات امحای مزارع آلوده به فاضلاب خام در سطح ۲۷۰ هکتار از اراضی منطقه گردخون در حومه کلان شهر شیراز آغاز شده است. 

این مقام مسئول با بیان اینکه کار قلع و قمع مزارع گندم و جو آبیاری شده با فاضلاب خام با بکارگیری نزدیک به ۲۰ دستگاه تراکتور و ۵ دستگاه لودر در حال انجام است، تصریح کرد: پیش بینی می‌شود این اقدام در بیش از ۱۰ قطعه از مزارع تا پایان روز به اتمام برسد. 

او با بیان اینکه کار امحای مزارع به دستور مقام قضایی و نظر شبکه بهداشت و درمان مبنی بر آلودگی مزارع در دستور کار مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شیراز قرار گرفته است، گفت: این عملیات با مشارکت دستگاه‌های متولی در قالب گشت‌های هم‌پوشان برنامه ریزی و به مرحله اجرا رسیده است. 

میرزایی با تاکید بر اینکه حفظ سلامت عموم جامعه و تولید محصول سالم عاری از هرگونه آلودگی خط قرمز متولیان تولید است، اضافه کرد: جهاد کشاورزی همگام با دیگر نهاد‌های مربوطه به طور جدی با هرگونه تهدید سلامت مردم مقابله و با سوء استفاده گران به هر شکل ممکن برخورد قانونی خواهد کرد.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شیراز ضمن اطمینان خاطر به مصرف کنندگان محصولات کشاورزی به جهت صیانت از تولید محصول سالم و با کیفیت، افزود: صیانت از تولید محصول سالم امری فرا دستگاهی است که نیازمند همکاری همه دستگاه هاست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه در استان اردبیل
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه
  • عملیات امحای مزارع آلوده در شرق شیراز آغاز شد
  • ۱۵ طرح جهاد دانشگاهی در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • آغاز عملیات امحای مزارع آلوده به فاضلاب در شرق شیراز + فیلم و تصاویر
  • عملیات امحاء مزارع آلوده در شرق شیراز آغاز شد
  • خرید تضمینی دانه‌های روغنی به بیش از ۶۰ هزارتن رسید
  • رتبه سوم مهاباد درتولید گوشت دراستان
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت