Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، این نیروگاه به عنوان نخستین نیروگاه خورشیدی روی بام یک مرکز بزرگ خدماتی شهرداری در سطح کشور، بر روی سقف تالار ۲۶ میدان میوه و تره بار این کلانشهر ایجاد شده است.

نیروگاه مورد اشاره می‌تواند برق هشت هزار و ۵۰۰ پایه روشنایی را در روز تأمین کند، همچنین بازگشت سرمایه ایجاد این نیروگاه‌ خورشیدی چهار سال اعلام شده است و با استفاده از آن معادل ۶۱ هزار لیتر بنزین در سال صرفه‌جویی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همراه این پروژه عملیات عمرانی تالار ۲۳ این میدان به عنوان بارانداز شیلات در مرکز کشور آغاز  و افتتاح تالار شماره ۲۵ این میدان افتتاح شد.

مسقف کردن محوطه عرضه سبزی میدان مرکزی میوه و تره بار اصفهان با متراژ چهار هزار و ۵۰۰ مترمربع دیگر پروژه امروز بود.

به گفته مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان در این مراسم ۳۳ میلیارد تومان برای موارد مورد اشاره هزینه شده است.

محمد مُجیری افزود: میدان مرکزی میوه و تره بار در محل فعلی سال ۱۳۷۳ احداث شد، در آن زمان جمعیت شهر اصفهان یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر بود که با توجه به افزایش جمعیت فعلی این کلانشهر توسعه این مجموعه ضروری است.

تولید ۶۰۰ کیلو وات برق توسط صفحات خورشیدی شهرداری اصفهان

شهردار اصفهان نیز در این مراسم گفت: مجموع نیروگاه‌های خورشیدی زیرمجموعه این نهاد اکنون به ۶۰۰ کیلو وات رسیده است.

قدرت الله نوروزی ادامه داد: استفاده از انرژی‌های تجدید پذیر و توسعه زیرساخت های آن در این کلانشهر ضروری است و امیدواریم آیندگان نیز به این مهم توجه کنند.

وی اضافه کرد: سالن عرضه گل و گیاه میدان مرکزی میوه و تره بار اصفهان بزودی در محوطه پشت بیمارستان فارابی در شرق کلانشهر ساخته می‌شود.

کلانشهر اصفهان افزون بر ۲ میلیون نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها شهرداری اصفهان اصفهان صفحات خورشیدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری اصفهان اصفهان صفحات خورشیدی شهرداری اصفهان اصفهان صفحات خورشیدی میوه و تره بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۵۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلمبه ESP چاه شماره ۳۶۷ میدان اهواز در شرکت نفت و گاز کارون راه‌اندازی شد

عملیات رفع اشکال و راه‌اندازی دوباره تلمبه ای‌پی‌اس (ESP) چاه شماره ۳۶۷ میدان اهواز در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون بدون استقرار دکل با موفقیت انجام شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون، حسن شهروئی، مدیرعامل این شرکت گفت: تلمبه ای‌اس‌پی چاه شماره ۳۶۷ اهواز به‌دلیل گرفتگی تجهیزات درون‌چاهی ناشی از رسوب مواد جامد هیدروکربوری، از مدار تولید خارج و در ادامه به‌منظور رفع گرفتگی تلمبه، عملیات تمیزسازی ستون چاه و متعلقات درون‌چاهی تجهیز یادشده با تزریق حلال و گازوئیل، طراحی و برنامه‌ریزی شد که با انجام موفقیت‌آمیز آن، تلمبه درون چاهی عملیاتی شد.

وی با قدردانی از زحمات و تلاش‌های کارشناسان مدیریت فنی مناطق نفت‌خیز جنوب و همکاران ذی‌ربط در شرکت نفت و گاز کارون بیان کرد: با انجام این عملیات افزون بر حذف هزینه تعمیر چاه به‌وسیله دکل، استمرار تولید نفت با بهره‌دهی هزار و ۲۰۰ بشکه در روز امکان‌پذیر شد.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون با تأمین ۲۵ درصد نفت خام کل کشور بزرگ‌ترین شرکت بهره‌بردار تابع شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب است که مسئولیت راهبری و تولید صیانتی نفت، گاز و مایعات گازی را از میدان‌های تحت سرپرستی به‌عهده دارد.

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید
  • افتتاح بزرگ‌ترین جکوزی و نیروگاه‌های خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • افتتاح بزرگ‌ترین جکوزی و نیروگاه‌های خورشیدی سقفی کشور در مجموعه موج‌های آبی مشهد
  • افتتاح بزرگ ترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • ۵ هزار سامانه خورشیدی در فارس راه اندازی می شود
  • تلمبه ESP چاه شماره ۳۶۷ میدان اهواز در شرکت نفت و گاز کارون راه‌اندازی شد
  • ۵۰۰۰ سامانه خورشیدی در فارس بهره‌برداری می‌شود
  • رتبه نخست کاشان در نصب نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس
  • واحد‌های بخار نیروگاه طرشت وارد مدار تولید شد
  • راه‌اندازی سه نیروگاه برق با ظرفیت ۵۸ مگاوات در صنایع بزرگ کرمانشاه